دنیای وب

بررسی برند بدون از دست دادن مشتریان و دنبال کنندگان آنلاین

آیا احساس می کنید که کسب و کار شما باید به یک شرکت ده ساله تبدیل شود؟

اگر چنین است، قطعا ایده خوبی است. از آنجایی که به این صورت است که شما دائماً محصول یا خدمات خود را با تکنولوژی در حال تحول و الزامات بازار بهبود می بخشید، برند شما نیز به نوآوری نیاز دارد.

تعدادی از شرکت ها وجود دارند که بدون ترس از اثرات نامطلوب اصلاحات را دنبال می کنند. از آنجا که حتی تغییر تصویر شرکت، لوگو، رنگ برند، حضور اینترنتی، خدمات/محصولات، دیده شدن، ماموریت و غیره، حفظ پایگاه مشتری خود را به چالشی تبدیل می کند. مراقبت از چند چیز می تواند به شما کمک کند تا با آن مقابله کنید. .

مواردی که هنگام تغییر نام تجاری باید مراقب آنها بود –

در توسعه وب سایت های دیگر متعادل باشید – به دنبال وب سایت جدیدی نروید مگر اینکه خدمات یا محصول جدید شما بسیار متفاوت از وب سایت قبلی باشد. قرار دادن لوگوی جدید شما، رنگ های برند جدید، محتوای مرتبط متن جدید با کلمات کلیدی جدید و غیره. در صورتی که به دلیل تغییر نام یا به همین دلیل نیاز به یک URL جدید داشته باشید، ممکن است به تغییر مسیر سایت قدیمی به URL جدید کمک کند. تلاش خوب در زمینه طراحی وب سایت و خدمات سئو عاقلانه است. با این حال، نداشتن دو سایت یا یک سایت کاملا جدید، یک رویکرد تعمیر و نگهداری آسان تر خواهد بود.

همان صفحات رسانه های اجتماعی را حفظ کنید – با قرار دادن فالوورها در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، بازدید مجدد از همه صفحات رسانه های اجتماعی البته خطر بزرگی برای از دست دادن آنها است. از یک طرف، شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا آن را به صفر برسانید. بنابراین، شما نیازی به این همه تلاش ندارید زیرا پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک به شما اجازه می دهند تا پروفایل خود را در صفحات موجود به روز کنید.

نیازی به ایجاد یک فهرست جدید در «Google برای کسب‌وکار من» نیست – فهرست کسب‌وکار فعلی شما با کنترل‌های خوب روی نقشه است. بنابراین، فقط نوآوری به عنوان یک هدف برای کسب و کار نوسازی شده شما کافی است. سر و صدای ایجاد یک لیست کسب و کار جدید نباید شما را آزار دهد.

کمک ماهر دریافت کنید – هنگام انجام به روز رسانی و کار بر روی موارد ذکر شده در بالا، ارزش دارد از بهترین طراح وب سایت، SMM، مشاور خدمات SEO یا متخصص کمک بگیرید. زیرا، تنها یک مغز ماهر و دستان ماهر می تواند به شما کمک کند تا راه حل های موثری برای نوآوری برند داشته باشید و تکنیک ها و دانش به روز را در آن قرار دهید. تماس با بهترین شرکت های طراحی وب سایت و خدمات سئو در شهرهای مختلف مانند بمبئی، بنگلور، ناگپور به شما این امکان را می دهد که یک متخصص ماهر برای شما کار کند.

بنابراین، فقط این موارد را دنبال کنید تا یک تغییر نام تجاری شاد داشته باشید و نتایج موثر را ببینید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا