دنیای وب

بررسی FHTM – مرد 60 میلیون دلاری

FHTM مخفف Fortune-Hi-Tech-Marketing است. دفتر مرکزی آنها در لکسینگتون، کنتاکی است و یک شرکت 100 درصد بدون بدهی و خصوصی است. ایجاد یک کسب و کار به مردم کمک می کند تا به طور مداوم درآمدی باقی مانده داشته باشند و سبک زندگی خود را تغییر دهند. Fortune-Hi-Tech-Marketing به عنوان 100 درصد بدون بدهی به مشتریان محصولات روزمره ای را که در حال حاضر استفاده می کنند می دهد و به افراد اجازه می دهد تا مشاغل خانگی خود را راه اندازی کنند.

پل اوربرسون پل بونیان در صنعت بازاریابی شبکه ای است. آقای اوربرسون معلم دبیرستانی در دانویل، کنتاکی شد و با 60 میلیون دلار بازنشسته شد. او همچنین اولین خرده فروش شبکه ای بود که در یک ماه به درآمد یک میلیونی رسید. آقای اوربرسون همه چیزهایی را که در زمانی که بزرگترین کاربر شرکت EXCEL بود یاد گرفت، گرفت و این شرکت را ایجاد کرد. آقای اوربرسون از دوران بازنشستگی که در فلوریدا زندگی می کرد بیرون آمد تا شرکت بازاریابی فورچون-هی-تک-بازاریابی را ایجاد و افتتاح کند. او بلافاصله با شرکت‌های برندی مانند: Dish Network، Cingular Wireless، و AT $ T کار کرد. آقای اوربرسون وقت خود را به تحقیق در مورد سایر شرکت ها، بررسی محصولات و برنامه های آنها برای احیای بخش خصوصی اختصاص داد.

FHTM به هزاران نفر بدون در نظر گرفتن تحصیلات، تجربه یا وضعیت مالی فعلی اجازه داده است تا به اهداف مالی خود به عنوان صاحبان شرکت های بازاریابی فورچون-Hi-Tech-Marketing دست یابند. Fortune-Hi-Tech-Marketing به مردم راهی برای مدیریت زندگی و ایجاد محیطی امن برای خود و خانواده‌هایشان با مالکیت کسب‌وکار خود در حالی که بخشی از تیم است، ارائه می‌دهد.

Fortune-Hi-Tech-Marketing مشتریان را در موقعیتی برابر قرار داده است و به آنها اجازه می دهد تا در مورد محصولات و خدماتی که هر روز استفاده می کنند کمیسیون بگیرند و فرصتی برای کسب درآمد قابل مقایسه با مدیران برتر در صنعت 500 شرکت داشته باشند. -Hi-Tech-Marketing رشد کرده است تا به اولین تجارت داخلی در جهان تبدیل شود. Fortune-Hi-Tech-Marketing و مالک آن Paul Orberson کارهای زیادی در کسب و کار بازاریابی چند سطحی انجام داده اند. Fortune-Hi-Tech-Marketing در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا فعالیت می کند.

محصولات و خدمات Fotune-Hi-Tech-Marketing محصولات را به: Verizon، AT&T، T Mobile، Dish Network، GE و دیگر شرکت های نام تجاری می فروشند و به مشتریان اجازه می دهند در محصولات و خدمات پرکاربرد از جمله سیستم های امنیتی خانه پس انداز و درآمد کسب کنند. ، تلویزیون ماهواره ای، تلفن های همراه، تلفن های خانگی، اتصال از راه دور و اینترنت و غیره. Fortune-Hi-Tech-Marketing تیمی متشکل از افراد بسیار با انگیزه و متعهد است که با یکدیگر در جهت یک هدف مشترک و دستیابی به موفقیت با صداقت همکاری می کنند. Fortune-Hi-Tech-Marketing یک پیشگام در صنعت بازاریابی شبکه ای است.

به طور خلاصه، پل اوربرسون یکی از بهترین ها را در کسب و کار در بالاترین سطح امروز ایجاد کرده است. Fortune-Hi-Tech-Marketing به عنوان محور اصلی شماره اکتبر 2008 از: “مجله کسب و کار خانه شما” تقدیر شد. آقای اوربرسون این شرکت را بر اساس مفهوم خانواده در ذهن ایجاد کرد و با خیالی آسوده اطمینان حاصل کرد که این شرکت هرگز برای پوشش طرح کامپیوتر پول خرج نخواهد کرد. این را به خاطر بسپارید: زندگی کاملی داشته باشید اما مهمتر از همه خوشحال باشید!

نوشته شده توسط مارک ویزیک

Freedomteamleader

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا