دنیای وب

بررسی قد قدمهای پارلمان CB

از آخرین راه اندازی بازی CB Games ، این امکاناتی را برای کسانی فراهم آورده است که در گذشته نمی دانند چطور سرمایه گذاری کنند تا از صنعت بازی سازی درآمد کسب کنند. امروز به دلیل بازیکنان CB ، فرصت خوبی برای استفاده از این مکان پرسود خواهید داشت تا سهم خود را از کیک به دست بیاورید.

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود بازاریابان جدید و حتی بازاریابان آنلاین فصلی واقعاً غیرممکن باشند که واقعاً بدانند از کجا می توانند سرمایه گذاری در این مکان را آغاز کنند. بازیکنان Cb این مکان مناسب را به کمال کشف و تحقق می پردازند ، همه چیز برای شروع کسب درآمد.

CB Gamers دوره ای است که شما را به سمت کسب و کار آماده فوری راهنمایی می کند که به شما امکان می دهد بیشترین بهره را از بازی های تخصصی کسب کنید و سریع درآمد زیادی کسب کنید. این کار به شما می دهد کلیدهای دستی که شما را به 3 فروشگاه بازی با ارزش یک میلیون دلار تبدیل می کند. این مدل ها مبتنی بر مدل هایی هستند که هر روز آزمایش و کار می کنند و به طور مستمر کار می کنند.

موارد زیادی برای شما ایجاد شده است ، مانند ساختن محصولات یا خدمات کاملاً جدید ، ایجاد وب سایت یا حتی اختراع و تغییر بازی جدید.

همه این بازی ها مبتنی بر محبوب ترین بازی های امروز است: MMORPG نوعی بازی ویدیویی با نقش آفرینی است. (انبوه بازی های آنلاین نقش بازی چند نفره)

1. World of Warcraft

2. Starcraft 2

3. Final Fantasy XXIV

4. فاجعه (جدید!)

از فیس بوک / مای اسپیس:

1. FarmVille

2. فرونویل

3. کافه جهانی

4- مسابقات مافیا

5. جزیره گنج

6. سرزمین عجایب

7. انجمن حیوانات اهلی

8. CityVille (جدید!)

درباره سازندگان این برنامه فوق العاده؛ دیلان لو توسعه دهنده بسیاری از محصولات پرفروش ClickBank است. دو مورد آخر: GHeadshot و NonIMRiches. در مجموع بیش از 500،000 دلار درآمد جمع آوری کرد!

ادموند لو شخص پشتیبان PLRGold است ، و این نخستین روش برای دریافت هدایا به دادن محصولات رایگان برای گرفتن پیشرو برای بازاریابان اینترنتی است. وی 6 پرتاب شخصی برجسته مانند PLRGoldVideos و MegaRedPacket و بسیاری دیگر از موارد و ویدیوهای محبوب PLR را که به فروش رفته است ، ترتیب داده است.

تونی سندرز به دلایلی برجسته در زمینه بازاریابی اینترنتی نا آشنا است: او ثروت عظیمی از اعتبار MMORPGS ایجاد کرده است! فقط با ارائه کتاب الکترونیکی FarmVille Secrets به ارزش 27 دلار ، بیش از نیم میلیون دلار درآمد کسب کنید! درمجموع ، میلیونها نفر از این مکان خاص ایجاد شده است.

در مقایسه با بسیاری از پیشنهادات موجود در دنیای آنلاین ، بازیکنان CB مستحق قیمت بیشتر از آن هستند ، این سرقت است. دیلان لوه ، ادموند لوه و تونی سندرز شهرت بالایی در ارائه ارزش روزافزون به این محصول دارد. محبوبیت بازی های تخصصی بهترین زمان را برای ماجراجویی در این مکان پرسود رقم می زند. این برنامه فرصتی عالی برای انجام این کار فراهم می کند. بازیکنان CB قرار است مبتدیان زیادی را به این دنیای بازی بیاورند و به آنها کمک کند تا مانند حرفه ای سود کسب کنند. فقط با وارد کردن “پخش کنندگان CB” در Google ، اثبات بیشتری کسب کنید تا شاهد تقاضای زیاد برنامه ای مانند این باشید.

حق چاپ (c) 2011 DOVETANET

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا