دنیای وب

بررسی مرکزی Prosperity – سیستم جدید بازاریابی MLM فعال می شود – حقایقی در مورد Prosperity Central

Networx Online، ارائه‌دهنده سیستم اصلی صنعت تجارت شبکه، به تازگی اولین سیستم معاملاتی کاملاً مقیاس‌پذیر جهان را راه‌اندازی کرده است.

خیلی وقته که اومده Networx Online بیش از 65 سیستم بازاریابی MLM را برای نه سال ایجاد و مدیریت کرده است. وقتی صحبت از سیستم های تحقیقاتی و مدیران ارتباطی به میان می آید، آنها بهترین ها در نظر گرفته می شوند. خرده فروشان برتر از شرکت هایی مانند Xango، Zrii، Herbalife، Shaklee، Legal Pre-pay، Freelife، Yoli و بسیاری دیگر از Networx Online به عنوان سیستم بازاریابی ترجیحی خود استفاده می کنند.

سیستم های بازاریابی آنلاین MLM اخیراً بسیار محبوب شده اند. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد: مایک دیلارد، حامی مغناطیسی یا آن سیگ، بازاریابی رنگید یا داگان اسمیت، Power Prospecting، و فهرست به یکی ادامه می دهد.

با این حال، بیشتر این سیستم های بازاریابی فقط بر بازاریابان اینترنتی تمرکز می کنند. به این پیشنهادات مالی می گویند. در تئوری، ابتدا باید یک کتاب الکترونیکی بفروشید و سپس در نهایت فرصت های بازاریابی خود را در شبکه اول بفروشید. در واقع آنها چیزی بیش از یک برنامه ارتباطی معتبر نیستند.

Networx Online گفت که طبق آمار، بیش از 97 درصد از افراد در بازاریابی شبکه ای نمی دانند چگونه کسب و کار خود را در اینترنت بفروشند. آنها به دنبال یک سیستم تجاری ساده و کاربردی هستند که به آنها امکان می دهد پیوندهای خود را در سایت های شبکه های اجتماعی، کارت های ویزیت قرار دهند یا برای هر کسی که می شناسند با پیوند وب سایت او ایمیل ارسال کنند. مهمتر از همه، بیشتر مردم سیستمی را می خواهند که بتوانند به تنهایی بسازند و آن را در وب سایت شرکت خود ادغام کنند.

هیچ سیستم بازاریابی MLM وجود ندارد که ساده، آسان برای استفاده، کاملاً قابل تنظیم، اختصاصی و مؤثر باشد (ناگفته نماند، قبلاً برای متخصصان نیز پیشرفته شده است). به عبارت دیگر، شکاف بزرگی بین «پیشنهاد بودجه» و یک سیستم تجاری بادوام و بادوام وجود دارد که همه می‌توانند در آن مشارکت کنند.

حدود یک سال پیش، Networx Online تصمیم گرفت که زمان ایجاد اولین سیستم معاملاتی کاملاً مقیاس پذیر است. آنها نیاز به بازار را می بینند و درک می کنند که هیچ کس نمی تواند بیش از توان خود برای رفع این نیاز انجام دهد.

Prosperity Central نام سیستم جدید است. این “یک نوع” است و باعث بحث و جدل در صنعت بازاریابی شبکه ای خواهد شد.

چه چیزی این سیستم تجاری جدید را منحصر به فرد می کند:

1. کاملاً قابل تنظیم – تا به امروز، اکثر رهبران تیم بازاریابی شبکه ای مجبور بوده اند از 2500 تا 20000 دلار برای ایجاد یک سیستم بازاریابی مناسب و قابل تنظیم که می توانند به تیم ارائه دهند، پرداخت کنند. Prosperity Central (PC) به یک رهبر تیم اجازه می دهد تا صفحه دستگیری خود را ایجاد کند و آموزش خود را در دفتر خود آپلود کند. آنها می توانند به معنای واقعی کلمه یک نسخه از یک سیستم تجاری ایجاد کنند و آن را برای استفاده به کل تیم ارسال کنند.

2. کمیسیون مضاعف-Networx Online تصمیم گرفته است برای ارجاع این سیستم معاملاتی به سایر فروشندگان شبکه، کمیسیون هنگفتی بپردازد. این سیستم نه تنها به شما در اولین کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما کمک می کند، بلکه زمان بسیار خوبی برای شما است که با افراد خارج از تجارت آنلاین خود درآمد خوبی کسب کنید!

3. Customized-Networx می داند که اینترنت روز به روز پیچیده تر می شود. به همین دلیل است که این سیستم بازاریابی جدید به خرده فروشان اجازه می دهد تا برخی از صفحات بازاریابی خود را سفارشی کنند تا بتوانند در آینده اعتماد ایجاد کنند.

سه سطح عضویت وجود دارد.

1. عضویت اول: حداکثر عضویت (حداکثر مبلغ) 50 دلار در ماه است. هیچ سیستم بازاریابی MLM دیگری در صنعت وجود ندارد که حداکثر ارزش آن 50 دلار باشد. در واقع، Networx Online به فکر درآمد 200 دلاری برای اعضای ممتاز بود. اما، آنها می خواهند که آن عضو توسط رهبر تیم درک شود. این عضویت فرصتی را برای یک رهبر فراهم می کند تا نسخه خود را برای تیم طراحی کند.

2. عضویت حرفه ای: 25 دلار در ماه. این به فرد امکان دسترسی به همه چیز به جز پیشرفته ترین ویژگی های سیستم را می دهد.

3. عضویت اصلی: رایگان است. رهبر تیم بازاریابی شبکه ای می تواند نسخه خود را از سیستم ایجاد کند و سپس آن را به صورت رایگان به کل پایین سایت ارائه دهد. و توزیع کنندگان آنها می توانند از نسخه اصلی سیستم (از جمله صفحه فرود سفارشی) به صورت رایگان استفاده کنند!

به طور خلاصه، این سیستم جدید بازاریابی MLM به نام Prosperity Central پاسخی است که همه منتظر آن بودند. ناامید نخواهی شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا