دنیای وب

بررسی Zennoa – آیا باید به Zennoa بپیوندید؟

اخیراً صندوق ورودی من با پیام های مربوط به راه اندازی دو شرکت جدید بمباران شده است. راستش را بخواهید ، من معمولاً این پیام ها را نادیده می گیرم و بدون هیچ فکر دیگری آنها را حذف می کنم. اما هر از گاهی ، کسی نظر من را جلب می کند و او می کند. چرا؟ زیرا حدود 20 سال پیش دو بنیانگذار یکی از موفق ترین شرکتهای بازاریابی شبکه ای را راه اندازی کردند. اگر به دنبال اطلاعاتی درباره Zennoa و فرصتی هستید که این شرکت به شما می دهد ، دیگر به دنبال آن نباشید. در این بررسی شخص ثالث ، من افکار و اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از شروع به شما می دهم. اکنون قبل از اقدام ، می خواهم فاش کنم که من نماینده فروش زنو نیستم ، بنابراین اگر این کار را انجام دهد ، برای من مهم نیست که عضو شوم یا نه. مطمئن باشید که دیدگاه بی طرفی از شرکت و فرصت های آن پیدا می کنید.

زنو کیست؟

از آنجا که این شرکت در حال حاضر در حال کار است ، هنوز اطلاعات زیادی به صورت آنلاین در دسترس نیست. در واقع ، از زمان نگارش این مقاله ، این شرکت هرگز رسماً استخدام نشده است تا فوریه 2017 که حدود دو ماه دیگر از آن زمان می گذرد. آنچه من می توانم از وب سایت شرکت استنباط کنم این است که Zennoa یک مکمل امگا را از طریق بازاریابی شبکه ای می فروشد. این شرکت مستقر در یوتا دارای تیمی از بنیانگذاران مستند در صنعت است. در حقیقت ، دو نفر از بنیانگذاران آنها جان وادسورث و کیم آسای هستند. این دو آقای بنیانگذار Tahitian Noni International بودند که اکنون به موریندا معروف است. TNI “پدر بزرگ” شرکت های تولید آب فوق العاده بود و در نوع خود اولین بود. آنها با فروش 1 میلیارد دلار در کوتاه ترین بازه زمانی بازاریابی شبکه ای سریعترین شرکت در حال رشد بوده و مارک آنها در سراسر جهان شناخته شده است. البته ، این تضمین نمی کند که Zennoa نیز چنین کاری انجام خواهد داد اما داشتن یک رهبر باتجربه در اداره شرکت قطعاً یک امتیاز مثبت است اگر شما یک فروشنده باشید. شناخته شده است که محصولات امگا برای سلامتی شما بسیار مفید هستند و توسط علم پشتیبانی می شوند ، بنابراین این محصول قطعاً به بازار عرضه می شود. بزرگترین اشکال برای من این است که یک استارت آپ است. من شرکت های زیادی را در طول دوره کاری خود در مرحله پیش از فعالیت دیده ام و شرکت ها در این مرحله اولیه همیشه با مشکل روبرو هستند. با این حال ، اگر شما از افرادی هستید که از ساختن یک شرکت در دوران کودکی هیجان زده می شوید ، Zennoa در واقع شرکتی است که به دنبال آن هستید.

چگونه می توان در زنوآ درآمد کسب کرد؟

طبق سند رسمی طرح جبران خسارت ، زنو 7 راه برای کسب درآمد ارائه می دهد. به خاطر سادگی ، بگذارید بخشی از برنامه جبران خسارت را که در آن گیر کرده ام ، پوشش دهم. اطمینان حاصل کنید که هنگام فروش محصول پاداش خرده فروشی دارید ، پاداش شروع سریع (به شما پاداش های سواری می گویند) که می توانید هنگام ثبت نام در توزیع کنندگان جدید تیم خود و کمیسیون های (باقیمانده) Unilevel که می توانید به صورت گسترده در گروه خود کسب کنید ، کسب کنید ، یکی از موارد برجسته این است که Power Wave: پاداش 3x3x3.

این پاداش ماهانه 3 قسمت دارد:

موج 1 – وقتی 3 نفر فعال را که 150PV انجام می دهند شخصاً ثبت نام کنید ، 30 دلار اضافی درآمد خواهید داشت.

موج 2 – وقتی این 3 نفر 3 (12 نفر) فعال را ثبت نام كنند ، 300 دلار پاداش خواهید گرفت.

موج 3 – وقتی این 9 نفر 3 نفر را به تنهایی وارد سیستم کنند (در کل 39 نفر ، 3 نفر در سطح 1 ، 9 نفر در سطح 2 و 27 نفر در سطح 3) فعال هستند ، شما یک جایزه 1000 دلار برنده خواهید شد.

مبلغ دقیق پاداش ممکن است ماه به ماه متفاوت باشد زیرا از یک مجموعه جمع می شود و جوایز آن جمع نیستند ، بنابراین شما Wave 1 ، Wave 2 یا Wave 3 Bonus را خواهید برد اما نه همه 3 را به طور هم زمان.

نکته جالب این است که این پاداش Power Wave علاوه بر کمیسیون های یک سطح شماست ، بنابراین در صورت دریافت این مبلغ قطعاً می توانید در مدت زمان کوتاهی تعادل ماهانه خوبی ایجاد کنید. آیا تیم شما دقیقاً در ساختاری “3 3 3 3 3” ساخته خواهد شد؟ شاید اینگونه نباشد ، ممکن است بیش از 40 نفر طول بکشد یا مجبور شوید از نیروهای شخصی خود چشم پوشی کنید و آنها را زیر نظر دیگران جمع کنید تا بتوانید تیم خود را به درستی انتخاب کنید تا جوایز Power Wave را کسب کنید.

به طور کلی ، طرح جبران خسارت واقعا عادلانه و سخاوتمندانه به نظر می رسد ، و اگر شما یک سازنده جدی کسب و کار هستید ، نمی دانم چرا با Zennoa نمی توانستید درآمد کسب کنید.

پس باید به زنوآ بپیوندید؟

فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. این شرکت از رهبری قدرتمند ، یک محصول قابل فروش و یک برنامه جبران خسارت سخاوتمندانه برخوردار است. این قطعاً یک شرکت نوپا است و احتمالاً مجبورید بسیاری از دردها و چالش های رو به رشد را تحمل کنید. اما بودن در طبقه همکف نیز مزایایی دارد مانند اولین نفری که به بازار می رود و بازار را دور می زند. من فقط دو پیشنهاد قبل از عضویت شما دارم. ابتدا اسپانسری را پیدا کنید که بتواند آموزش دقیق و پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر به آموزش خاصی در زمینه ایجاد مشاغل آنلاین خود نیاز دارید ، شخصی را با این مجموعه مهارت پیدا کنید تا بتواند به شما آموزش دهد. فقط به این دلیل که کسی در صنعت موفق بوده است به این معنی نیست که می داند چگونه با وبینارها ، فیلم ها ، رسانه های اجتماعی و غیره به صورت آنلاین بسازد و ثانیا ، بازاریابی جذاب را در تجارت خود بگنجاند. خودتان مارک بزنید و روزانه تولید سرنخ کنید به شما کمک می کند تا افراد جدید را به طور مداوم پرورش دهید. اگر بتوانید از پشتیبانی مناسب بهره مند شوید و از جاذبه بازاریابی بهره مند شوید ، دیگر نمی توان گفت که تجارت شما در Zennoa چقدر خوب خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا