دنیای وب

بررسی توسط کیتی فریلینگ – آیا او واقعا یک متخصص رسانه های اجتماعی است؟

اگر در تلاش برای یافتن یک بررسی سریع از کیتی فریلینگ هستید، در جای مناسبی هستید. در این پست، جزئیاتی را در مورد کیتی فریلینگ که شاید نشنیده باشید، درباره او و اینکه آیا او یک رهبر است یا خیر توضیح خواهم داد. شما تا آخر آرزو خواهید کرد، زیرا من “رازهایی” را که بسیاری از آنها نمی دانند را فاش خواهم کرد.

کیتی فریلینگ کیست؟

کیتی فریلینگ یک کارآفرین در زمینه MLM و همچنین یک بازاریاب آنلاین است. او در بازاریابی رسانه های اجتماعی و توسعه شخصی تخصص دارد. او در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب طرفداران زیادی دارد. او همچنین سخنران، مربی و مربی است. اما همه چیز برای کتی همیشه یکسان نبود.

در واقع، او بازگو می کند که چگونه قبل از رسیدن به قله با نبردهای زیادی روبرو شده است. او بزرگترین فرزند از 6 کودک ساکن در So.Cal است. او در دوران دبیرستان و همچنین دبیرستان با ناامنی مواجه شد. در کالج، او در تلاش بود تا بفهمد چه کاری می خواهد انجام دهد، 4 برابر تغییر بزرگ. او همچنین در مهمانی ها و نوشیدنی هایی شرکت می کرد که او را متوقف می کرد.

بررسی کیتی فریلینگ ادامه دارد

او بعداً وارد سرمایه‌گذاری در املاک شد، اما تحت تأثیر یکی از سخت‌ترین تحولات املاک و مستغلات قرار گرفت (همانطور که ممکن است بسیاری بدانند، در اواخر سال 2007). او سرمایه‌گذاری خود را از دست داد، 30000 دلار از بدهی‌اش زخمی شد، بدون یک پنی، بدبخت و بسیار مضطرب ماند. با این حال، او تحقیقات معنوی انجام داد و ترجیح داد وارد تجارت زیادی شود. اگرچه در ابتدا همه چیز برای او آسان نبود، اما تسلیم نشد و فروشنده بهتری شد. او بازاریابی آنلاین را به زرادخانه خود اضافه کرد، چند مربی پیدا کرد و به معنای واقعی کلمه منفجر شد! در حال حاضر، او وب سایت عضویت خود به نام United Tribes را دارد، او محصول وبلاگ خود را دارد، به راحتی 6 امتیاز در سال ذخیره می کند، و او فقط دوست دارد به افراد دیگر کمک کند. (برای حفظ حریم خصوصی، این بررسی کتی فریلینگ را تا پایان بخوانید!)

خوب، کیتی فریلینگ چگونه این کار را کرد؟

هنگامی که عشق واقعی خود را پیدا کرد، توانست هنگام خرید آنلاین روی آن تمرکز کند. برای او، این بازاریابی رسانه های اجتماعی است. او شروع به استفاده از پلتفرم هایی مانند یوتیوب کرد و ویدیوهایی درباره توسعه شخصی، اعتبار و علاقه به دیگران ایجاد کرد. در ابتدا آسان نبود، اما او به راه رفتن، راه رفتن و بهتر شدن ادامه داد. مردم به زودی ویدیوی او را دیدند، آن را به اشتراک گذاشتند و خواستند وارد تجارت او شوند.

او در فیس بوک نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. صفحه دوستش آنقدر بالا رفت، لول، که مجبور شد یک صفحه طرفدار فیس بوک بگیرد. او در توییتر نیز فالوورهای زیادی دارد. او از عشق واقعی خود استفاده کرد، آن را به دنیا آورد و مردم با او طنین انداز شدند. ساده است! رسانه های اجتماعی امروز می توانند راهی برای آزادی مالی باشند! به علاوه، همه تبلیغات آنها رایگان است! با استفاده از شبکه های اجتماعی این امکان وجود دارد. فقط خودتان این کار را انجام دهید و ممکن است چمدان شما پراکنده شود. و اما واقعیت اخیر این است که او بیش از 500 هزار دلار در یک سال با ترافیک رسانه های اجتماعی کاملاً رایگان پس انداز کرد!

راز کیتی فریلینگ فاش شد!

همانطور که قبلاً در این بررسی کتی فریلینگ ذکر شد، من SECRETS را قول دادم. بله، راز موفقیت کلی کیتی این است: کتی فریلینگ از بازاریابی جذاب برای برندسازی خود در اینترنت استفاده کرد و یک مربی و مربی داشت! وقتی مردم تصمیم می‌گیرند به یک بازار انبوه بپیوندند، مستقیماً بفروشند یا به یک خرده‌فروش اینترنتی تبدیل شوند، به راحتی سردرگم و ناامید می‌شوند. ممکن است به اینترنت بیایید و بدون اینکه بدانید چه کار می کنید راه بروید، و نکته بعدی که می دانید ناامید، گیج و می خواهید تسلیم شوید. یا ممکن است در شرکتی باشید که در آن آپلود شما غیرقابل دسترس و مفید نیست.

هر فرد موفقی که من می شناسم دست یاری داشته است، کسی که راه را قبلا رفته است و می تواند به شما نشان دهد که چگونه از حوادث خاصی جلوگیری کنید و با یک برنامه موفق مستقیم به شما کمک کند. اما بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز وسیله ای قدرتمند برای موفقیت است. منظورم این است که باور نکردنی است که مردم در حال حاضر چه کاری می توانند در فیس بوک انجام دهند و به آن دست یابند. بنابراین فکر می‌کنم یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای موفقیت فردی مانند کیتی فریلینگ این است:

1. عشق واقعی خود را بشناسید.

2. یک مربی، مشاور یا به یک تیم Mastermind بپیوندید!

3. با آن بدوید، و تا زمانی که به هدف خود برسید با هیچ چیز باقی نمانید!

برای پایان دادن به این بررسی کتی فریلینگ، شما دوست من می توانید به اندازه او موفق باشید. شما فقط باید به کاری که انجام می‌دهید پایبند باشید، نه، اجازه دهید کسی به شما بگوید که نمی‌توانید آن را انجام دهید و تا آخر کار را ادامه دهید! اگر می خواهید تجارت خود را در شبکه های اجتماعی رشد دهید، پیشنهاد می کنم کتی را در نظر بگیرید زیرا او واقعاً چیزهای خود را می داند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا