دنیای وب

بررسی انجمن جنگجو

شما می توانید یک حساب کاربری رایگان به صورت رایگان باز کنید ، اما در بخشهایی از انجمن که می توانید بازدید کنید بسیار محدود هستید و به نظر من ارزش آن را دارد که به اصطلاح War Room را با یک قیمت 37 دلار ارتقا دهید.

با این کار می توانید به یکی از محبوب ترین قسمت های انجمن جنگجو ، WSO یا Warrior Specials دسترسی پیدا کنید.

این بخش از فروم به شما امکان می دهد چیزی را با تخفیف به رزمندگان دیگر ، شاید یک نرم افزار طراحی شده ، کتاب الکترونیکی یا راهی برای کسب درآمد ، بفروشید. کاملاً مستند است که برخی افراد با شرکت در WSO در طی چند ساعت چندین هزار دلار درآمد کسب کرده اند.

چندین ایده عالی برای فروش وجود دارد اما با ارائه WSO شما واقعا درآمد کسب می شود. حتی WSO نمایش هایی دارد که به شما نشان می دهد چگونه WSO موفق را راه اندازی کنید.

این بخش از انجمن همچنین می تواند برای ارائه چیزی به صورت رایگان و تنها با هدف ایجاد لیست پستی شما مورد استفاده قرار گیرد.

یکی دیگر از بخشهای محبوب انجمن ، بخش Warriors For Hire است. اگر مهارتی دارید که اعضای دیگر به آن نیاز دارند ، می توانید خدمات خود را استخدام کنید. این مورد در میان نویسندگان مقاله بسیار محبوب است که می توانند هفته ها قبل از ارسال یک پست ساده در این بخش ، کتاب سفارش خود را پر کنند.

شما یک گروه آماده برای انجام کار دارید که به دنبال کار هستند ، بنابراین اگر در حوزه بازاریابی اینترنتی چیزی برای ارائه دارید ، خود را با تعداد بیشماری مشتری خواهید یافت.

در تالار گفتگوی اصلی می توانید توصیه های بسیار خوبی داشته باشید و اگر گیر افتادید و به هر کمکی نیاز داشتید یا حتی اگر سوالی برای پرسیدن دارید ، افراد زیادی را مایل به کمک خواهید کرد.

انجمن جنگجو تا همین اواخر ورود به بخشهای برتر را شروع نکرد ، اما بسیاری از مردم گفتند که فکر می کنند این یک حرکت عالی است.

چندین نفر فهمیدند که ارسال چیزی در فروم WSO چقدر آسان است و از این راه می توان درآمد کسب کرد ، برخی از شخصیت های فرار شروع به درگیر شدن کردند و شروع به فروش عمده سطل آشغال کردند.

من احتیاط می کنم ، به خصوص اگر هدف شما تکرار انجمن WSO باشد ، و این نکته اعتیاد آور است.

من تضمین می کنم که تمایل به خرید برخی از پیشنهادات خارج از بازار دارید ، من را اشتباه نگیرید ، برخی از ایده های ساخت پول به خلاقیت نزدیک می شوند اما فقط مراقب باشید ، ممکن است بیشتر از خود وقت صرف کنید. قصد اول

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا