دنیای وب

بررسی محصول – “ماشین سود Clickbank” توسط دیلان لو

در حالی که محصولات بازاریابی آنلاین را به طور مکرر مرور می کنم ، به تازگی یک نسخه رایگان از یک محصول جدید را دریافت کردم که یک مغز مغز جوان است که در سنگاپور زندگی می کند. من بسیاری از این برنامه های “ساخت پول” را مرور کرده ام و با احتیاط به هر یک از آنها نزدیک شده ام. برخی حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند ، اما به شکل ضعیف یا غیرقابل استفاده ارائه می شوند. بیشتر آنها هیچ ارزشی برای “مبتدی” بازاریابی اینترنتی ندارند یا به دلیل کمبود کامل مطالب یا از نوشتار وی برای بازاریابان باتجربه اینترنتی … که معمولاً بیشتر موارد موجود در محصول را به هر حال می دانند.

محصولی که من در مورد آن صحبت خواهم کرد ، “ماشین سودآوری Clickbank” محصولی است که با جمع آوری مجموعه ای از اطلاعات ارزشمند بر اساس تجربیات موفق نویسنده ، طراحی یک فرایند ساختاری پیرامون خود ، مکان مناسب را پیدا می کند و سپس ارائه اطلاعات به روشی که یک تازه کار بازاریابی آنلاین به راحتی درک کند. در حقیقت ، برای کسی که مطمئن نیست از طریق اینترنت بفروشد ، چگونه بصورت آنلاین بفروشد ، چگونه مشتری پیدا کند و منابع مورد نیاز برای دستیابی به آنها را پیدا کند ، دیلان لو پاسخ برخی از پاسخ ها را گرفت.

دیلان لو به سختی 21 سال سن دارد ، وی در سنگاپور زندگی می کند و در هفته بیشتر از برخی افراد در یک ماه درآمد بیشتری کسب می کند … یا حتی دو ماه. مدتی او زندگی موفقی در فروش محصولات Clickbank داشت و دانش خود را در صفحه 46 قرار داد ، یک محصول اطلاعاتی فوراً قابل بارگیری است که می تواند در مدت چند روز یک خواننده را به کسب درآمد برساند.

ماشین سود Clickbank بر فناوری های دیلان برای استفاده از برنامه های وابسته Clickbank برای تولید درآمد در اینترنت تمرکز دارد. او مدتی است که از تکنیک های خود استفاده کرده و تصحیح کرده است و اخیراً تصمیم گرفته است که آنها را به عنوان برنامه ای که فروش خود را از طریق خود Clickbank آغاز کرده است ، بهم پیوند دهد. در کل ، این محصول به خوبی آماده است که طیف گسترده ای از اطلاعات را ارائه می دهد.

دیلن مطابق با این واقعیت است که او ممکن است با “مبتدی” سر و کار داشته باشد و مطالب خود را به روش احتیاطی ارائه دهد بدون اینکه به بسیاری از اصطلاحات فنی نفوذ کند. من اخیراً در مورد آن صحبت کردم و او به من گفت که او در حال حاضر مشغول بررسی هایی است که علاقه مند به آن هستند ، اما به نظر من اکثر مردم در شرایط فعلی او مشکلی با برنامه ندارند و آنچه دیلن انجام می دهد شامل “تنظیم” متن بیش از هر چیز دیگری است. . در حقیقت ، حتی اگر کسی در درک بخشی از برنامه مشکل داشته باشد ، دیلن برای هر کسی که محصول خود را خریداری می کند ، آموزش شخصی موقتی را ارائه می دهد.

فقط چند مورد از دیلان لو به شرح زیر است:

** نحوه شروع یک تجارت آنلاین موفق بدون وب سایت

** سیستمی که او برای انتخاب موفق ترین محصولات استفاده می کند

** نحوه استفاده از Google AdWords برای کسب درآمد بیشتر

** ایجاد کننده ترافیک برای استفاده و نحوه استفاده از آنها چیست؟

این ممکن است بزرگترین راهنمای بازاریابی آنلاین در جهان نباشد (من به هر حال آن را پیدا نکردم) ، اما ساده است ، با قیمت فعلی 34.95 دلار ، علاوه بر معقول بودن آموزش کسب و کار آنلاین برای هر کارآفرین جوان آنلاین است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا