دنیای وب

بررسی کتاب تجارت الکترونیکی آنلاین – حلقه کامل بازاریابی ویروسی در نظر گرفته شده است

اگر از الگوی جدید شبکه های اجتماعی آنلاین برای بازاریابی کالایی یا فروش آنلاین کالا استفاده می کنید ، یا حتی اگر بخواهید برای یک هدف متمرکز بر خود به شهرت برسید ، می خواهید فیلم های آنلاین ، نوشتن ، عکس های دیجیتالی ، تفسیر سیاسی ، یا وبلاگی برای انتشار. ویروسی. آسان تر از انجام گفتن ، کسب 15 دقیقه شهرت ممکن است یک هدف مادام العمر برای شما باشد ، اما شما نمی توانید با یک شگفتی یک شبه زندگی خود را تأمین کنید.

هدف این است که افراد زیر را بدست آورید تا بتوانید شهرت و ترافیک خود را همچنان ادامه دهید تا بتوانید همه آن افراد را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی بفروشید. اما به جای توضیح همه اینها برای شما ، من ترجیح می دهم یک کتاب عالی را توصیه کنم:

مارپیچ ویروسی: مردم عادی چگونه جمهوری دیجیتالی خود را ساختند نوشته شده توسط دیوید بوهلر ، شرکت انتشارات نیو مطبوعات ؛ نیویورک، نیویورک؛ (2009). شابک 13: 978-1595583963.

این کتاب توضیح می دهد که چگونه تجارت الکترونیکی با فرهنگ الکترونیکی و دولت الکترونیکی ادغام می شود و همه موانع و مرزهایی را که قبلا تصور می شد برطرف می کند. دریابید که همه اینها چگونه اتفاق می افتد و نویسنده فکر می کند که به کجا می انجامد. با وب 2.0 ، یوتیوب ، ویکی پدیا ، فیس بوک ، به اشتراک گذاری پرونده ، ناپستر و همه جدیدترین سایت ها و استراتژی های شبکه های اجتماعی استدلال های قوی ارائه می دهد و مثالهای بسیار خوبی را نشان می دهد.

این چالشهای پیش روی حقوق مالکیت معنوی ، نقض گذشته ، جنگهای ثبت اختراع فعلی ، نرم افزار منبع باز و نحوه عملکرد اینترنت به عنوان ذهنیت خود را توضیح می دهد. اینترنت چگونه بصورت مستقل ، 24/7 و با سرعتی کار می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. تاریخچه این کتاب ، همه اخیراً ، واقعاً شما را به فکر فرو می برد که چگونه اوضاع به طور مداوم در حال تکامل است. و اینکه چه بخواهید و چه نخواهید بخشی از آن باشید و اگر بخواهید چگونه می توانید از فرصت استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا