دنیای وب

بررسی تجاری مری کی: آیا شما باید مشاور مری کی شوید؟

آیا به این فکر می کنید که یک مشاور مری کی شوید و یک تجارت مری کی راه اندازی کنید؟ آیا به دنبال یک فرصت شغلی هستید تا ببینید آیا این کار برای شما مناسب است و آیا می توانید با این شرکت به موفقیت واقعی برسید؟

فرصت تجاری مری کی یک فرصت قانونی است. بیش از 45 سال پیش این شرکت توسط مری کی آش تاسیس شد. این شرکت یک خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی متشکل از محصولات مراقبت از پوست و مواد آرایشی مانند سایه چشم و فونداسیون را تولید می کند. این شرکت فرصتی را برای بسیاری از افراد فراهم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنند. چندین مشاور موفقیت بزرگی را در شرکت تجربه می کنند.

بیزینس مری کی یک شرکت معتبر در نظر گرفته می شود اما ایراداتی در این تجارت وجود دارد. این شرکت به شدت مشاوران خود را به استفاده از بسیاری از استراتژی های بازاریابی به سبک قدیمی مانند تهیه لیست برای خانواده و دوستان و برگزاری مهمانی های داخلی تشویق می کند. اگرچه برخی از مشاوران با استفاده از این استراتژی ها موفقیت هایی کسب کرده اند ، اما بسیاری از مشاورانی که برای رشد تجارت و فروش محصولات خود منحصراً به این استراتژی ها اعتماد می کنند ، در تلاش هستند. مشتریان بالقوه ما تمام شده است و مردم در حال روشن شدن هستند تا تجارت و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارند. به عنوان یک بازاریاب شبکه ، برای موفقیت باید به طور مداوم برای کسب و کار خود مجموعه ای از هدایا ایجاد کنید. مهمانی سنتی در منزل و برنامه دوستان و خانواده جریان ثابت ثروتمندی مانند بازاریابی اینترنتی را برای شما فراهم نمی کند.

اگر به تجربه در زمان واقعی و آزادی مالی علاقه مند هستید ، تجارت مری کی یک تجارت عالی است. با این حال ، برای رسیدن به موفقیت بزرگ در شرکت و ایجاد یک تجارت موفق ، شما باید به طور مداوم برای کسب و کار خود هدایت تولید کنید و برنامه مهمانی در خانه شما چنین کاری نخواهد کرد. شما باید از استراتژی های بازاریابی استفاده کنید تا بتوانید از قدرت اینترنت برای رشد سریع تجارت خود بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا