دنیای وب

بررسی نخبگان SEO

یكی از بزرگترین تصورات غلط در مورد SEO Elite و دیگر نرم افزار SEO این است كه منبع “گرفتن سریع ترافیك” است. از آنجا که لیست URL وب سایت شما و کلیک بر روی “انجام شد” تعداد بازدید نامحدودی در پی خواهد داشت. بیشتر افراد با این تصور تازه در هنر سئو هستند. کسانی که در هنر تجربه دارند می دانند که این غیرممکن است. این سؤال را ایجاد می کند. هدف Elite SEO چیست؟

خوب ، برای پاسخ به آن ، باید به برخی از ویژگی هایی که SEO نخبه را ، خوب ، نخبه ، می سازد ، نگاه کنیم. همچنین ، توجه داشته باشید که همانطور که قبلاً گفتم ؛ نخبگان سئو یک برنامه جادویی برای ترافیک نیست (متأسفانه). SEO Elite صرفاً به عنوان یک ابزار تحقیق و مشاوره مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ، هر کاری که در این برنامه انجام دهید می تواند بصورت دستی انجام شود. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی کوتاه به ویژگیهای ارائه شده بیندازیم.

1. تجزیه و تحلیل بک لینک با استفاده از موتور جستجوی خاص

این به شما امکان می دهد تعداد و وب سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با وب سایت خود را به سرعت بشناسید. این حتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا دریابید که چند نفر پیوندها را به سایت رقیب شما باز می گردانند. این کار به صورت دستی با جعبه ابزار Google انجام می شود ، اما مدتی طول می کشد.

2. به وب سایت خود پیوند دهید

پروژه 2 به شما امکان می دهد شرکای پیوند را برای وب سایت خود به سرعت پیدا کرده و جستجو کنید. این به شما امکان می دهد شرکای اتصال بیشتری پیدا کنید و این ویژگی همچنین به سیستم نامه تلفیقی آن نیز می رسد. این بدان معنی است که به جای تماس با هر مدیر وب مستقل ، می توانید درخواست X را به یکباره ارسال کنید.

3. تجزیه و تحلیل AllinAnchor ، AllInTittle یا AllInText.

ابزاری ساده که به شما امکان می دهد از رتبه جستجوی وب سایت برای اصطلاح جستجوی AllInAnchor مطلع شوید.

4- تأیید کنید که شرکای پیوند دهنده همچنان در حال اتصال مجدد هستند

این به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که افرادی که دوباره با آنها تبادل لینک کرده اید ، هستند. باز هم ، این کار را می توانید با تایپ کردن “پیوند: www.example.com” در گوگل (بدون نقل قول).

5- به دنبال یک کلمه کلیدی خاص ، مکان رتبه بندی سایت را جستجو کنید

دریابید که سایت یا رقیب شما برای هر کلمه کلیدی کجاست. این امر می تواند در صورت هدف قرار دادن یک عبارت خاص یا کلمه کلیدی خاص به شما کمک کند

6. تعداد صفحات وب فهرست بندی شده را کشف کنید

پروژه 6 به شما امکان می دهد ببینید که چند صفحه توسط موتور جستجوگر فهرست بندی می شوند. همچنین ، آنچه موتورهای جستجو دارای صفحات نمایه شده هستند.

7. جستجو در سایت های مرجع.

این وب سایتهایی هستند که گوگل (و سایر موتورهای جستجو) وب سایت های آژانس را در نظر می گیرند ، و یک بک لینک از آنها مطمئناً به شما در رتبه بندی بالاتر برای یک کلمه کلیدی کمک می کند. اگر می خواهید به Google بروید و کلمه کلیدی خود را تایپ کنید ، این نتایج دقیقاً مشابه را نشان می دهد. به عنوان مثال ، SEO Elite “Golf” ، ده نتیجه برتر برای کلمه کلیدی فوق را نشان می دهد ، که دقیقاً در گوگل یکسان خواهد بود.

به طور خلاصه ، SEO Elite برنامه ای برای دستیابی سریع به ترافیک نیست ، بلکه یک ابزار تحقیق خالص است. این برنامه به شما امکان می دهد تا هر لحظه از هفته ها به ماه ها هر کاری را انجام دهید ، انجام دهید. اگر در مورد سئو جدی هستید ، از شما می خواهم که بیشتر تحقیق کنید. همچنین ممکن است مانند یک برنامه پیچیده به نظر برسد ، اما پس از خرید ، شما یک سری فیلم آموزشی خواهید دید ، تا کودک بتواند از آن استفاده کند. اما به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید وب سایت شما دارای رتبه بالایی باشد ، باید کارهای زیادی را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا