دنیای وب

بررسی مغول بازاریابی شرکت های وابسته

من می توانم به شما بگویم که هیچ راه حل آسان برای درآمدزایی وجود ندارد. مانند هر موفقیت در زندگی ، اگر می خواهید پاداش های خود را بدست آورید ، واقعاً باید کار سخت را انجام دهید. بنابراین توصیه من به همه کارآفرینانی که به دنبال تبدیل شدن به یک سرمایه دار بازاریابی وابسته بعدی هستند ، ثبت نام در شرکتی است که آموزش بازاریابی کمیسیون را ارائه می دهد یا به عنوان آموزش بازاریابی آنلاین شناخته می شود.

با دریافت آموزش کمیته در اینترنت ، تمام آموزش ها می توانند در خانه و در زمان شخصی خود به راحتی انجام شوند. بنابراین برای کمک به شما در راه رسیدن به یک بزرگنما بازاریابی وابسته ، لیستی از شرکتهایی را ایجاد کردم که آموزش آنلاین را برای بازاریابی آنلاین ارائه می دهند. وقتی من به عنوان یک مبتدی شروع کردم و هیچ اطلاعی از بازاریابی آنلاین ندارم و فقط امیدوارم و آن زمان که آرزو کردم تبدیل به یک سرمایه دار بازاریابی دنبال کننده شوم ، هر محصولی را که در دسترس من است قرار دادم. همچنین ، من مطمئن هستم که شما دیده اید ، قبل از پیدا کردن کالایی که برای شما مفید باشد ، برخی از محصولات را آزمایش خواهید کرد. من تمام پیشنهادات ارائه شده توسط این شرکت ها را با دقت مطالعه کرده ام.

هر شرکت ادعا می کند با کمک کارشناسان بازاریابی می تواند به شما در کسب درآمد آنلاین کمک کند. حقیقت این است که این بچه ها فقط در تلاشند تا محصولات خود را تبلیغ کنند و به عنوان یک بزرگوار بازاریابی وابسته به شما و آینده شما اهمیتی نمی دهند. مجبور شدم راه سخت را یاد بگیرم. خوشبختانه ، تعدادی از آقایان صادق وجود دارند که واقعاً مایلند به شما در موفقیت بعنوان یک بازاریاب اینترنتی یا وابسته کمک کنند. بنابراین من یک بررسی از بزرگنمایی بازاریابی این شرکت ها را برای شما ارائه کردم و با توجه به میزان کمک من در آموزش بازاریابی من ، آنها را رتبه بندی کردم.

شماره 1: به ثروتمندان بپیوندید

هزینه: 97 دلار در ماه

راهنما: یک به یک ، انجمن ها و غیره

ابزار: چندگانه

سطح مهارت: مبتدی – پیشرفته

توضیحات: من عضو انجمن سهامداران ثروتمند هستم و شخصاً به عنوان محبوب ترین انجمن بازاریابی آنلاین به صورت آنلاین به شما توصیه می کنم. منابع ، ابزارهای بازاریابی و آموزشهای موجود در Wealthy Affiliate توسط دو قطب بازاریابی کایل و کارسون بر اساس موفقیت شخصی بی نظیر آنها ایجاد شده است. از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، گرفته تا ایجاد وب سایت آنلاین ، سیستم های ردیابی و تحلیلی ، از بازاریابی پولی تا بازاریابی رایگان. این امکانات بی پایان است ، چه مبتدی باشید و چه بازاریابی با تجربه. من در شرکت ثروتمند ثروتمندانه چیزی دریافت کردم که هرگز در هیچ جای دیگر ، یعنی راهنمایی شخصی و کمک اضافی از اعضای دیگر دریافت نکرده ام. آنها به عنوان یک هدف شخصی برای اعضا ، آنها یک سفر کاملاً پولی را برای موفق ترین بازاریاب ها به لاس وگاس ارائه می دهند. اکنون این یک انگیزه است ، اگرچه به عنوان یک بزرگوار بازاریابی وابسته ، می توانید سفرهایی را به وگاس تحمل کنید.

شماره 2: محتوای ماهانه

هزینه: 47 دلار در ماه

راهنما: آموزش شخصی.

ابزار: چندگانه

سطح مهارت: مبتدی – پیشرفته

توضیحات: به عنوان بخشی از آموزش بازاریابی وابسته خود در تیم محتوای ماهانه ، به شما تعداد زیادی ابزار ، آموزش و منابعی ارائه می شود که به شما کمک می کند تا در بازاریابی آنلاین به صورت آنلاین شغل خود را آغاز کنید یا دانش قبلی را که قبلاً کسب کرده اید ، پیش ببرید. اعضای محتوا ماهانه ، که برخی از آنها در حال حاضر امپراتورهای بازاریابی وابسته هستند ، مشابه آنچه را که اعضای شرکت ثروتمند وابسته دریافت می کنند به جز مربیگری فردی ، ابزار و آموزش دریافت می کنند. با این حال ، هنوز هم این یک عضویت عالی و با ارزش است.

شماره 3: اصل موفقیت

هزینه: 67 دلار در ماه

تخصیص: آموزش شخصی.

ابزار: چندگانه

سطح مهارت: مبتدیان

توضیحات: اصل موفقیت پس از سالها کار بی امان و بدون هیچ گونه پاداش توسط Mack Michaels ایجاد شده است. این تیم دارای یک تیم شخصی است که از طریق ایمیل یا تلفن به همه اعضای خود کمک می کند. برنامه درسی وجود دارد که در آن همه اعضا قرار می گیرند و در اینجا می توانند با سرعتی که برای آنها مناسب است روی مهارت های بازاریابی اینترنتی خود کار کنند. فیلم ها و آموزش های فراوانی وجود دارد که به اعضا کمک می کند تا در زمینه خرید و فروش آنلاین درآمد کسب کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا