دنیای وب

بررسی ربات ترافیک معجزه واقعی واقعی!

با فرض اینکه شما به دنبال یک بررسی صادقانه در مورد ربات ترافیک معجزه هستید… اجازه دهید من شخصاً با بیان این موضوع به شما شروع کنم که قصد ندارم یک دسته از بررسی های مزخرف و پر از هیاهو را به شما ارائه کنم که کاملاً صادقانه نباشد.

واقعیت واقعی این است: تقریباً همه محصولات خود را مستقیماً در گلوی شما جمع می کنند فقط سعی می کنند چیزی را به شما بفروشند و یافتن یک نقد صادقانه در هر جایی واقعاً دشوار است. با این حال، بیایید هر دوی ما در زمان صرفه جویی کنیم و اجازه دهید من از BS عبور کنم و خوب، بد و زشت را به شما بدهم. اینجا میرویم…

دقیقاً این ربات ترافیک معجزه آسا دقیقاً چیست؟

ممکن است نام پل پونا را شنیده باشید. او مغز برنامه های نرم افزاری به نام های DiscMojo.com و AuctionAcrobat.com بود. واضح است که او مغز پشت ربات Miracle Traffic است… آنها از بهترین فروشندگان بودند اما واقعیت این است که معمولاً به این معنی است که بازاریابان وابسته زیادی وجود داشتند که به ترویج آن کمک کردند.

من تحت هیچ شرایطی یک محصول جدید خریداری نمی کنم تا زمانی که برای اولین بار به تاریخچه آن شخص نگاه کنم …

در مورد DiscMojo آنقدر که مردم می گفتند عالی بود؟ خیلی خوب بود، اما واقعاً به همان اندازه که تبلیغات تبلیغاتی نشان می‌داد بدون دردسر نبود، به تلاشی نیاز داشت تا همه چیز برای شما کار کند. واقعیت این است که باید به او اعتبار بدهم، او پاسخ‌دهی خودکار را کمی ساده‌تر کرد و همچنین توانایی ساخت فرم‌های انتخابی با کیفیت بالا را نیز کمتر دشوار کرد. انجام آن ساده بود، به همان اندازه که تبلیغات تبلیغاتی آن را نشان می داد آسان نبود.

بیایید به معجزه ترافیک ربات برگردیم

مهم ترین نکته، به اندازه کافی در مورد تبلیغات بیش از حد پخته شده است. من واقعاً آن را مستقیماً به شما می‌دهم، حقیقت کامل و چیزی جز حقیقت، سپس این به شما بستگی دارد که تصمیم درستی بگیرید.

دقیقا چه چیزی بدست می آورید؟

شما تقریباً دو چیز دریافت می کنید. شما تمام میانبرها را کشف می کنید و برنامه نرم افزاری را دریافت می کنید تا شما را به آنجا برساند. اینها همه چیزهای قانونی عالی کلاه سفید است. شما می خواهید دریافت کنید

* ارسال ویدئو

* ارسال نشانک گذاری اجتماعی

* ارسال مقاله

* اتوماسیون SEO

* حل CAPCHA

جوانب مثبت و منفی

اگر یک تازه کار شما هرگز یک سنت آنلاین نکرده است، این برنامه برای شما مناسب نیست. در واقع، این روی سر شما خواهد بود که گم خواهید شد، منتظر بمانید و در آینده بازگردید

اگر در حال حاضر پول در می آورید و می خواهید شما را به یک سطح کاملاً جدید از موفقیت شروع کنید، این کار شما را به آنجا خواهد رساند.

به تبلیغات تبلیغاتی اعتماد نکنید، شما نمی توانید یک شبه پول زیادی به دست آورید. هرکسی که این پیشنهاد را ارائه می دهد، فقط یک سری تبلیغات به شما می دهد. شما می توانید چهار رقمی در ماه بسازید که کار مهمی نیست.

چند نکته واقعا جالب در مورد این محصول

* یاد بگیرید که چگونه روابط عمومی برتر را بدست آورید

* درباره بک لینک ها بیاموزید

* 1-روی اتوماسیون سئو کلیک کنید

* حفاظت از هرزنامه

* زمانبندی ارسال

اجازه دهید شخصاً به شما بگویم که ارسال کننده مقاله بالاترین خط است، بهترین است.

چند کلمه آخر…

پس از بررسی این موضوع، اکنون آماده هستم تا توصیه های خود را به شما ارائه دهم.

اگر آماده هستید که برای به دست آوردن ثروت آنلاین کمی تلاش کنید و با این سیستم کار کنید، همین امروز آن را بخرید. ارزش خرید شما را دارد، شکی نیست.

از طرف دیگر، اگر قصد دارید پول خوبی برای آن بپردازید و فرض کنید که بدون تلاش شما موفقیت را به همراه خواهد داشت، پس پول خود را به جیب خود برگردانید.

اکنون به وبلاگ نقد من بروید و دریافت کنید:

یک ماه دسترسی رایگان به عضویت حق بیمه Miracle Bot

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا