دنیای وب

بررسی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی


اگر شما یک همکار معروف شرکت Solopreneur نیستید که مردم را می کشد و حتی ممکن است تجارت شما را خراب کند ، رسانه های اجتماعی می توانند در استراتژی بازاریابی و فروش شما کمک کنند. هر بخش تأمین کنندگان خاص خود را دارد و ممکن است برای برخی از شرکت ها خوب کار کند ، اما ممکن است برای برخی دیگر کمتر باشد.
سیستم عامل رایگان است ، مگر در مواردی که برای حفظ محتوای جدید لازم باشد. مهم نیست که مردم چگونه به رسانه های اجتماعی نگاه می کنند ، هدف شما این است که اجازه ندهید اکثر صاحبان مشاغل و مشاغل از همه جنبه ها پیشرفت کنند ، مگر اینکه آنها مدیریت رسانه های اجتماعی را بر عهده بگیرند. اگر ROI تأثیر مثبتی بر نتایج فروش داشته باشد ، ارزش آن را دارد. بیایید نگاهی به Facebook ، Instagram و LinkedIn بیندازیم.
فیس بوک
محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی دارای 2.19 میلیارد کاربر (Statista ، 1Q 2018) در سراسر جهان است. کارفرمایان زن کمی بالاتر از مردان هستند و میانگین سنی آنها 18-44 سال است. طبق مجله Forbes ، 47٪ از آمریکایی ها گزارش می دهند که فیس بوک در خرید رتبه اول را دارد.
فیس بوک اغلب بازدهی بالاتری را برای مشاغل B2C (کمتر برای B2B) فراهم می کند. وقایع و تبلیغات خانگی ، اطلاعات ، کارگاه ها و سایر رویدادها را می توان در Facebook Friends گزارش داد. محتوا را می توان به صورت متن ، تصویر یا فیلم ارسال کرد. می توانید گروه ها و تالارهای گفتمان ایجاد کنید ، یا نظرسنجی ها را برای مشتریان ارسال کنید. پشت صحنه ، اطلاعات مربوط به مشاغل خود و آنچه برای انجام کارها ، ارتباط مشتریان ، تقویت نام تجاری و ایجاد روابط تجاری باید انجام شود ، به اشتراک بگذارید.
آیا کار زیاد و رزرو زیاد به نظر می رسد؟ سپس یک صفحه فن ایجاد کنید و حضور خود را به اطلاعات اولیه محدود کنید و خواستار اقدام مثبت شوید. بدانید که ارائه متن ، تصاویر و سایر مطالب شما باید با آرامش و دقت انجام شود تا احساس شخصی ایجاد شود (اما به یاد داشته باشید که شرکت مهم است).
اینستاگرام
شما 1 میلیارد کاربر (Statista ، ژوئن 2018) در سراسر جهان پیدا خواهید کرد و 80٪ از 95 میلیون ایالات متحده روزانه در چندین دستگاه تلفن همراه به اشتراک گذاشته می شود. حدود 59٪ از کارفرمایان ایالات متحده 18-29 ساله هستند. از 1Q 2018 ، روزانه 300 میلیون کاربر اینستاگرام وجود دارد و 30٪ از این کاربران محصولات خریداری کرده اند.
استفاده از کمیک ، تصاویر پشت صحنه ، بازاریابی اجتماعی ، تبلیغات برند ، تعامل مشتری و ایجاد روابط از عمده ترین کاربردهای اینستاگرام است. اگر شما یک برنامه روابط عمومی یا یک رویداد / کنفرانس خصوصی دارید ، باید از B2B استفاده کنید ، به نظر من B2C نیست.
به اشتراک گذاری عکس ها ، فیلم های کوتاه و انتشار مقالات کوتاه با هشتگ # مناسب ترین محتوا برای اشتراک بهتر مطالب است. پیوندی به نمایه خود اضافه کنید. تصمیم بگیرید آیا می خواهید یک حساب عمومی داشته باشید یا فقط برای اعضا دارید. پیوند به اشتراک گذاشته نشده است
متصل شوید
LinkedIn ، یک پلتفرم اجتماعی B2B سنتی ، 500 میلیون عضو در سراسر جهان دارد (Statista ، ژانویه 2018).مشاغل بزرگ و کوچک ، مشاغل انحصاری ، رهبران مشاغل و سازمان های غیرانتفاعی ، پزشکان و دندانپزشکان کارمندان حرفه ای هستند و اکثر دانشجویان دانشگاه مشخصات خود را حفظ می کنند. کاربران از LinkedIn استفاده می کنند تا ببینند کدام نامزدها احتمالاً شغل خود را باز می کنند. LinkedIn ProFinder به Solpreneurs کمک می کند کارهای پروژه را پیدا کند.
LinkedIn یک بستر عالی برای ایجاد تیمی از شرکای حرفه ای از طریق مخاطبین شما و به اشتراک گذاشتن داستان ها ، موفقیت ها ، برجسته ها و سایر نوآوری های تجاری شما است که از نام تجاری شما پشتیبانی می کنند. پست های وبلاگ B2B من در صفحه LinkedIn من و افرادی که با آنها تماس می گیرم اعلان های خود را دریافت می کنند. رابطه شما نیز داستان آنها را به اشتراک می گذارد و زمان زیادی برای ارتباط و پرورش رابطه وجود دارد.
نمونه کارها ، فیلم ها ، مقالات سفید ، خبرنامه ها ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، ارائه های SlideShare و پادکست ها می توانند در صفحه نمایه شما نمایش داده شوند تا تاریخچه نام تجاری شما را ارتقا دهند. می توانید پیوندهایی را به مقالات یا مطالعاتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد ارسال کنید. پیشنهادات و مصوبات به دیگران اجازه می دهد درآمد شما را به عنوان یک حرفه ای تأیید کنند و شما می توانید مهربانی کنید.
در منطقه Groups با همکاران در صنعت خود و یا با فارغ التحصیلان دبیرستان کار خواهید کرد. موضوعات مورد علاقه از طریق س questionsالات مطرح شده بررسی می شود و اعضای گروه می توانند به آنها پاسخ دهند ، در این فاصله با یکدیگر آشنا شوند و شاید روابطی را که منجر به شرکت می شود بهبود دهند.
با تشکر برای خواندن ،
کیم

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا