دنیای وب

بررسی کسب و کار توسعه تیم سرب – آیا این قانونی است؟

در مورد کلاهبرداری کسب و کار توسعه دهندگان تیم رهبری (LTD) تبلیغات آنلاین زیادی وجود دارد. برای اینکه بفهمیم ، ابتدا بفهمیم LTD دقیقاً چیست.

LTD با نام اصلی بازاریابی Winters شناخته می شد ، به نام بنیانگذار آن ، لری وینترز. لری یک صاحب تجارت مستقل (IBO) در Amway Global Opportunities است که در اصل بخشی از تیم Britt World Wide (BWW) بود. با حمایت مالی تاج پاول میلر ، لری در اموی موفقیت بزرگی کسب کرد و در آگوست 2007 به وضعیت Double Diamond رسید. لری و رهبران ارشد وی LTD را به عنوان وسیله ای برای آموزش و پشتیبانی از سازمان های IBO در تیم های خود تشکیل دادند. Amway آموزش های ویژه محصولات را در خط مشاغل Amway به IBO ارائه می دهد ، اما سازمان هایی مانند LTD دانش عمیق تر ، پیام های انگیزشی و آموزش بیشتری را ارائه می دهند.

LTD متشکل از 12 شرکت الماس است که در واقع بخشی از تیم تجاری Amway لری هستند ، به علاوه 11 شرکت Diamond دیگر که به Amway وابسته هستند ، اما بخشی از تجارت Amway Larry نیستند. PDP اجباری نیست و کارکنان ملزم نیستند که تجارت خود را با هیچ PDP از جمله شرکت upline خود مرتبط کنند.

تیم LTD از طریق چندین رسانه: کتاب ، CD ، DVD ، سمینارهای آموزشی هفتگی و فصلی و رویدادهای ویژه به سازمان های IBO در این سازمان ها آموزش می دهد. به طور خاص ، تیم LTD بر آموزش سیستم بازاریابی با کیفیت Advocacy (QI) برای ایجاد تجارت خود ، که برای ملاقات مشتریان بالقوه استفاده می شود و همچنین افزایش حضور در سمینارهای آموزشی هفتگی آنها در سراسر کشور ، تمرکز دارد.

پاسخ به سوال “آیا تجارت محدود کلاهبرداری است” منفی است. تیم تجاری LTD ستون فقرات آموزشی را ارائه می دهد که منجر به موفقیت اثبات شده LTD / Amway Global Enterprises شده است. آنها مواد و رویدادهای آموزشی را با قیمت مناسب تهیه می کنند و اطلاعات ارائه شده معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

در مواردی که محدودیت LTD در اتخاذ و آموزش استراتژی های بازاریابی غیر از بهبود کیفیت به شرکت های وابسته وجود ندارد. اعضا برای یادگیری تکنیک ها و استراتژی های ایجاد یک تجارت موفق بازاریابی شبکه ای غیر از مواردی که از طریق upline آموزش داده می شوند ، تشویق نمی شوند. در این زمان ، آنها حضور وب را گسترش دادند ، اما تلاش آنها برای هدایت بازدید به سایت های خود از طریق استراتژی های بازاریابی اینترنتی محدود بود.

به طور معمول ، یک upline LTD به downline آنها یاد می دهد تا لیستی از همه کسانی را که می شناسند ، از طریق نوعی حافظه داخلی ، نام و شماره تلفن همراه ، دوستان فیس بوکی و غیره ایجاد کند … چشم انداز QI از آنها ایجاد می شود. پس از نهایی شدن این لیست ، IBO تشویق می شود که با هر کسی که ملاقات می کند به عنوان یک کاندیدای بالقوه برای بهبود کیفیت صحبت کند – باریستاهای استارباک ، پستچی ، سرایدار محل کار و هر کسی که سه فوت از کارفرمای خود فاصله دارد. تمام 23 الماس LTD با استفاده از این فناوری به این سطح دست یافتند. با این حال ، این رویکردی است که عمدتا به دلیل تیپ های مختلف شخصیتی ، بیشتر مردم در اجرای آن تلاش می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا