دنیای وب

بررسی XIMO – آیا XIMO فرصت خوبی در تجارت است؟

آیا آرزوی پیوستن به XIMO را دارید؟ سپس باید در مورد شرکت و نوع تجارت آن بدانید. XIMO Health با تغییر اریک لافر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت در اول نوامبر 2010 ، در بخش مدیریت خود دستخوش تغییرات اساسی شد. آنها همچنین قصد دارند محصول خود ، Golden Energy را دوباره راه اندازی کنند. اریک لافر از زمان فعالیت بیش از 20 سال در صنعت MLM متخصص بوده است. لاور به دلیل ایجاد سازمانهای سودآور مشهور است و دانش و تجربه زیادی در زمینه بازاریابی چند سطح دارد. وی به بیرون آوردن پول مشهور است و اعتقاد بر این است که لمس میداس را دارد.

XIMO اساساً یک شرکت بازاریابی است که تمام تلاش خود را برای کاهش وزن انجام می دهد. محصول آنها Golden Energy است و یک نوشیدنی سالم برای کاهش وزن است. مقر آنها در سالت لیک سیتی ، یوتا است. این شرکت با داشتن یک مدیرعامل مانند اریک لافر قصد دارد به دنبال ستاره ها باشد. نام ، تجربه و مهارت های رهبری وی به XIMO Health اعتبار مورد نظر خود را داد. XIMO Health از 40 سال گذشته محصولات غذایی تولید کرده است. محصول شاخص آنها معروف به انرژی طلایی پس از 3 سال تحقیق گسترده تولید شد.

این محصول با ارائه مزایایی مانند بهبود انرژی های ذهنی و جسمی ، بهبود تمرکز و همچنین منجر به کاهش وزن مشخص می شود. چای سبز یکی از مواد اصلی موجود در این محصول است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. سایر مواد موجود در این محصول شامل نیاسین ، کافئین ، یوهیمب ، تری متیلژین و کوئرستین با اثرات مثبت آنها است.

عضویت در XIMO Health با خرید محصولات آنها امکان پذیر است. آنها یک برنامه جبران خسارت را اجرا می کنند که به موجب آن شما باید هر ماه در یک کشتی رباتیک باشید. آنها یک برنامه جبران تک سطح را دنبال می کنند که فرصت های مختلفی را برای کسب درآمد فراهم می کند. کمیسیون ها در سطوح مختلف مانند خرده فروشی ، ثبت نام حضوری ، تیم تکمیل خط شخصی و برنامه مهارت ارائه می شوند. نمودار کمیسیون خرده فروشی همه چیز در مورد بازاریابی شخصاً محصول شرکت و کسب درآمد است. از طریق سیستم پرونده شخصی ، 15٪ از اولین سفارش هنگامی پرداخت می شود که شخصی که می شناسید از برنامه اولیه شخص دیگری حمایت مالی کند. اگر مستقیماً از شخصی حمایت مالی کنید ، 35٪ از اولین سفارش شرکت را دریافت می کنید. همچنین وقتی شخصی از تیم پایین خط شما شارژ خودکار را انجام می دهد ، کمیسیون دریافت خواهید کرد. با این حال ، این به درجه شما بستگی دارد.

شما همچنین می توانید با مجموعه خرده فروشی جهانی بخشی از طرح درآمد سهام شرکت شوید. از این طریق می توانید سود کل فروش XIMO Health را برای یک ماه مشخص به اشتراک بگذارید. این شرکت در حال کاهش تعداد اعضای غیرفعال به منظور بهبود عملکرد و بهبود منابع مالی اعضای فعال است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا