دنیای وب

بررسی علوم Q: آیا واقعاً می توانید با Q Science درآمد کسب کنید؟

علم س این یک شرکت بازاریابی چند سطح است که در سال 2013 تاسیس شده است. این شرکت در صنعت بهداشت ، سلامتی و تناسب اندام با حداکثر 50 کارمند فعالیت می کند. Q Science همچنین یک شرکت خصوصی با دفتر مرکزی در یوتا است. علاوه بر این ، آنها یک فرصت شغلی یا درآمدی را برای علاقه مندان به کسب درآمد بالقوه از بازاریابی محصولات خود یا خود شرکت فراهم می کنند. در طول این بررسی ، به برخی از موارد یا کالاهایی که آنها ارائه می دهند ، تجارت یا فرصت درآمد ، خواهم پرداخت و اگر واقعاً می توانید از این طریق ، هزینه اولیه خود را بدست آورید ، نظرات یا نظرات نهایی من درباره کل شرکت است.

چیز:

محصولاتی که آنها ارائه می دهند برای سلامتی ، سلامتی و تناسب اندام با پشتیبانی علمی از 15 دانشگاه در 4 کشور است. محصولات آنها بر اساس هدف سه کلمه ای آنها در تصفیه ، بهبود و محافظت است! برای کشف قیمت اکثر محصولات آنها ، باید تماس بگیرید ضبط کننده با یک شرکت!

  1. توانمندسازی س 96 این محصول یا چیز مکمل غذایی است که برای حمایت از تثبیت خلق و خو ، بهبود شناخت و عملکرد کلی مغز طراحی شده و حاوی 36 ویتامین و مواد معدنی است.
  2. HQO – این یک اسم بسیار عجیب دارد اما در اصل از آب تغذیه می کند! با تهیه آب تمیز ، ایمن و غنی از مواد مغذی ، این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن ، حمایت از پیری سالم و افزایش هیدراتاسیون بدن طراحی شده است.
  3. ملزومات این محصول می تواند برای زنان و مردان ارائه شود اما در اصل همان کار را انجام می دهد و انجام می دهد. مهندسی شده است تا بسته نهایی اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و مواد معدنی باشد که ثبات خلق و خو و عملکرد کلی مغز را تقویت می کند.

برای به دست آوردن نرخ ها به یاد داشته باشید که با ثبت نام Q علوم تماس بگیرید!

فرصت:

سوال همچنان باقی است. آیا واقعاً می توانید از طریق فرصت های شغلی یا درآمدی Q Q کسب درآمد کنید؟ برای پاسخ به این س Iال ، من برنامه جبران خسارت آنها را بررسی می کنم و در آن آنها از این برنامه به عنوان “برنامه بینهایت” یاد می کنند. با این حال ، فرصت ساده است. شما به شرکت می پیوندید و سپس می توانید درآمد کسب کنید. 11 روش برای کسب درآمد با Q Science وجود دارد. کمی زیر توضیح می دهم!

  1. سود خرده فروشی این درآمد هفتگی است که به شما تفاوت می دهد وقتی مشتری محصول شما را سفارش می دهد. بنابراین ، اگر محصولی را از Q Science به قیمت 20 دلار بخرید و آن محصول را با 40 دلار مجدد بفروشید ، 20 دلار باقیمانده را به عنوان سود خود نگه دارید.
  2. جایزه شروع سریع این نیز یک بازده هفتگی است اما فقط در 30 روز اول شروع کار شما اتفاق می افتد. این مبلغ از اندازه شخصی هر ورودی جدید شما پرداخت می شود ارجح یا مشتریان خرده فروشی.
  3. مجتمع های رهبری جهانی از این درآمد می توانید کسری از کل درآمد شرکت را بدست آورید. برای رسیدن به این هدف ، شما باید 1 از 5 بالاترین سطح یا رتبه در شرکت باشید. به عنوان مثال ، اگر در یک سطح یا رتبه بندی Ruby باشید ، به 0.5٪ می رسید.

در پایان ، بله ، شما می توانید با انجام Q Science یا یک فرصت درآمد کسب درآمد کنید!

هزینه:

به منظور شروع کار خود با Q Science و تبدیل شدن به یک ضبط کننده شما به نوعی استارت آپ نیاز خواهید داشت. درست مثل اکثر شرکت ها ، برای این کار مقداری پول لازم است. گوش به زنگ باشید. برای رشد و موفقیت ، باید در هر چیزی که از آن نتیجه عالی می گیرید ، وقت و پول سرمایه گذاری کنید. اکثر شرکتهای این صنعت از چند طریق می توانند به شرکت آنها بپیوندند. با این حال ، Q Science فقط یک گزینه برای شما در اختیار دارد که شما می خواهید عضو شوید یا خیر.

  1. ثبت هزینه ها این یک بار هزینه 49 دلار است و هر آنچه را که برای شروع فوراً کار خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این موارد موجود در این رجیستری عبارتند از:

افکار نهایی:

محصولات یا چیزهای این شرکت مناسب به نظر می رسند. با این حال ، ارائه نکردن قیمت مشخص برای آنها کمی عجیب به نظر می رسد و باعث می شود فکر کنم باید گران باشد. فرصت شغلی یا درآمد عالی است! آنها در کل 11 روش دارند که می توانید از آن طریق درآمد کسب کنید که علاوه بر پرداخت بسیار بالای آنها ، بسیار عالی است. هزینه راه اندازی هم اصلاً بد نیست! پول نقد بسیار کم و هزینه یکبار مصرف! شما در اصل پروژه Q Science خود را فقط با 49 دلار شروع می کنید ، و اگر این هیجان انگیز نبود ، نمی دانم چه چیزی!

* داستین هیل به Q Science یا فرصت شغلی / درآمدی آنها وابسته نیست!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا