دنیای وب

بررسی مربیان شش شکل – همه چیز شما باید درباره مربیان شش شکل بدانید

Six Figure Mentors یک پلت فرم آموزش و آموزش آنلاین و یک هدف و هدف ساده است: آموزش به مردم برای کسب درآمد آنلاین.

هدف نهایی شرکت ایجاد متخصصان آنلاین است که بتوانند بر اقتصاد دیجیتال تسلط داشته باشند.

هدف این پلتفرم یک برنامه مربیگری است. این برنامه آموزش آنلاین را با تماس مستقیم آموزش مستقیم با بازاریابان درجه یک اینترنت ارائه می دهد. این یک روش عالی برای تدبیر و پاسخ مستقیم به سوالات شماست.

اجتماع با انجمن خاص خود مکانی عالی برای ارتباط و یافتن افراد همفکر است.

SFM به عنوان یکی از بزرگترین جامعه آنلاین درآمدزایی در جهان ، در تمام دنیا عضو دارد.

به عنوان یک عضو ، شما در مورد همه مواردی که باید در مورد لیست ایجاد ، بازاریابی شرکت های اینترنتی ، افزایش ترافیک اینترنت ، فروش محصولات شخصی خود و نحوه اتخاذ روش صحیح تفکر برای تبدیل شدن به یک تاجر ، فکر خواهید کرد.

بررسی شش منتظر شکل – این همه چیست؟

شش مربی شکل توسط استوارت راس ، میلیونر اینترنتی خود ساخته در انگلستان تأسیس شد. وی پس از راهنمایی صدها نفر از دانش آموزان خود در مورد چگونگی کسب درآمد ، تصمیم گرفت دامنه این آموزش را گسترش داده و به افراد بیشتری آموزش دهد که چگونه بصورت گام به گام درآمد کسب درآمد کنند.

پلتفرم SFM یک نقطه شروع قدرتمند برای تجارت آنلاین شما است. چه به آموزش دستی ، چه به صورت عمیق تر چهره به چهره و چه فقط به یک آموزش بازاریابی اضافی احتیاج دارید ، شش مربی مربی چیزی را برای ارائه به همه ، صرف نظر از سطح کار شما دارند.

بررسی مربیان شش راه – جوانب مثبت

من درباره مربیان شش شکل خیلی چیزها را دوست دارم. آموزش و مربیگری پیشرفته و با کیفیت است. شما می توانید چندین تماس مستقیم در هفته شرکت کنید و هرگز احساس تنهایی نکنید. انجمن به شما امکان می دهد تا با اعضای دیگر ارتباط برقرار کنید ، آنچه را که کار می کند به اشتراک بگذارید و از یکدیگر پشتیبانی کنید.

شروع با آموزش ها و دستورالعمل های مرحله به مرحله بسیار آسان است.

نکته عالی دیگر در مورد سکوی تمرینی این است که شما می توانید از 6 تا 7 نفر در سطح بسیار شخصی برسید.

من Six Shape Guides را فرصتی برای یادگیری یک حرفه جدید و بازاریابی آنلاین می دانم. هنگامی که شما آن را تسلط ، شما قادر خواهید بود برای فروش هر محصولی در هر نقطه. این یک مهارت اصلی است که در هر نقطه مورد نیاز است.

اما آنچه من از آن بیشتر دوست دارم کمیسیونهای بالایی است که به شرکت های وابسته پرداخت می شود. فرصت بالای بلیط در “SFM” به شما امکان می دهد تا برای هر فروش کمیسیون حداکثر 1000 دلار و همچنین پرداخت های مکرر بسیار جالب را بدست آورید.

بررسی مربیان شش راه – منفی

Sent Figure Mentors دارای یک سیستم بازاریابی یکپارچه است که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک وب سایت های زیادی را که می خواهید آماده کنید.

اگرچه این یک ابزار عالی برای شروع است ، من فکر می کنم شما باید به سرعت به فکر بدست آوردن قیف میزبانی و فروش خود باشید. فقط به این دلیل که این کار شما است. و کار شما نباید به کسی غیر از خود شما بستگی داشته باشد.

سپس هزینه های پیوستن و ماه وجود دارد. ارزان نیست. اگر متعهد به یادگیری یک حرفه جدید و شروع کار خود هستید ، این کار غیر ضروری است. اما اگر اینطور نباشد ، احتمالاً شش مربی خیلی گران هستند.

حتی اگر عضو شوید ، باید کارها را انجام دهید. نه تنها با پیوستن به این موضوع که شغل شما برای کار آماده خواهد بود. شما باید اقدام کنید. اگر اقدامی نکنید ، نتیجه ای حاصل نمی کنید. سیستم کار می کند و اثبات شده است. اما شما باید قبل از هر نتیجه نتیجه ای را برای تلاش ، وقت و هزینه بدست آورید.

بررسی قالب شش منتور – ایده های نهایی

Sent Mentors به ​​من این امکان را داد تا پایه و اساس تجارت آنلاین خود را برپا کنم و به طور مستمر آن را توسعه دهم. من آموزش و بیشتر آن جامعه را دوست دارم. در هنگام مسافرت مانند بازاریابی آنلاین ، شخصی در کنار شما وجود ندارد. این دارایی ارزش عضویت ماهانه را دارد.

من همچنین چشم انداز استوارت راس و دیگر رهبران SFM را دوست دارم. آنها واقعاً می خواهند چیزها را تغییر دهند و من بسیار مفتخرم که بخشی از این تغییر هستم.

سیستم SFM کار می کند! شما فقط به آرزوی او احتیاج دارید و مراحل را دنبال می کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید بررسی شش مدرس شکل.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا