دنیای وب

برخی از عناصر جدید بازاریابی رسانه های اجتماعی که باید بدانید

دنیای تجارت امروز به لطف ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار پیشرفته است. آنها نه تنها به عنوان یک پلت فرم عالی برای تعامل دوستان و خانواده، بلکه به عنوان عناصر اساسی برای استفاده حرفه ای عمل می کنند. امروزه تقریباً همه دانش اولیه ای از نحوه عملکرد رسانه های اجتماعی دارند، با این حال، این مقاله به شما درک دقیقی از اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید، می دهد.

مطمئن شوید که از 10 اشتباه بزرگ جلوگیری می کنید

1. نمی توان پخش کرد: پخش فقط یک یا دو بار در هفته شما را برای مدت طولانی در ذهن مخاطبانتان نگه نمی دارد. فرد نیاز به به روز رسانی مداوم برای مطابقت با علایق و نیازهای مخاطب دارد. به شما کمک می کند در ذهن او بمانید.

2. توقف: پاسخ ندادن به سوالات و نظرات مخاطبان اشتباه بزرگی است. پاسخ این است که خدمات اولیه به مشتری ارائه می شود و اگر انجام دهید، مشتری شما را به دلیل خدمات ضعیف متوقف می کند.

3. فقدان خلاقیت: برای برجسته شدن در رقابت، باید خلاق باشید تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.

4. نادیده گرفتن رقبا: رقابت یکی از جنبه های مهم هر کسب و کاری است و رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی عالی برای بهبود موفقیت شما هستند. با این حال، اگر مراقب کارهای رقبای خود نباشید، در موقعیتی متروک خواهید نشست. سعی کنید به رقبای خود نگاه کنید و توجه داشته باشید که چه کسی با آنها آشپزی می کند، این به شما کمک می کند تا ایده های خود را ایده بگیرید و توجه مخاطب را به خود جلب کنید.

5. بازخورد منفی را جدی بگیرید: بله، رسانه های اجتماعی بستری هستند که در آن افراد می توانند مطالبی را بدون مجازات یا چیزی شبیه به آن پست کنند. مطمئناً واکنش ها و واکنش های منفی را در عین حال به همراه خواهد داشت. اجتناب از چنین نظراتی بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و باید یاد بگیرید که این انتقادات را بپذیرید.

6. تعامل بیش از حد: حتی اگر کمپین شما خوب باشد، باید بدانید که چگونه در زمان مناسب مخاطبان مناسب را جذب کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک تبلیغ خاص را دوست داشته باشید، اما اگر هر 5 دقیقه یک بار منتشر شود، شما را آزار می دهد. به یاد داشته باشید که چیزهای خوب زیاد نیز بد هستند.

7. تمرکز بر یک بخش: تمرکز بر یک بخش، سایر نقش های متمایز شرکت را محدود می کند. باید روی بسیاری از جنبه های تجارت مانند تبلیغات، توسعه وب سایت، خرید رسانه، روابط عمومی، سئو و از همه مهمتر رضایت مشتری تمرکز کرد. این فعالیت حتی در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود و موفقیت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

8. فقدان دانش میدانی: شما باید دانش اولیه ای داشته باشید که کدام یک از سایت های شبکه اجتماعی باعث بهبود کسب و کار شما می شود. برای استفاده از رسانه های اجتماعی باید ذهنیت روشن و استراتژی مناسبی داشته باشید.

9. بی تفاوتی جدید: در شبکه های اجتماعی، همه و هر نظر نقش مهمی دارد. برای اینکه در صدر فهرست همه باقی بمانید، چنین داده هایی را نباید دست کم گرفت.

10. پرداخت برای فعالیت طرفداران: این یک فرآیند غیراخلاقی است که برای افزایش شهرت یک شرکت طراحی شده است. این کار شما را از همه لحاظ کند می کند و به هیچ وجه کمکی نمی کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا