دنیای وب

بررسی دانشگاه Clickbank

دانشگاه Clickbank چیست؟

دانشگاه ClickBank یک مرکز آموزش آنلاین است که توسط دو کارآفرین اینترنتی ایجاد شده است – آدم و جاستین برای کمک به مردم در کسب درآمد آنلاین. آنچه در این بسته گنجانده شده است ، دستورالعمل های گام به گام برای کمک به مردم برای ایجاد و فروش محصول خود به صورت آنلاین است.

آنچه من در مورد دانشگاه ClickBank دوست دارم:

یکی از اصلی ترین مواردی که من در مورد این برنامه دوست داشتم این است که مرکز آموزشی آن کاملاً اختصاص داده شده است تا به شما در ایجاد محصول خود کمک کند. اما باز هم ، اگر در حال ایجاد محصولی هستید ، حتما یاد بگیرید که محصولی بسیار باکیفیت بسازید و توانایی هدایت ترافیک به وب سایت خود را داشته باشید. اگر یک بازاریاب آنلاین باتجربه باشید و بازدید کنندگان خود را ترغیب به خرید محصول خود کند ، موفق تر خواهید بود. ناگفته نماند که شرکتهای فرعی زیادی وجود دارند که از طرف شما اقدام به فروش می کنند.

برخی از فیلم های موجود در این بسته واقعا عالی هستند. فیلم هایی با کیفیت بالا با دستورالعمل های گام به گام وجود دارد که به شما در شروع کار در بازاریابی آنلاین کمک می کند. همچنین می توانید برخی از استراتژی های بسیار جالب تولید ترافیک را یاد بگیرید. برای یک مبتدی بازاریابی در کمیسیون سرمایه گذاری ، این شروع عالی است.

ClickBank علاقه شخصی برای نشان دادن نحوه تولید و فروش محصولات از طریق بازار آن دارد. برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه دیگر که من دوست دارم این است که یک سازنده وب سایت رایگان و ابزار میزبانی را ارائه می دهد. به عنوان مشترک ، آنچه مهم است کیفیت و محتوای آموزش است که می خواهم بگویم بسیار خوب است. اگرچه شما به هیچ وجه تجربه بازاریابی اینترنتی ندارید ، اما قادر خواهید بود درک درستی از درسهای ویدیویی داشته باشید.

آنچه راجع به دانشگاه ClickBank دوست ندارم:

در مورد نقص ، به نظر می رسد که این برنامه به شدت روی ایجاد محصولات ، صفحات فروش و لیست های ایمیل متمرکز شده است. این بدترین قسمت است ، حدس بزنید چرا؟ زیرا آنقدر طول می کشد که افراد مبتدی محصولات جدیدی را کشف کنند. گاهی اوقات ، با شرایطی روبرو می شوید که می توانید محصولی را ایجاد کنید ، اما شروع به دریافت ترافیک با کیفیت پایین می کنید که می تواند به وب سایت شما آسیب برساند. شاید بتوانم بگویم که ترافیک رایگان از ابزار Keyword بسیار بهتر است ، اگرچه نتیجه آن طولانی تر می شود. حداقل شما ترافیک خوبی می گیرید!

دوم ، من می خواهم روی جنبه مالی برنامه تمرکز کنم. در ابتدا 97 دلار به علاوه افزایش فروش ماهانه بود و اکنون 47 دلار در ماه است. بسیار معقول است ، اما هنوز هم در سمت بالا است. خوب اگر برای یادگیری فروش آنلاین به این دوره ملحق شدید ، این جایی برای شما نیست. در این مورد ، می خواهم بگویم که اشتراک ماهیانه 47 دلار کل زباله است. مشکل دیگر در دانشگاه ClickBank این است که سرعت آموزش به صورت پیش فرض تنظیم می شود. شما نمی توانید دوره را با سرعتی که برای شما مناسب است انجام دهید. این ممکن است برای برخی از شما که در بازاریابی اینترنتی شروع به کار کرده اند ، مانعی باشد.

سرانجام،

خلاصه اینکه ، ClickBank محصولی بسیار مناسب و معقول است. من آن را به هر کسی که مشتاق و مشتاق فروش آنلاین است توصیه می کنم. اما صبور باشید. انتظار نتایج فوری از این دروس را ندارید. شما باید تحقیقات خود را انجام داده و بهترین راه برای سودآوری از این پروژه را پیدا کنید. اگر مسیر درست را دنبال کنید ، البته موفقیت شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا