دنیای وب

برترین تأثیرگذاران زیبایی در YouTube

کاربران زیبایی اغلب در YouTube شناخته می شوند ، که اغلب به آنها “Beauty Gurus” ، Beauty Vloggers و / یا Beauty Influencers گفته می شود. آنها معمولاً زنان و مردان جوانی هستند که پست ها و فیلم های یوتیوب را درباره لوازم آرایشی ، مد ، آرایش و سایر موضوعات مرتبط با زیبایی ایجاد می کنند.

بیش از 45000 کانال YouTube در زمینه محتوای مربوط به مد و زیبایی ، فیلم های مربوط به آموزش های آرایشی ، لوازم آرایشی / مراقبت از پوست ، توصیه های زیبایی و سایر موضوعات فقط در انجمن YouTube وجود دارد. هر ماه ، بیش از 50 میلیون نفر بیش از 1.6 میلیون دقیقه از ویدیوهای مد و زیبایی که توسط مشتری ایجاد می شود را در YouTube تماشا می کنند.

برخی از تأثیرگذاران زیبایی در حال گسترش شغل خود در صنعت به صورت آنلاین هستند و فقط با استفاده از کانال های خود راهی برای گسترش و استفاده از آنها برای اهداف تجاری که از طریق همکاری با برخی از مارک های لوازم آرایشی یا پوشاک نیز به کار گرفته می شود ، مبالغ هنگفتی کسب می کنند. آنها به طور کلی در دسته هایی قرار می گیرند که از جمله بررسی محصولات ، آموزش آرایش و کلیپ های شخصی به آنها اختصاص داده شده است. سایر یوتیوب ها انتخاب می کنند که بارگذاری ساده ویدئو را به عنوان یک سرگرمی رعایت کنند و مبلغی را که می توانند از فیلم های خود کسب کنند دنبال نمی کنند.

در اینجا لیستی از قدرتمندترین تأثیرگذاران یا بیایید بگوییم الهه زیبایی در جهان YouTube وجود دارد

Zoe Sug

متولد انگلیس یا همان Zoella در YouTube. او از اتاق خواب كودكي ، “انتقال” يا زبان وب خريد محصولات آرايشي شروع به پخش برنامه كرد. اکنون ، او بیش از 11.6 میلیون مشترک YouTube دارد و از 27 سالگی در زنجیره سوپر مارکت های سوپر دارو انگلیس دارای دامنه محصولات زیبایی فروش است. اولین رمان “دختر آنلاین” بر اساس Nielsen BookScan شماره فروش هفته اول را شکست.

میشل فن

نام Phan مترادف با یک تأثیرگذار است که یک دهه بعد از ارسال اولین ویدیوی YouTube خود به کارآفرینی تبدیل شده است. او اکنون یکی از بنیانگذاران صندوق لوازم آرایشی مشترک Ipsy است که ارزش آن در سال 2015 بیش از 500 میلیون دلار تخمین زده شد. او با رشد تجارت خود ارسال مطالب حمایت شده را متوقف کرده است و به زودی می فهمد که برای طولانی است زیرا بینندگان اصالت را به تبلیغات ترجیح می دهند.

هدی کتان

در حالی که در یک شغل مالی مشغول به کار بود ، این بانوی تاجر مستقر در دبی از سال 2010 وبلاگ نویسی را آغاز کرد. هفت سال بعد ، او و دو خواهرش بر یک امپراتوری زیبایی نظارت می کنند که شامل مژه های کاذب مورد علاقه کیم کارداشیان است و همچنین در ماشین های فروش با صورت کتان پاشیده می شود سمت. خط آرایش او در Sephora به فروش می رسد.

نیکی دی جگر

از زمان بارگذاری اولین ویدیوی خود در سال 2008 ، این آرایشگر هلندی محبوبیت های حسادتآمیزی را کسب کرده است که در اینستاگرام به بیش از 7.2 میلیون نفر رسیده است. در مارس 2017 ، او برای اولین بار همکاری خود را با طیف حرفه ای Ofra ، از جمله رژ لب مایع طراح و یک برجسته ، آغاز کرد.

شانون هریس

“Shaaanxo” که در اینترنت با نام “Shaaanxo” شناخته می شود ، در سال 2009 برای پر کردن خلائی که مشاهده کرده بود ، یک vlog را راه اندازی کرد. ستاره دیجیتال کیوی گفت: “من با تماشای YouTubers از آمریکا وسواس داشتم و هرگز کسی را از نیوزلند یا استرالیا پیدا نکردم.” هشت سال بعد ، او اکنون یک مارک زیبایی دارد ، مژه ها و برس های خود را به فروش می رساند.

ستاره جفری

جفری از روزهای ورود به سایت MySpace در حال ساخت یک سایت آنلاین است. امروز کانال YouTube وی بیش از 4 میلیون مشترک به خود می بالد و او ویدیوی اخیر همکاری با دیگر تأثیرگذاران برتر مانی گوتیرز را اعلام کرد.

آب نبات جانسون

وی از سال 2008 شروع به وبلاگ نویسی کرد و سپس اولین vlog خود را در سال بعد با استفاده از دوربین فیلمبرداری قدیمی پدربزرگش بارگذاری کرد. به زودی ، او از کانال YouTube خود میزبان “glaminars” یا سمینارهای زیبایی و تجارت بود.

مانی گوتیرز

ستاره دیجیتال معروف به نام MannyMUA در فکر دانشکده پزشکی بود که توجه خود را به شبکه های اجتماعی متمرکز کرد. در حال حاضر ، او در میان یک گروه در حال ظهور از طرفداران برتر آرایش مردان است. ابتدا یک فالوور در اینستاگرام پیدا کرد ، سپس به درخواست دنبال کنندگانش به YouTube منتقل شد. اکنون ، وی با بیش از 7 میلیون مخاطب در بسیاری از مشاغل خود ، سفیر میبلین است.

دومینک مسیحی

کریستن که یک مادر مشغول و دانشجوی تمام وقت با شغل تمام وقت است ، از سال 2009 شروع به انتشار در YouTube کرد. اکنون ، با بیش از 4 میلیون مخاطب در همه سیستم عامل ها ، او اکنون با افرادی مانند L’Oreal همکاری می کند ، Sephora و Urban Decay.

وین گروس

آرایشگر متولد انگلیس از سال 2009 کانال YouTube خود را رشد داده است. در سال 2012 ، یک آموزش در مورد برجسته سازی و کانتورینگ مانند کیم کارداشیان تاکنون بیش از 11 میلیون بازدید به دست آورده و او را به بزرگترین جایگاه در میان زیبایی های تأثیرگذار هدایت کرده است.

از گریمورهای حرفه ای گرفته تا علاقه مندان که خریدهای داروخانه ها را روی دوربین مرور می کنند. امروز ، این تأثیرگذاران به 135 میلیون دنبال کننده ، پسندیده و مشترک آنلاین رسیده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا