دنیای وب

بررسی ACN Iris 3000 – این محصول واقعاً چقدر خوب است؟

تلفن VoIP اساساً تلفنی است که برای برقراری تماس بجای خط تلفن از اتصال اینترنت شما استفاده می کند ، معمولاً با قیمت بسیار پایین تر. با دسترسی هرچه بیشتر افراد به اینترنت و پیشرفت در ارتباط با اینترنت به معنای محبوبیت سرورهای VoIP است. ACN یکی از رقبای اصلی است ، اما در این بازار سخت ، VoIP Iris 3000 Videophone آنها اگر می خواهد زنده بماند باید بهترین بهترین ها باشد.

Iris 3000 یکی از محبوب ترین مدل های ACN است. از ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش 7 اینچی ، دوربین CMOS و جک استاندارد تلفن اشاره کرد و تنها با اتصال باند پهن می توان آن را فعال کرد. Iris 3000 به شما امکان می دهد با سایر کاربران تماس ویدیویی برقرار کنید ، به شما این امکان را می دهد که فردی را که در آنسوی خط قرار دارد ببینید و بشنوید ، گویی که رو در رو نشسته اید. تلفن ویدئویی می تواند به رایانه یا تلویزیون متصل شود ، به شما این امکان را می دهد که عزیزان خود را در صفحه بسیار بزرگتری ببینید. از دیگر نکات جالب توجه می توان به تماس های تصویری و صوتی نامحدود رایگان با سایر مشتریان ACN ، امکان دریافت اخبار ، آب و هوا ، ورزش و سایر مطالب بصورت آنلاین اشاره کرد و تلفن ویدیویی به عنوان قاب عکس های دیجیتالی در حالت آماده به کار قرار می گیرد.

Iris 3000 بسیار شیک است ، اما گزینه بسیار ارزان تری نیز وجود دارد: Skype. اسکایپ که به شما امکان می دهد از طریق پیام های فوری ، تماس صوتی ، تماس تصویری و کنفرانس به صورت رایگان با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. Skype همچنین به شما امکان می دهد با تلفن ثابت و تلفن همراه با نرخ بسیار کمتری نسبت به ارائه دهندگان خدمات تلفنی تماس بگیرید. مزیتی که Skype نسبت به ACN دارد این است که نرم افزار رایگان بارگیری می شود و هیچ گونه تعهدی وجود ندارد. ACN شما را ملزم به ثبت نام و پرداخت حداقل دو سال می کند ، در حالی که می توانید هر طور که دوست دارید با اسکایپ رفت و آمد کنید.

با ادامه تماشای هر پنی که مردم خرج می کنند ، فروش یک تلاش برای فروش بسته ACN ممکن است دشوار باشد ، به ویژه هنگامی که گزینه های رایگان مانند Skype به راحتی در دسترس باشند. بیش از هر زمان دیگری رعایت یک برنامه سازمان یافته بازاریابی مهم است. بدون آموزش مناسب ، شما تلاش خواهید کرد تا مشتریان علاقه مند را متقاعد کنید که پول خود را با ACN بخرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا