دنیای وب

بررسی GDI – میزبانی بین المللی دامنه های جهانی و فرصت درآمد

هر چیزی که در اینترنت بوده و در بازاریابی تجاری، بازاریابی شبکه ای یا کسب درآمد از اینترنت نقش داشته باشد، می تواند توسط شخصی که GDI یا Global Domains International را تبلیغ می کند، اجرا شود. شاید شما به دنبال کسب و کاری برای راه اندازی در اینترنت هستید و می خواهید در مورد این شرکت و نحوه کسب درآمد از آن بیشتر بدانید. ما فرصت‌ها و محصولات Global Domains را بررسی می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه مردم با آن از خانه امرار معاش می‌کنند.

یک داستان کوتاه

همه چیز از اواسط دهه 1990 شروع شد، زمانی که مایکل رید و آلن ازیر، مدیران عامل، سعی کردند افزونه های پلتفرمی دیگری ایجاد کنند که شرکت ها بتوانند از آنها برای برندسازی استفاده کنند. چندین کد کشور را تجزیه و تحلیل کرد و در نهایت موافقت کرد که بهترین توسعه نام تجاری ممکن از جزیره کوچک ساموآی غربی است.

از بین همه کدهای کشور، جزیره هنوز این پسوند دامنه را توسعه نداده بود و آنها معتقد بودند که پسوند دامنه درجه یک را می توان ایجاد کرد و در سطح جهانی به عنوان “WebSite” یا .ws نام برد.

پیشرفت سریع در دهه 2000 پس از مذاکرات گسترده با دولت و مقامات ساموآی غربی و GDI با ارائه خدماتی مانند میزبانی وب، ایمیل و نرم افزار طراحی وب که اجازه می دهد تا درهای خود را به روی تجارت به عنوان ثبت رسمی گسترش بخش باز کرد. مردم. دانش برنامه نویسی برای ساخت یک صفحه وب با هزینه معقول ده دلار در ماه را ندارید.

پس از 9 ماه فعالیت، Global Domains International اعلام کرد که بیش از 100000 دامنه .ws را با مشتریانی در بیش از 180 کشور جهان، به اضافه 500 مشتری ثروتمند مانند Yahoo!، Intel، Cisco، eBay و Dell Computers فروخته است.

آیا GDI کلاهبرداری است؟

صحبت های زیادی در اینترنت در مورد اینکه آیا زمانی که GDI به مشتریان ارائه می دهد تقلبی است یا خیر در حال انجام است. این شرکت در شناسایی مشتریان جدید مزایای زیادی را به شرکای خود ارائه می دهد. دلیل تقلبی بودن آن به دلیل ساختار هرمی طرح بود که دارای پنج سطح عمق بود.

طرح هرمی و اینکه چه چیزی یک کسب و کار قانونی را تشکیل می دهد، موضوعی است که در بین افراد در دنیای بازاریابی شبکه ای و بازاریابی شبکه ای و MLM و مخالفت آن ها بحث های زیادی وجود دارد، اما واقعیت این است که اگر یک شرکت محصول یا خدمات واقعی ارائه ندهد، یک هرمی است. . و تاکتیک های پونزی Global Domains Inc. بسته های ثبت نام در زمینه هاست، ایمیل و نرم افزار طراحی وب را ارائه می دهد. محصول وجود دارد و این چیزی است که آنها برای ده دلار در ماه می خواهند.

قطع سرویس

1. پسوند دامنه .ws

روزانه هزاران دامنه دانلود می شود. با تصاحب تمام .comes اصلی، مردم به دنبال برنامه های افزودنی دیگر برای به دست آوردن نام مورد نظر خود هستند. نام .ws یک نام بزرگ دارد که افراد همچنان می توانند به عنوان نام شما ثبت کنند. تخمین زده می‌شود که صنعت بخش مسکن بعدی با نام‌های متعددی خواهد بود که صدها برابر قیمت خرید فروخته می‌شوند و برخی از سرمایه‌گذاران به بازدهی 400 تا 500 درصدی در یک بخش می‌رسند. یک خانه مجازی یا VRE در ده سال آینده میلیونرهای زیادی خواهد داشت و اکنون شانس شماست که یکی از آنها باشید.

همچنین می توانید انتخاب کنید که یک URL ارسال کنید که در آن می توانید پسوند دامنه .ws خود را دریافت کرده و آن را به هر سایت موجودی که ممکن است داشته باشید ارسال کنید. بسیاری از شرکت ها این کار را زمانی انجام می دهند که تمام پسوندهای ممکن را برای محافظت از برند می نویسند و آن را به نام .com ارسال می کنند.

2. طرح میزبانی

Global Domains International همچنین دارای یک برنامه میزبانی وب مشترک است که به شما امکان می دهد وب سایت خود یا وب سایت خود را آپلود کنید. دارای دو سرور CPU Pentium 4 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز با مانیتورینگ وب کامل 24 ساعته و 1 گیگابیت پردازنده 1 چند لایه است. مشتریان 100 مگابایت فضای ذخیره سازی در هر حساب و 10 گیگ پهنای باند برای ترافیک وب سایت دریافت می کنند.

در حالی که امروزه می‌توانید میزبانی وب رایگان دریافت کنید، این بار با حمل بنرها و تبلیغات به وب‌سایت شما همراه است. داشتن میزبان وب خود به شما امنیت و نظارت می دهد و GDI دارای یک برنامه قابل اعتماد است که اکثر کاربران اینترنت می توانند از عهده آن برآیند. داشتن یک سرور اختصاصی نیز خوب است، زیرا حتی وبلاگ‌های رایگان و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌توانند در هر زمان با تمام اطلاعات و کار سخت شما برای همیشه از بین بروند.

3. سرویس ایمیل

تحت هر نام دامنه، مشتریان 10 آدرس ایمیل دریافت می کنند که می توانند از آنها استفاده کنند. سرویس ایمیل دارای دسترسی POP/IMAP است که به شما امکان می دهد ایمیل خود را با برنامه هایی مانند Outlook یا Thunderbird و WebMail احراز هویت کنید که می توانید از هر کجای دنیا با اتصال به اینترنت به ایمیل دسترسی داشته باشید یا همچنین می توانید ایمیل خود را به آدرس ایمیل دیگری ارسال کنید. شما قبلا استفاده می کنید

4. وب سایت ساز 2.0

WebSite Builder 2.0 یک راه حل ساده برای ساخت وب سایت برای افرادی است که هیچ مهارت HTML یا دانش فنی کامپیوتر ندارند. دارای مدل‌های وب‌سایتی است که توسط گرافیست‌ها توسعه داده شده‌اند که به شما امکان می‌دهد دو قسمت جدید را پر کنید، دو دکمه را فشار دهید و یک وب‌سایت جدید فوراً به صورت آنلاین منتشر کنید.

با توجه به قیمت، معامله خوبی دریافت می کنید. اکثر مردم باید از طریق شرکت دیگری برای نام دامنه ثبت نام کنند که هزینه آن 10 تا 30 دلار در سال است. GDI به شما یک پسوند دامنه .ws برای مادام العمر و میزبانی وب قابل اعتماد در مقایسه با سایر شرکت های میزبانی مقرون به صرفه ارائه می دهد که خدمات آهسته و زمان خرابی زیادی را برای وب سایت شما ارائه می دهند.

دسترسی داشته باشید

GDI دارای یک طرح جبرانی منحصر به فرد است که پنج سطح عمیق را با توانایی ساخت تیم های نامحدود در سطح اول و پورسانت 100% در تمام سطوح زیر سطح اول پوشش می دهد. به شرکت‌های وابسته نیز پاداش سخاوتمندانه‌ای برای شناسایی پنج یا چند عضو فعال در هفته با 100 دلار واریز مستقیم به حساب بانکی یا حساب Paypal شما از همیشه تعلق می‌گیرد. برای پنج شریکی که به برنامه می آورید، 100 دلار اضافی دریافت می کنید.

توانایی فروش واقعی خود با یک نمایش سینمایی که مردم پس از بازدید از وب سایت شرکت و درخواست اطلاعات، نمایش می دهند. این سایت مملو از هزاران گواهی نامه از سراسر جهان است که با دسترسی به GDI موفق شده اند.

چیزی که Global Domains International را سودآور می کند این است که هیچ رقابتی در صنعت ندارد. آنها تنها شرکت بازاریابی شبکه ای هستند که در بخش فروش فعالیت می کنند. مطمئناً، می‌توانید با سایر شرکت‌های وابسته ارتباط برقرار کنید و از فروش درآمد کسب کنید، اما این مزیتی در درآمد و اهرم باقی‌مانده به شما نمی‌دهد.

GDI سیگنال کندی را نشان نمی دهد. هر ساله میلیون ها نفر برای اولین بار در اینترنت ثبت نام می کنند و اگر می خواهند وب سایت و نام دامنه خود را داشته باشند به زودی به یک راه حل میزبانی وب نیاز خواهند داشت. Global Domains نه تنها یک طرح آسان، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را ارائه می دهد، بلکه به همه مشتریان این فرصت را می دهد تا با فروش طرح های خود به دیگران، زندگی آنلاین خود را تامین کنند.

از سال 1997 تا GDI، به رشد 3479 درصدی دست یافت و با فروش از 261000 دلار به 9341000 دلار در سال در سال 2001، رتبه 37 را در فهرست 500 شرکت سریع‌الرشد در ایالات متحده کسب کرد.

افکار نهایی

Global Domains International, Inc. چیزی است که من دوست دارم به افرادی که کاملاً در زمینه میزبانی وب و طراحی وب جدید هستند ارائه دهم، زیرا رابط کاربری خوب و برنامه آسانی دارد که بسیاری و بسیاری را به خود جذب می کند. برای وب مستر باتجربه تر، ممکن است تمام مزایایی که ممکن است در راه اندازی یک وب سایت لازم باشد را نداشته باشد، اما هنوز هم می تواند زمان خوبی برای اضافه کردن آن به زرادخانه درآمد خود در اینترنت باشد.

یکی از چیزهایی که GDI در حال حاضر فاقد آن است پایگاه داده MySQL روی سرورها است که می تواند وب مسترهایی را که به دنبال گسترش وب سایت های خود با پلتفرم ها و نرم افزارهای وبلاگ نویسی شخص ثالث هستند، بکشد، اما برای یک کاربر عادی وب رایگان و کامل است. ویژگی های اساسی مورد نیاز برای راه اندازی و نگهداری یک وب سایت یا کسب و کار خاص.

وقتی صحبت از دسترسی به میان می‌آید، یک طرح جبران خسارت می‌تواند پول زیادی به همراه داشته باشد، اما اقدام به شما بستگی دارد. شما یک شبه ثروتمند نخواهید شد، اما اگر تصمیم دارید یک شریک تمام وقت شوید و به دیگران نیز همین کار را بیاموزید، مطمئناً می توانید در کمترین زمان یک خط پایین مناسب بسازید.

به کسانی که به دنبال کسب درآمد آنلاین با GDI هستند ابزارها و نکات بازاریابی مختلفی در منطقه عضو ارائه می شود، اما برخی از فروشندگان سیستم های بازاریابی خود را ایجاد کرده اند تا GDI را به عنوان یکی از ذینفعان و مسئول هجوم اخیر مشتریان جدید معرفی کنند. در تجارت

پس از نزدیک به یک دهه تجارت آنلاین، می توان فرض کرد که Global Domains International, Inc. تست ایمنی را گذرانده است و رشد درآمد اخیر ثابت کرده است که می توان از محصولات ساده ای که برای همه جذاب است درآمد کسب کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا