طراحی و سئو وب سایت

برای کتاب ایده بگیرید

Review Book یکی از بزرگترین فعالیتهای بازاریابی است. خیلی ایده نیست. نکته جالب در مورد یک بررسی خوب این است که به خریداران بالقوه بخواهید کتاب را بخوانند و از آن لذت ببرند. بررسی خوب کتاب یک ابزار قدرتمند بازاریابی است. با ارسال آن در وبلاگ خود می توانید از آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را از طریق پیوندهای شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. استراتژی دیگر این است که این را در صفحه کتاب Central Amazon خود قرار دهید. چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای خرید ایده های بیشتر استفاده کنید. گودرید این گروه یک منطقه تولیدی است که برای پاسخگویی درخواست می کند. از این گروه ها برای اولین استفاده خود استفاده کنید. چندین گروه از این دست در این فصل ذکر شده است. راه دیگر اتصال به وب سایت است. دو طعم وجود دارد. یکی کتاب شما را بررسی می کند ، معمولاً از نظر قیمت. یادداشت های خودنشر همانند زندگی کتاب چنین سایتی است. برخی از وب سایت ها کتاب شما را به صورت رایگان مشاهده می کنند. علاقه خوانندگان به چنین سایت هایی رایگان است ، اگرچه به این معنی است که می توانید حقوق خود را تمدید کنید. سایت نوع دوم محتوای کتاب های شما را مرور نمی کند ، اما آنها را در اختیار بازرسان خاص قرار می دهد. بعضی از آنها را در این فصل ها فهرست می کنم. چیزهای بیشتری از آنچه من گفتم وجود دارد ، اما من فقط آنچه را می دانم پست می کنم. با یک جستجوی ساده لیستی از بسیاری از سایت های دیگر ارائه می شود که در آن می توانید کتاب را در ازای دریافت قیمت پس دهید. بگذارید صریح بگویم: اگر از یکی از این خدمات استفاده کنید ، ایده نخرید. شما هزینه خدمات پولی را پرداخت می کنید که کتاب شما را در مقابل منتقدانی قرار می دهد که ممکن است کتاب شما را انتخاب کنند یا نکنند. بازدیدکنندگانی که مطالعه کتاب شما را انتخاب می کنند مورد بازدید قرار نخواهند گرفت. حقوق شما برای ثبت نام در یک سرویس تأیید دسترسی به منتقدان بالقوه ای است که در آن لیست می شوند. برخی از خدمات نظارتی ارائه نمی دهند. آنها سابقه خوبی در مورد دریافت نظرات فراوان در لیست نامه های پستی خود دارند ، اما تعداد نظرات خود را نمی نویسید. این سایت ها خوانندگان کافی برای ارسال نظر در لیست های خود ندارند. تعداد بسیار کمی از کلاهبرداران در پی ترور نویسنده هستند. استراتژی دیگر این است که نسخه ای از کتاب خود را ارائه دهید ، امیدوارم که در ازای قول بررسی آن ، یک نسخه از آن را بدهید. می توانید از پیوندهای شبکه های اجتماعی در اینجا استفاده کنید. از کسی می خواهید یک نسخه از بررسی رایگان کتاب الکترونیکی داشته باشد؟ به نظر من ، این استراتژی بسیار مثر است. دلیل واقعی که برخی از افراد درخواست کپی می کنند ، رایگان بودن آن است و آنها قصد بررسی ندارند. همچنین ، بعضی از خوانندگان کتاب را دوست ندارند و نقدهای خوبی نمی نویسند. طبق تجربه من ، حدود 25٪ از این خوانندگان یک بررسی خواهند نوشت. با این حال ، ارسال کتاب الکترونیکی برای بررسی آن هزینه ای ندارد و ممکن است هزینه آن را پرداخت نکنید.حرف من این است که بسیاری از مردم درباره کتاب های مورد علاقه خود توصیه نمی کنند زیرا از نحوه نوشتن کتاب مطمئن نیستند. برای تسکین این مشکل ، من یک سری سوال نوشتم تا به خوانندگان کمک کنم یک بررسی کوتاه از کتاب بنویسند. این دو نسخه دارد: یکی برای خلق شده و دیگری برای غیر آفریده شده. هنگامی که از شخصی می خواهید کتاب شما را مرور کند یا هنگامی که نسخه ای از کتاب الکترونیکی را برای بررسی ارسال می کنید ، س emailال را از طریق ایمیل ارسال کنید یا می توانید سندی ایجاد کرده و از طریق ایمیل به آن پیوند دهید. 1) آیا تعداد این کتاب در مقیاس 1 تا 5 (حداکثر 5) است؟ 2) کتاب را دوست دارید یا نه؟ 3) لطفاً توضیح دهید که چرا جواب داده اید 2) وقتی جواب دادید. اگر کتاب را دوست دارید ، بخواهید به س questionsالات زیر پاسخ دهید: 4) چرا کتاب را دوست دارید؟ 4) از کتاب چه چیزی را دوست نداشتید؟ 6) به نظر می رسد شما اعتقاد دارید که حق با شماست و بازیگران اصلی آن هستید؟ 7) آیا می خواهید کتاب تا آخر دوام داشته باشد؟ از پاسخ خود به این س questionsالات برای نوشتن چند جمله در مورد کتاب استفاده کنید. نکته: خلاصه کوتاه ننویسید. به عنوان مثال ، در اینجا یک قطعه از داستانهای من آورده شده است: من عاشق خواندن “The Big Falstaff Gamble: Adventure Fantasy to get Spinning Shakespeare in the Tomb (Gundarland 2)” هستم. نویسنده چراغ های خنده دار و یک خواننده بسیار زیبا نوشت. احساس کردم که نویسنده بسیار خلاق است و با نوشتن این داستان سبک ، متفکرانه و سرگرم کننده با اثر مشهور آون صلواتی در مورد بازنگری در کتاب های غیر داستانی آشنا شدم: 1) چه تعداد از شما این کتاب را از 1 تا 5 کتاب (5 صفحه برتر) ) 2) کتاب را دوست دارید (در صورت وجود)؟ 3) از کتاب چه چیزی را دوست ندارید (در صورت وجود)؟ 4) آیا اطلاعات وعده داده شده توسط نویسنده در کتاب متفاوت است؟ 5) آیا اطلاعات غیرمنتظره ای وجود دارد یا کتاب برای شما ناآشناست؟ 6) آیا می توانید این کتاب را به دیگران هدیه دهید؟ از پاسخ خود به این س questionsالات برای نوشتن چند جمله در مورد کتاب استفاده کنید. در اینجا مثالی از بررسی یکی از کتابهای غیر داستانی من آورده شده است: FI تصویری ایجاد نمی کند و به عنوان راهنمای مرحله ای نویسندگان ، “یک داستان بساز” اگر نویسنده جدیدی هستید یا حتی سعی در نوشتن کتاب بعدی خود دارید داستان ، شما باید یک کتاب بخوانید این کتاب راهنمای رمان نویسان و نویسندگان داستان کوتاه است. توسعه شخصیت ، توسعه طرح و موارد دیگر را پوشش می دهد. در واقع ، این حتی یک شوخی است. من دوست دارم اصول را با چیزهایی مانند طنز و هجو لمس کنم.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا