دنیای وب

بررسی کتاب بازاریابی اینترنتی – وبلاگ نویسی برای پیشبرد تجارت


نویسندگان: اریک بوتو و ربکا بولایت
شابک 978-0-7897-4256-8
قیمت کتاب: 25.99 دلار
اقدام اقناعی در صنعت بازاریابی اینترنتی
اریک مدیرعامل گروه Butow Communities (BCG) ، یک شرکت طراحی وب مبتنی بر اینترنت است. ربکا یکی از بنیانگذاران این شرکت (Sixty4media) است که در زمینه طراحی و توسعه وردپرس و همچنین مشاوره در شبکه های اجتماعی تخصص دارد. خرد مشترک آنها نمونه مهمی از صنعت بازاریابی اینترنتی را ارائه می دهد!
برای تجارت خود از وبلاگ استفاده کنید
نویسنده مزایا و کلیدهای استراتژی های وبلاگ نویسی را برای مشاغل آشکار می کند. در فصل 9 ، ما مباحثی از جمله: چرا بلاگ ها مهم هستند (بخش 1) را پوشش می دهیم. ایجاد یک استراتژی وبلاگ نویسی (بخش 3) ؛ کره چشم خود را در وبلاگ خود قرار دهید (نسخه 7) ؛ دسترسی به وبلاگ نویسی چندرسانه ای (بخش 8) و سایر کلیدهای وبلاگ نویسی در تجارت خود.
خبرهای خوب و مفیدی برای ایجاد شغل از طریق وبلاگ نویسی
اریک و ربکا بحث و گفتگو در مورد چگونگی تحلیلی و هدفمند بودن را با به اشتراک گذاشتن اهداف اولیه خود برای کتاب خود با گفتن “درباره وبلاگ نویسی بیشتر بدانید ، با استفاده از تکنیک ها و استراتژی ها” بحث را آغاز کردند.
نویسنده بر روی کاربردهای عملی وبلاگ نویسی در محل کار تمرکز می کند تا توجه خواننده را به خود جلب کند. آنها به اشتراک گذاشتند: “سریعترین راه استفاده از وبلاگ صحبت در مورد محصولات و خدمات شماست. این مکالمه نه تنها به مشتریان فعلی بلکه به مشتریان بالقوه شما نیز کمک می کند.”
“نکات” و “یادداشت ها” در بخشهای خاصی اضافه می شوند تا ارزش خواندن را همراه با ایده های جالب اضافه کنند. ایده ای مانند این: “افراد بازاریاب به شما می گویند که شما باید وب سایت خود را به طور مداوم به روز کنید. به روزرسانی ها افراد را از کار دور می کند و موتورهای جستجو همیشه به دنبال محتوای جدید در وب سایت شما هستند.”
از Bullet point برای درج نقاط کوتاه استفاده می شود. یک نکته مهم در مراقبت از خوانندگان وبلاگ شما وجود دارد: “هرچه خوانندگان شما بیشتر به هم وصل شوند ، بیشتر به وبلاگ و وب سایت شما باز می گردند.”
نویسندگان مطالعات موردی برای تقویت نظر خود دارند ، همانطور که مشاهده شد ، “داشتن اطلاعات زیادی در وبلاگ خود یک روش عالی برای جذب خوانندگان و بازگرداندن آنهاست ، و شهر آروادا ، کلرادو ، سایتی دارد که نمونه خوبی است. . ”این کتاب حاوی اطلاعات زیادی است و برای صاحبان مشاغل مفید است!
یک شرکت بزرگتر بگیرید
اریک و ربکا ابزاری کوتاه و کاربردی را برای بدست آوردن شغل بزرگتر ارائه می دهند!
مراحل م :ثر: نحوه استفاده از آن برای ایجاد مشاغل را شرح دهید. آن را به یک فرآیند عملی تبدیل کنید و آن را اعمال کنید. چه ایده هایی از این بررسی می تواند شرکت شما برای افزایش فروش آنلاین استفاده کند؟

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا