بررسی Monavie – آیا Monavie یک موفقیت مشروع است؟

آیا موناوی یک فرصت تجاری خانگی قانونی است یا کلاهبرداری که باید از آن اجتناب کنید؟ اینها سوالاتی است که می خواهم در Monavie Review برای شما پاسخ دهم.

Monavie یک پلتفرم بازاریابی چند سطحی (MLM) است که به صنعت سلامت و تندرستی چند میلیارد دلاری پیوسته است. Monavie در ژانویه 2005 تأسیس شد و نوشیدنی های مغذی را توزیع می کند که مواد مغذی مورد نیاز برای داشتن یک سبک زندگی فعال و سالم را در اختیار شما قرار می دهد.

از طریق جنبه MLM کسب و کار خود، هر روز به مردم این فرصت داده می شود تا با به اشتراک گذاشتن تجربه خود با محصولاتی که استفاده می کنند و از آنها لذت می برند، یک کسب و کار خانگی ایجاد کنند.

هزینه ثبت نام در Monavie 39 دلار به اضافه هرگونه مالیات قابل اعمال است. شما این امکان را خواهید داشت که برای یک برنامه ارسال خودکار ماهانه ثبت نام کنید، که با هزینه های اضافی برای محصولاتی که قرار است هر ماه برای شما پست شوند، همراه است.

Monavie 50 درصد از درآمد خود را به صورت پورسانت به خرده فروش می پردازد. 9 روش مختلف جبران خسارت وجود دارد که می توانید بسته به فروش خود و فروش تیم خود در آنها شرکت کنید. هنگامی که یک تیم موفق در تجارت خود ایجاد می کنید، این فرصت به شما داده می شود که از زمان و تلاش افراد زیر دست خود برای ایجاد یک منبع درآمد عالی استفاده کنید. هنگامی که به تیم خود کمک می کنید تا موفق شود، Monavie به شما پاداش می دهد.

موناوی معتقد است که کسب و کار شما از طریق روشی که همه در بازاریابی رابطه ای کار می کنند، ایجاد می کند. آنها شما را تشویق می کنند تا تجربه خود را با محصول خود به اشتراک بگذارید، به این امید که این تلاش به تنهایی باعث فروش شود و توزیع کنندگان جدید را به این فرصت جذب کند.

به نظر شخصی من، Monavie یک فرصت تجاری مشروع است. اگر فردی کوشا و سخت کوش هستید، پتانسیل کسب درآمد زیادی را دارید. آنها محصولات عالی در صنعت سلامت و تندرستی ارائه می دهند. این محصولات بسیار محبوب هستند و تقاضای زیادی وجود دارد. اکنون این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا Monavie کسب و کار مناسبی برای شما و خانواده شما است یا خیر. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید یک کسب و کار خانگی موفق و رضایت بخش بسازید. آیا می خواهید با به اشتراک گذاشتن تجربه محصول خود با خانواده، دوستان، همسایگان، همکاران و افرادی که در آینده با آنها ملاقات خواهید کرد، کسب و کاری ایجاد کنید؟ Monavie شما را تشویق می کند و آموزش می دهد که فقط از این شیوه های بازاریابی رایج استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا