بررسی عایق محصولات – مزایای اولیه شما را بهبود می بخشد

چرخه عمر محصول PLC چرخه عمر محصول را تعریف می کند. همه محصولات چهار مرحله را طی می کنند: معرفی ، رشد ، بلوغ و تجزیه. تمام محصولات با دوام هستند ، برخی از آنها می توانند عمر محصول را افزایش دهند. برای بسیاری از محصولات ، کار شما با فروشنده دشوارتر است زیرا انتقال و انتقال آنها به سراسر جهان مستلزم طی مراحل مختلفی بر روی هر محصول است ، چه رسد به چرخه مجاز. هر زندگی درآمد کل کسب و کار را ایجاد می کند. تجزیه و تحلیل PLC داده هایی است که باید سالانه مورد بررسی قرار گیرد تا به اهداف خود برسد. بیشتر PLC ها مسیر مستقیمی را دنبال نمی کنند و جنبه های مختلف تجاری و سیاسی می تواند منجر به عدم اطمینان بیشتر محصول شود تا مطابق با برنامه ریزی شده باشد. به عنوان یک کارآفرین محتاط ، باید سخت تلاش کنید تا محصول را تغذیه کنید. Cash Cow ، در ماتریس BCG ، روندهای بالا و پایین را اندازه گیری می کند. ایده های بهبود محصول را می توان از نحوه بهبود یا اصلاح عملکرد محصول ، افزودن برنامه های جدید به محصول ، بهبود فرآیند تولید محصول ، نوآوری در فن آوری بسته بندی محصول ، پیاده سازی گروه های کانال طراحی و پردازش و غیره به دست آورد. ساختن نوشابه ، یک محصول سنتی است که در پخت و پز استفاده می شود و در PLC از کار می افتد ، تغییرات جدیدی را برای بهتر ایجاد کرده است. بخشهای تولید و فروش با هم همکاری کرده اند تا یک برنامه جدید موثر و کارآمد برای استفاده از جوش شیرین به عنوان پاک کننده چشم ارائه دهند. بقیه تاریخ است و از آن زمان تاکنون فروش در حال افزایش است. به عنوان یک خرده فروش ماهر ، باید جنبه های مثبت و ابتکاری محصول خود را به دقت متعادل کنید. تصمیم نهایی در مورد نگهداری یک محصول و افزایش چرخه عمر آن بستگی زیادی به هزینه های مرتبط با فرآیند و همچنین توانایی شرکت شما در توزیع موثر محصول به روز شده و متقاعد کردن مشتریان بالقوه دارد. برای استفاده طولانی مدت و مدیریت وزن.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا