دنیای وب

برای کسب درآمد از توییتر با بازاریابی وابسته استفاده کنید

هر بازاریاب موفق شبکه به شما می گوید که تعدیل و زمان بندی مهم برای بهبود شبکه های اجتماعی شما هستند. وقتی بهترین زمانها و روزهای ارسال ، نوع محتویاتی را که ارائه می دهید و مخاطبی را که هدف قرار می دهید تعیین می کنید ، پتانسیل قرار گرفتن در معرض اجتماعی را متوجه خواهید شد. فیس بوک به تنهایی بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد و این شامل Google+ ، Twitter و YouTube نیست که تعداد معدودی از آنها را نام ببرید. و هنگامی که یاد می گیرید از این مخاطبان سوء استفاده کنید ، خواهید دید که بلافاصله وبلاگ های شما با بازدید کنندگان هدف علاقه مند منفجر می شوند. اما زمان می برد.

ترافیک Google توسط افزونه های WordPress بهبود یافته است ، زیرا نحوه شناسایی وبلاگ و / یا وب سایت شما توسط همه موتورهای جستجوگر اصلی. اما سوال اینجاست … پلاگین های صحیح چیست ، چه نوع افزونه هایی را باید نصب کنید و آنها برای چه مواردی هستند؟ هرچه دوست دارم ، نمی توانم همه این موارد را در یک پست وبلاگ تنها پوشش دهم مگر اینکه بخواهم چند هفته یا بیشتر بنویسم. تاکتیک های WordPress و S.E.O از جمله مواردی هستند که همه بازاریابان فوق العاده از آن استفاده می کنند و به من اعتماد دارند که از افزودنی ها استفاده کنم تا روزانه صدها هزار بازدیدکننده داشته باشم. اما همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، صرفاً افزونه ها به طول می انجامد. همه اینها بخشی از ابزار بسیار بزرگتری است که اگر بخواهید زندگی خود را از طریق پول تغییر دهید ، می توانید ساخت.

مهم نیست از چه ابزاری برای استفاده استفاده کنید ، هر ابزاری فقط مانند شخصی که از آن استفاده می کند کار می کند. موفقیت بازاریابی آنلاین به دلیل محتوا است و محتوای مفید و اصلی همان چیزی است که به صورت آنلاین پول واقعی ایجاد می کند.

نحوه تولید محتوای مفید و جالب

اما چگونه مطالب مفید و جالب را می نویسید؟ بهترین کلمه برای توصیف آن دانش است که فقط با تجربه و خطای شخصی می توان آن را بدست آورد. شما باید تاکتیک های خود را بسازید و این کار فقط با آزمایش مداوم سایر مفاهیم و جمع آوری گروه شخصی شما انجام می شود. به عنوان یک بازاریاب وابسته ، دانش محصول نقش مهمی را ایفا می کند و به همین دلیل باید کالایی را که قصد ارتقا و استفاده از آن را دارید خریداری کنید. این تنها راه جلب توجه مخاطبان شماست و این یک نقطه شروع عالی برای تبدیل فروش بازدید کنندگان است. با پیشرفت شما ، دانش شما گسترش می یابد ، زیرا در زمینه تخصص خود نیز باید با سایر متخصصان درگیر شوید. ایده ها و تاکتیک های خود را به اشتراک بگذارید ، اما سعی کنید از کاهش فروش خودداری کنید زیرا این مربوط به تعامل حرفه ای نیست. ابتدا باید تا حد امکان یاد بگیرید ، سپس محتوای شما به همین ترتیب بهبود می یابد.

بیایید نگاهی کوتاه بین تفاوت ویجت و افزونه بیندازیم.

قطعه چیست؟ ابزارک همان چیزی است که شما اکثراً در نوار کناری مشاهده می کنید و شامل گزینه هایی مانند دکمه های اجتماعی و فرم های وب است. ابزارهای مورد علاقه همچنین گزینه جستجو در سایت شما ، نظرات اخیر و ارسال های اخیر را شامل می شوند. برچسب ها و بایگانی های متا نیز ابزاری هستند که بیشتر بازاریابان موفق از آن استفاده می کنند. این ابزارها تا حدودی به عنوان راهنمای بازدید کننده برای ارائه گزینه های مختلف موجود در وب سایت و / یا وبلاگ شما خدمت می کنند.

افزونه چیست؟ – این افزونه بیشتر ابزاری برای اجرای پس زمینه است که به چیزهایی مانند S.E.O و سریعترین رتبه صفحه گوگل کمک می کند. همچنین مسئول ردیابی بازدید کنندگان و نتایج آنالیز است ، بنابراین می توانید بازدید کنندگان خود را پیگیری و بهبود بخشید. این افزونه همچنین روشی حرفه ای برای مخفی کردن لینک های شما با پیوند دادن آنها به دامنه اصلی شما است. بنابراین ، به جای دیدن یک لینک وابسته ، Google Spider یک زیر دامنه دامنه اصلی شما را می بیند که به احتمال زیاد ترجیح داده می شود. افزونه عالی Cloaking Pretty Link Late است ، و فقط مخفی کردن لینک شما نیست. همچنین نتایج تحلیلی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید کلیه کلیک ها و بازدید کنندگان بی نظیر را مشاهده کنید و از این طریق می توانید نمای مورد علاقه شریک را توسط مخاطبان خود تعریف کنید.

با این حال ، همه این موارد ممکن است هنگام شروع کار بسیار گیج کننده به نظر برسد. شما می توانید تمام این کارها را خودتان انجام دهید یا می توانید به وب مسترهای حرفه ای اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. این همچنین گزینه ای عالی است ، زیرا می توانید در حالی که یاد می گیرید همه این کارها را خودتان انجام دهید ، شخصی را ایجاد کنید.

اکنون همه ما می دانیم که گوگل و فیس بوک دو غول ترافیکی هستند که به دنبال آن YouTube است. و با دلیل خوب ، ما در حال صحبت کردن میلیارد ها بازدید کننده ماهانه بی نظیر از دو غول ترکیبی هستیم. با این وجود ، آیا موافق نیستید که فقط توییتر و لینکدین را نادیده بگیریم؟

ممکن است به اندازه فیس بوک و گوگل حجیم نباشد … اما ، اعتماد کنید که آنها روی آن کار می کنند! “ترفند” پیوند دادن پروفایل های اجتماعی شما حتی وقتی توییتر توییت می کنید و یا مجدداً توییت می کنید ، سپس به صورت خودکار در سایتهایی مانند فیس بوک به اشتراک بگذارید. همین مورد در مورد LinkedIn نیز صدق می کند ، وقتی در این سایت اجتماعی ارسال می کنید ، به صورت خودکار نیز به اشتراک گذاشته می شود.

به همین دلیل است این افزونه توییتر بسیار با ارزش است، و می توانید این کار را با محتوای دارای قابلیت توییتر در بالای این پست مشاهده کنید. این تنها یکی از بسیاری از روش ها و تاکتیک های مورد استفاده همه بلاگرها و بازاریابان موفق است.

شما هرگز نباید یک پروفایل ناشناس باشید ، یا حتی تصویری از گربه محبوب خود نباشید. من نیز گربه خود را خیلی دوست دارم ، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که او (باست) کسی نیست که در پروفایل من پست کند ، من هم هستم. روش حرفه ای این است که مانند یک عکس گذرنامه یک عکس کامل از خود بگیرید ، زیرا مخاطب اگر کسی را ببیند از تماس گرفتن لذت می برد.

CV خود را تکمیل کنید و پروژه ها و علایق خود را اضافه کنید. مشخصات اجتماعی خود را تا حد ممکن حرفه ای بدست آورید زیرا در این روش شما به عنوان یک حرفه ای شناخته می شوید. این مورد در مورد وبلاگ شما نیز صدق می کند و به مخاطبان شما این امکان را می دهد تا مطمئن باشند که شما واقعی هستید و راه حل های مورد نظر خود را برای آنها ارائه می دهید.

بگذارید یک تعجب بر این نکته بگذارم که این ابزارها و آموزش ها هستند و هیچکدام از آنها دکمه های جادویی نیستند که کامپیوتر شما را به دستگاه خودپرداز تبدیل می کنند. چنین چیزی وجود ندارد ، و من می دانم چون من یکی از اصلی ترین مدعیان مسابقه برای پیدا کردن آن “دکمه جادویی” خیالی بود.

کسب درآمد در اینترنت یک هنر است ، ترکیبی از روش ها ، تاکتیک ها ، برنامه ها و ابزارهایی که بخشی از یک ماشین بسیار بزرگتر هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا