ساختمان و مسکن

بررسی زمان Westin Mission Hills

سهم کالیفرنیا در کوهستان سانتا روزا در کالیفرنیا در رانچو میراژ ، سهام کالیفرنیا در Westin Mission Hills Resort دارای 360 هکتار مناظر سرسبز ، جریانهای درخشان و فواره های تراس است که در آن مهمانان می توانند 350 روز از نور خورشید لذت ببرند! منطقه پالم اسپرینگز همیشه محلی برای افراد مشهور هالیوود بوده است و صاحبان اوقات شرعی در کالیفرنیا به افراد مشهور می پیوندند زیرا از هر آنچه که منطقه از طریق گالری های خود ، خریدهای زیبا ، کافه های زیبا ، رستوران ها و یک زندگی شبانه هیجان انگیز ارائه می دهد ، به افراد مشهور می پیوندند.

فعالیت های متنوعی که میهمانان کالیفرنیا که از وقت خود برای شرکت در آن لذت می برند ، متفاوت است از فعالیت های خارج از خانه مانند تنیس ، گلف ، دوچرخه سواری و پیاده روی تا هیجان ، سرگرمی و کار در کازینو های محلی. نمایش های زنده توسط موسیقیدانان و طنزپردازان مشهور یا یک روز در یکی از اسپا های بسیاری در منطقه اضافه کنید و هر کاری را که می خواهید در تعطیلات گاه به گاه در کالیفرنیا انجام دهید لحظاتی از شما دور است!

بیایید ببینیم که Westin Mission Hills Resort چه اقامتی برای ویلا ، امکانات داخلی ، فعالیت ها و گزینه های ناهار خوری ارائه می دهد. Westin Mission Hills عضو بورس بین المللی بین المللی است.

توضیحات ویلا:

ویلای یک خوابه: این کوچکترین طرف ویلا های دو خوابه بسته است. 585 فوت مربع است و می تواند تا چهار مهمان را در خود جای دهد. هر ویلای کالیفرنیا دارای یک آشپزخانه کاملاً مجهز به اجاق گاز دو نفره ، یک اتاق خواب مستر با تخت ملکه و یک اتاق نشیمن با یک کاناپه اتاق خواب تمام اندازه ، وان و حمام است.

ویلا یک خوابه Premium: بخش عمده ای از ویلاهای دو خوابه بسته 820 فوت مربع است و همچنین می تواند تا چهار مهمان را در خود جای دهد. هر ویلا دارای یک آشپزخانه کاملاً مجهز به اندازه کامل ، چهار مشعل با اجاق گاز ، یخچال کامل با دستگاه یخ ، نوار صبحانه با صندلی دو نفره و یک اتاق غذاخوری رسمی است. علاوه بر این یک اتاق نشیمن مجزا با مبل تخت ملکه ، کمد دیواری با تلویزیون ، سی دی پلیر ، دو شومینه ، اتاق خواب مستر با تخت پادشاه و تلویزیون ، دو کابینت حمام ، وان جکوزی ، مجموعه کوره در فضای باز وجود دارد.

ویلا های دو خوابه: ویلاهای دو خوابه و دو خوابه 1440 فوت مربع راحتی لوکس دارند که می توانند تا 8 مهمان را در خود جای دهند. ویلاها دارای آشپزخانه کاملاً مجهز ، یخچال با دستگاه یخ و نوار صبحانه با صندلی های دو نفره هستند. دو نوع شومینه ، چندین تلویزیون ، یک وان جکوزی وجود دارد که می تواند چهار نفر را در خود جای دهد ، یک دوش بزرگ با دو سر دوش و یک گروه کوره در فضای باز.

امکانات استاندارد برای کلیه ویلاها شامل موارد زیر است: تختخواب های معروف وستین آسمانی و حمام های آسمانی / دوش با تخت آسمانی ، و بالکن مبله خصوصی یا پاسیو نیز در واشر ویلاهای خشک کن و خشک کن و اینترنت پر سرعت موجود است.

ویژگی های اتاق مهمان قابل دسترسی شامل موارد زیر است:

دوش های چرخان ، وان های میله ای استخراج کننده ، دوش های انتقال و صندلی های وان قابل حمل

زنگ خطر آتش نشانی ، زنگ در ، هشدار از طریق تلفن و TTY (مجموعه تلفن متن)

درهای متحرک با عرض حداقل 32 اینچ از درب روشن

امکانات و فعالیت های در سایت:

زمین گلف 18 سوراخ ، قسمت 72 زمین گلف گری که با درس ، فروشگاه حرفه ای ، ماشین های گلف و محدوده رانندگی طراحی شده است

زمین تنیس پر نور در فضای باز

زمین بسکتبال و والیبال شن

سرسره آب ، گرداب در فضای باز ، استخرهای گرم در فضای باز

سونا و ماساژ درمانی

مرکز تناسب اندام وستین کار دستگاههای هوازی و وزنهای آزاد را ارائه می دهد و 24 ساعت شبانه روز باز است

دوچرخه سواری – اجاره دوچرخه امکان برقراری ارتباط با طبیعت را آسان می کند در حالی که مسیرهایی را می چرخانید که در سراسر چشم انداز کویر بافته می شوند.

سوارکاری با اسب سوار بر اسب سوار است یا می توانید یک سفر خصوصی را طی کنید

استراحت کنید (SM) از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر روزانه – از مهمانان Timeshare در کالیفرنیا دعوت می شود تا با سایر میهمانان از خوردن غذا و نوشیدنی لذت ببرند و داستان سرایی اصلی هند را در سالن لابی و حیاط تجربه کنند.

برنامه کودکان Westin در کالیفرنیا ، Time Sharing ، برنامه های ساعتی را برای کودکان با فعالیت های استخر شنا شامل ماکارونی ، والیبال آب و یک رقابت بزرگ فراهم می کند. از کودکان همچنین برای شرکت در بسکتبال ، کریکت ، بدمینتون و کلینیک روزانه گلف دعوت می شود.

گزینه های ناهار خوری در محل:

کافه Las Brisas و Caliente Bar: هر دو در استخر واقع شده و از ساعت 6:30 صبح تا 6 بعد از ظهر باز هستند. این مکان جایی است که از صاحبان ساحل و مهمانان در کالیفرنیا برای لذت بردن از سالادهای سالم ، ساندویچ های گرم و سرد ، نوشیدنی های گرمسیری ، آبجو سرد ، نوشابه های نوشابه و آبمیوه ها دعوت می شود. کودکان می توانند از هات داگ ، پنیر کبابی یا PB&J استراحت کنند.

گریل فصل: از جمعه تا دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 8 عصر و سه شنبه تا پنجشنبه از 11 صبح تا 5 عصر باز باشد. Seasons Grill غذاهای تازه و منحصر به فردی با انواع سس های مختلف برای هر ظرف ، نوار کامل و لیست شراب گسترده ارائه می دهد. این رستوران ویژه روزانه ، شام و چاشنی شراب را سرو می کند ، برای مهمانی های خصوصی در دسترس است و میهمانان کالیفرنیا می توانند در زمان “خاموش” شرکت کنند. برای معلولان و رزرواسیون توصیه می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا