دنیای وب

بررسی سرقت وب سایت توسط خریدار!

خب خب خب. بنابراین سایت Stealer بالاخره اینجا است ، ها؟ و من یک بررسی خوب برای شما کردم! به نظر می رسد هریس فلمن ، خالق “Peel-Away-Ads” موفق برای کارهای دیگر بازگشته است! این بار او از راز خود در مورد چگونگی کسب درآمد گوروی “واقعی” از طریق “سرقت سایت ها!” من فکر می کنم هریس فیلمن تصمیم گرفت حتی بعد از موفقیت در “تبلیغات لایه بردار” به پول بیشتری احتیاج داشته باشد. من حدس می زنم یک بار فرمول موفقیت را برای استفاده از آن پیدا کردی ، ها؟ حدس می زنم به همین دلیل کتاب الکترونیکی جدید “Site Stealer” وی با این همه هیاهو روبرو شده است! هایپ همیشه خوب نیست … در واقع در دنیای بازاریابی اینترنتی ، این همیشه یک اشتباه است! تصمیم گرفتم خودم نگاهی به “Site Stealer” بیندازم تا ببینم واقعاً کار می کند …

هنگامی که برای اولین بار در صفحه قرار گرفتم ، نه تنها با یک نسخه بسیار جذاب فروش بلکه با یک نسخه سرگرم کننده نیز روبرو شدم! لعنت به تو و رفتار باند مانند احمقانه ات ، سال! شاید شیوه سرگرم کننده صحبت کردن شما بیش از یک نفر را مجاب به خرید این محصول کرده باشد! بنابراین ، پس از خواندن صفحه فروش ، که قول داده بود پول زیادی را در چند روز در جیبم قرار دهم ، در صفحه بازار پس از فروش قرار گرفتم! آه ها بعد از اینکه یک چیز به من فروختید و سعی کردید مرا برگردانید ، چه دو فیلم؟ خوب فقط برای من کار نخواهد کرد! من می دانم که شما تقلب کرده اید … پس از خرید محصول ، به یک صفحه فروش یک بار منتقل می شوید که در آن می توانید حقوق فروش مجدد سایت Stealer را خریداری کنید. من شخصاً علاقه ای به فروش مجدد Site Stealer نداشتم ، بلکه خودم از آن استفاده می کردم. بنابراین به راحتی از این پیشنهاد عبور کردم. با این حال ، اطمینان دارم که بسیاری از آن به نفع خود استفاده می کنند.

اینجاست که من طرفدار سایت Stealer شدم. بلافاصله آن را به صفحه پاداش آوردم … وای. اکثر محصولات جایزه می دهند ، اما همه آنها چرند قدیمی هستند که کار نمی کنند. در مورد سایت Stealer اینطور نیست. همه چیز در اینجا به طرز حیرت انگیزی مفید است و من با چشمانی تیزبین به همه چیز نگاه کردم. اکنون این پاداش های اعلام نشده است بنابراین نمی توانم آنها را رها کنم ، اما می گویم فیلم هایی وجود دارد که به شما نشان می دهد دقیقاً چه کاری باید انجام دهید و برنامه های مفیدی در مورد موضوعات مهم کتاب است. بنابراین جوایز به تنهایی ارزش شگفت انگیزی به خرید شما می بخشد.

حالا شما باید فریاد بزنید: “در مورد کتاب واقعی چطور! خوب دوست من ، لطفاً دیگر جیغ نکشید زیرا به لاله گوش دیجیتال خود آسیب می زنید ، و من بیش از این خوشحال خواهم شد که به شما بگویم! از نگاه اول به کتاب ، مشخص است که مراقبت های زیادی انجام شده است این کار بسیار حرفه ای انجام می شود و به راحتی قابل خواندن است. گرچه ارائه مهم است ، اما به هیچ وجه مهم نیست. بیایید به قسمتهای داخلی چسبناک این راهنما برویم.

اولین “سطح” باعث شد من را تحت فشار قرار دهم تا به آنجا بروم و قنداق کوچکم را انجام دهم! بگذارید فقط این را بگوییم. این کتاب استثنایی است. ممکن است بیش از حد ارزشمند به نظر برسد ، و ممکن است باشد ، اما من اینجا هستم تا به شما بگویم این کتاب کوچک درست در اینجا یک گوهر واقعی بازاریابی اینترنتی است! در واقع ، ای کاش این بیش از حد ارزیابی نمی شد! به این ترتیب می توان اسرار موجود در آن را برای افراد برگزیده ای که گنجینه های آن را پیدا کردند ، اختصاص داد!

به طور خلاصه ، کتاب الکترونیکی 6 سطح را ارائه می دهد (خوب ، در واقع 5 سطح است اما 2 سطح در سطح 5 وجود دارد. یا چیزی دیگر. من واقعاً اهمیتی نمی دهم. بگذارید فقط بگوییم دارای 6 فصل است که بسیار جامع است.) نکته ها و ترفندهای مفید شگفت انگیزی است که من استفاده نکردم کاملا! و من در حال حاضر به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب می کنم! این کتاب به تنهایی فروش بزرگی به من می زند و لبخند بزرگی به چهره من می زند!

من این کتاب الکترونیکی را برای هر شرکت وابسته ای که سعی در بازاریابی آنلاین دارد توصیه می کنم ، این واقعا به تازه کار باتجربه کمک می کند! آن را بررسی کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا