دنیای وب

بررسی مجرای تمیزکننده: 6 توپ معکوس هواپیما

توپ معکوس Reverse Skipper Ball دارای انواع مختلفی است. امروز چند مورد از محبوب ترین گزینه ها وجود دارد که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. بدون رهبر مناسب نمی توانید یک کار تمیز کردن کانال را انجام دهید. در اینجا برخی از گزینه های شما وجود دارد.

این کاپیتان معکوس کننده 6 جت ساخته شده از آلومینیوم ، یک کاپیتان انفجار است که می تواند کمتر از 150 psi را نگه دارد و دارای یک شلنگ 1/4 اینچی است که از قبل نصب شده است. این کاپیتان همراه شما است که می تواند بارها و بارها از او استفاده شود. شما می توانید با درزگیر سفارش دهید و در هر مرحله با تعدادی مقادیر مختلف ، در هنگام خرید عمده صرفه جویی در هزینه کمی خواهید کرد.

کاپیتان بعدی یک کاپیتان backblowing است که به جای آلومینیوم پلاستیک دارد. این فرمانده اینورتر برای مشاغل سبک از جمله دریچه های خشک کن و لوله های انعطاف پذیر در خانه های تازه ساخت ایده آل است. در حقیقت ، من از یک عدد در دریچه خشک کن خود با چندین آرنج استفاده کردم و در نهایت بدون مشکل به انتهای رگه رسیدم. من عاشق پلاستیک سبک ربانی هستم.

بعدی در خط معکوس هزینه معکوس است. من را درست شنیدید ، گفتید که سوراخهای تنظیم در این استاد در ایجاد یک حرکت چرخشی در داخل مجرا مهارت دارند ، بنابراین شما می توانید هر بار با این استاد طراحی منحصر به فرد به هر دیوار وصل شوید. من خودم هنوز از صفحه گردان استفاده نکرده ام اما یکی از آنها را خواسته ام که مشتاقانه منتظر دریافت آن هستم. مواد بازاریابی می گوید که می تواند 40 فوت از پنج آرنج و بالاتر عبور کند. اگر آنها بتوانند همه کارها را انجام دهند و هزینه های خود را ادامه دهند و من فقط از جریان هوای معکوس طبیعی خود راضی هستم ، نمی توانم صبر کنم.

شما باید دو استاد اصلی را در زرادخانه خود معکوس کنید زیرا هر روز از آنها استفاده خواهید کرد. شما می توانید انواع مختلفی از قایق ها را که در تجهیزات مهر و موم گرما موجود است ، پیدا کنید و همه آنها با گرانترین مدل چرخشی با 32 دلار مقرون به صرفه هستند. با این حال ، وقتی که صحبت از 32 دلار برای یک کاپیتان با کیفیت می شود ، به نظر نمی رسد پول زیادی باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا