دنیای وب

بررسی دوره نقدی Ghostwriting توسط تیفانی داو و کریگ دسورس – قسمت 1

به عنوان یک بازاریاب آنلاین ، دوست دارم دوره ها و محصولاتی را که اجرا کرده ام مرور کنم. در این صورت ، من خوشحالم که Ghostwriting Cash توسط Tiffany Dow و Craig Dessource را مرور می کنم!

این بررسی دقیقاً مانند بررسی های زیر با چند صفحه و مقداری از محتوای کپی و جایگذاری چند صفحه نخواهد داشت. در عوض ، من قصد دارم آن را به طور کامل مرور کنم و به شما بگویم که چه چیزهایی را دوست داشتم ، چه چیزی برای من مفید بود ، چه چیزهایی را دوست نداشتم و چه مواردی را می توان بهبود داد. این به نظر من مغرورانه است!

من بسیاری از دوره ها را بر اساس نظرات بسیار مسخره آمیز خریداری کردم و بله ، ناامید شدم! این “منحنی یادگیری” یا هر چیز دیگری نامیده می شود ، اما قیمت آن بسیار سنگین است ، بنابراین اگر این بررسی می تواند برای کسی که به دنبال دوره ای است که توسط یک بازاریاب معتبر آنلاین معتبر باشد ، می تواند یک اسم حیوان دست اموز خوشحال باشد!

چه کسی ایجاد کننده دوره است؟

بله ، من گفتم سازندگان چون دو نفر هستند ، بنابراین قبل از غرق شدن در خود محتوا ، فقط چند کلمه در مورد دو نفر پشت چرخه صحبت کنید. تیفانی داو وجود دارد که از سال 1999 ، اگر حافظه من درست باشد ، چند سال به عنوان بازاریاب اینترنتی کار می کند و به یک مرجع واقعی تبدیل شده است ، بیش از یک معلم (متاسفم ، اما معلم بد به نظر می رسد و من مطمئنم که او با من موافق است ، هرچند من زندگی نامه نگار او نیستم).

او کار خود را از طریق اینترنت به عنوان نویسنده ارواح پس از برخورد با یک وب سایت مستقل به نام Elance آغاز کرد. او در ویدئوی مقدماتی خود ، که می توانید در صفحه فروش وی مشاهده کنید ، به طور کامل توضیح داده است. چند سال سریع جلو بروید و یک دوره عالی به نام Ghostwriting Cash را ارائه می دهد.

این ویدیوی معرفی کوتاه به شما نشان می دهد که تیفانی یک فرد واقعی است ، از خانه کار می کند و با کار ، نوشتن و وبلاگ نویسی درآمد کسب می کند. شما نمی شنوید که به شما بگوید تا فردا ، در صورت خرید دوره او ، 10،000 دلار غیر منتظره وجود دارد که ممکن است تا ظهر وارد حساب بانکی شما شود! فرصتی نیست و این همان چیزی است که شما آن را اخلاقی بودن می نامید!

Craig Desorcy نیز بخشی از دوره است و فکر می کنم سالهاست که بصورت آنلاین کار می کند. در این دوره ، او به شما می آموزد که چگونه وب سایت خود را با نوشتن شبح ، از جمله چیزهای دیگر ، و صادقانه بگویید. این احتمالاً یکی از دلایل اصلی خرید دوره است. من از تکنولوژی می ترسم. بدون کمک او نمی توانستم این کار را انجام دهم. اطلاعات بیشتر در مورد کریگ و برخی از پاداش هایی که بعداً در این دوره ارائه می دهد. و بله ، آنها شایسته آن هستند!

خوب بیایید بیشتر به آن بپردازیم!

صفحه فروش و آنچه باعث شد این دوره را بخرم مرور کنید …

من به دنبال ایجاد یک سایت نوشتن رمزنگاری و استفاده از مهارت نوشتن خود برای تکمیل درآمد شرکت های وابسته بودم که در آن زمان خیلی زیاد نبود. نکته ای که هنگام راه اندازی سایت های بازاریابی طاقچه – چیزی که من در آن زمان انجام می دادم – این است که کمیسیون ها به درستی جریان پیدا نمی کنند و می تواند بسیار ناامید کننده باشد. افراد زیادی معمولاً حوله می اندازند و از رویاهای بازاریابی اینترنتی خود خداحافظی می کنند و بدیهی است که من نمی خواستم این اتفاق برای من بیفتد.

شخص Ghostwriting Cash به من توصیه شد که در انجمن Warrior با او ارتباط برقرار کردم. من در آن زمان حضور کمی در آنجا داشتم و به دنبال دوره هایی برای یادگیری نحوه شروع کار بودم. دغدغه اصلی من پیدا کردن شخصی با تجربه زیاد بود. همچنین ، من به دنبال صداقت و اخلاق بودم.

وارد تیفانی و کریگ شوید …

اولین برداشت من از صفحه فروش بسیار خوب بود. با ویدئویی توسط خود تیفانی داو روبرو می شوید ، و به طور واضح و بدون هیاهوی معمول توضیح می دهید که این دوره برای کمک به شما در شروع نوشتن ظریف هنگام ایجاد حضور آنلاین و سایر جریان های درآمد خود طراحی شده است ، اگر این همان چیزی است که می خواهید دوره را انجام دهید. از طرف دیگر ، دوره برای کسانی که می خواهند خود را به عنوان نویسنده شبح تمام وقت نیز ثابت کنند ، ایده آل است.

طراحی صفحه فروش کاملاً ساده است و هیچ عنوان اصلی چشمک زن وجود ندارد که به شما بگوید که شما به سیاره “پول” ضربه زده اید! نه نه! صفحه فروش مختصر و حقیقت گفته شده است ، تیفانی به خوبی توضیح می دهد که بدون مطالعه ادامه صفحه می توانید چه دوره ای را بگذرانید. لطفاً این کار را انجام دهید ، زیرا مطالب خوبی در مورد نظر وی در مورد صنعت و چگونگی موفقیت در تبدیل شدن به موفق ترین نویسنده شبكه Elance وجود دارد.

اتفاقاً او جلوه نمی کند ، فقط نشان می دهد که اگر می خواهید این کار را می کنید! همچنین یک نگاه اجمالی به آنچه واقعاً در پشت صحنه “بازاریابی اینترنتی” با همه معلمان در جریان است ، می باشد که بسیار جالب است. در واقع یکی از ستون فقرات چرخه است. چگونه می توان از صنعت احترام شایسته خود را گرفت!

البته ، شهادت نامه هایی وجود دارد ، و گرچه من معمولاً از واکنش های “خراشیده” توسط بازاریاب اینترنتی بسیار محتاط هستم (شما چیز خوبی برای من می نویسید ، و من نیز برای شما همین کار را خواهم کرد) ، به نظر می رسد که توصیفات آنها واقعی است. در واقع ، اینها گزیده ای از بخش نظرات در وب سایت وی است (من می دانم از وردپرس است ، بنابراین برای هر مورد دوباره بررسی کردم).

و من دلیلی نمی بینم که چرا او باید آنها را جعل کند. زیرنویس های صوتی و تصویری نیز وجود دارد و من شما را به تماشا و گوش دادن تشویق می کنم. آنها بسیار بینا هستند.

اوه ، و اتفاقاً ، شما هیچ تصویر بزرگی از درآمد آنها را در اینجا پیدا نخواهید کرد ، که واقعاً برای صفحات فروش پر زرق و برق و آزار دهنده معمول که بیشتر شبیه یک حساب بانکی صندوق بین المللی پول است و نه بیانیه کوچک پی پال کسی ، بسیار راحت است.

بنابراین ، اولین برداشت من بسیار خوب بود و ویدیویی که در آن تیفانی دلایل زیادی را توضیح داد که چرا نوشتن اشباح می تواند پول واقعی پس انداز کند و آن را به آنچه من نیاز داشتم تبدیل خواهد کرد!

وقتی به انتهای صفحه رسیدید ، لیستی از جزئیات اصلی دوره را پیدا خواهید کرد. این یک لیست مفید از 16 گلوله است که واقعاً می توانید از دوره Ghostwriting Cash انتظار داشته باشید. آنچه را که فصل به فصل خواهید آموخت.

از آنجایی که این لیست بینشی را در مورد آنچه در انتظار شماست به شما می دهد ، توصیه می کنم وقت خود را اختصاص داده و آن را بخوانید. یکی از موارد مورد علاقه من “نمونه های پیشنهاد مناقصه واقعی” بود که وی از خودش در Elance استفاده کرد و قول داد تجزیه و تحلیل کند. و می کند! خودتان خواهید دید!

سرانجام ، صفحه فروش همچنین دارای لیست صوتی و تصویری توسط Craig Desorcy است. آنچه در این مورد خوب است ، اگر تصمیم بگیرید که پیش بروید و محصول را خریداری کنید ، آن را عمیقاً کشف خواهید کرد ، گپ غیررسمی است که کریگ با یکی از دانشجویانش ، گرگ اسکات ، انجام داده است.

آنها هر دو در مورد تجارت روح نوشتند و دوباره صحبت می کنند ، این چت بسیار صادقانه است و شما احساس می کنید هر دو شخصیت واقعی هستند و به عنوان نویسندگان ارواح امرار معاش می کنند.

نکته آخر اینکه خدمات مشتری همان چیزی است که خدمات مشتری باید داشته باشد. نقطه خالی! من به تیفانی و کریگ ایمیل زدم و در عرض 24 ساعت پاسخ های عمیقی دریافت کردم.

این یکی دیگر از شاخص های خوب است که به دنبال بررسی ارزش خرید یک محصول هستید. برخی از دارندگان محصولات حتی به زحمت پاسخ نمی دهند و ترجیح می دهند جواب آماده را ارسال کنند ، البته وقتی این کار را به زحمت می اندازند!

این فقط سبک تیفانی یا کریگ نیست ، اما این بدان معنی نیست که هر روز باید برای آنها نامه بنویسید! من هیچ مشکلی نمی خواهم ، خوب بچه ها؟ خوب است بدانید که بسته کامل است و آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید.

خوب ، برای جمع بندی قسمت اول The Ghostwriting Cash Review ، می خواهم فوراً در مورد خرید بحث کنم. به نظر من راحت است زیرا در حال مرور صفحه فروش هستم. روند خرید بسیار آسان است.

این یک روند پرداخت آنلاین عادی است ، بنابراین می توانید از PayPal یا کارت اعتباری خود استفاده کنید. شما 60 روز فرصت دارید تا دوره را امتحان کنید و اگر راضی نباشید ، پول شما 100٪ بازپرداخت می شود.

اکنون ، همانطور که نشان داده شده است ، من فقط می خواستم این قسمت را پوشش دهم زیرا صفحات فروش را بسیار جالب و گویا می دانم. می خواستم برداشت های بسیار مثبتی از آن ارائه دهم تا بتوانید در روزهای آینده بخشهای بعدی مرورهای من را دنبال کرده و مطالعه کنید.

در فصل های بعدی این بررسی ، من در این دوره دقیق تر به ساختار دوره و ماژول های مختلف مطالعه خواهم پرداخت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا