دنیای وب

بررسی فرصت بازاریابی شبکه ای DXN ایالات متحده آمریکا

DXN USA ممکن است فقط بهترین شرکت MLM باشد که تاکنون نامش را نشنیده اید. DXN غذا ، نوشیدنی ، مکمل و محصولات مراقبت شخصی ارائه می دهد. اگر نام DXN را شنیده اید و آن را به عنوان یک فرصت مشاغل خانگی مشاهده می کنید ، اطلاعاتی در اینجا وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد. در طول سالها ، شرکت Daxen International در پرورش قارچ Ganoderma lucidum پیشگام و تصفیه شده است. این قارچ سالم اساس محصولات DXN است. DXN USA در سال 2002 وارد بازار شد و این شرکت در حال حاضر در 65 کشور جهان فعالیت می کند.

منشا Ganoderma lucidum در آسیا است و DXN هنوز تمام گیاهان گانودرما را در آنجا رشد می دهد. این قارچ در چین با نام Ling Zhi و در ژاپن Reishi شناخته می شود. این دارای سابقه طولانی از مزایای سلامتی است. برخی از خواص مفروض این قارچ برای سلامتی عبارتند از عملکرد سالم کبد ، سطح کلسترول سالم در خون ، تمرکز ذهنی ، پوست سالم و بسیاری موارد دیگر.

محصولات آنها شامل قهوه Lingzhi ، قهوه فوری کافه Vita ، چای Spica و چندین محصول مراقبت از پوست آلوئه است. گانودرما هسته اصلی محصولات است و می توان از مزایای سلامتی برای ارائه یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد استفاده کرد تا شما را از سایر شرکت های دارای بازار هدف مشابه متمایز کند.

یکی از نکات منفی موقعیت شرکت است. صادقانه بگویم ، به نظر آماتوری می رسد ، و همه چیز از هم جدا است ، و هیچ تداوم واقعی از صفحه ای به صفحه دیگر وجود ندارد. به نظر نمی رسید که قلم ها از صفحه ای به صفحه دیگر با هم مطابقت داشته باشند ، و کارهای اساسی طراحی در حد زیر بود. در مقایسه با سایر شرکتهای بازاریابی شبکه ای با ارائه خدمات چندرسانه ای عالی ، ارائه بازاریابی DXN در بهترین حالت عملکرد ضعیفی دارد. به نظر می رسد این کار برای بازاری خارج از ایالات متحده انجام شده است. بدیهی است که این شرکتی است که تمرکز خود را بر روی محصولات خود قرار داده است (یک چیز خوب) ، اما مواد پشتیبانی ناامید کننده هستند (یک چیز بد) در حال حاضر.

نکته مثبت این است که به هر حال نباید از وب سایت شرکت به عنوان ابزار اصلی بازاریابی استفاده کنید. تماس اولیه شما با مشتریان و توزیع کنندگان احتمالی باید با نام تجاری خود شما انجام شود. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه این کار را با یک سیستم بازاریابی جاذبه م effectiveثر انجام دهید ، که به شما نشان می دهد چگونه می توانید Lead ایجاد کنید ، از خود مارک بزنید ، از افرادی که به فرصت MLM شما ملحق نمی شوند کسب درآمد کنید و موارد دیگر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا