طراحی و سئو وب سایت

برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی-آیا کسب و کار شما چنین برنامه ای دارد؟

آیا برای بازاریابی خود برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید؟ هر کسب و کاری باید با یک برنامه بازاریابی شروع کند و این طرح را بسازد. من در مورد سه نکته اول که بازاریابی شبکه های اجتماعی باید داشته باشد بحث خواهم کرد. برای شروع ، برنامه باید با افکار شما در مورد نتایج شروع شود. اهداف شما چیست ، نتایج نهایی که می خواهید موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید و به روش صحیح چیست؟ برنامه شما باید یک نوع GPS باشد که شما را به اهداف شما هدایت کرده و جهت کسب و کار شما را فراهم می کند. سپس دریابید که چه کسی ایمیل رسانه های اجتماعی را در سازمان شما مدیریت خواهد کرد. دریابید که چه کسی مسئول اجرای طرح است. آیا یک نفر ، تیمی به خارج از کشور می رود؟ این تصمیم برای برنامه ریزی قبلی مهم است. فرقی نمی کند که قرار ملاقات را به آدرسی بفرستید یا وارد خانه شوید. همان شخص یا تیم باید برنامه را اجرا کنند تا مشتریان شما بدانند چه انتظاری دارند. اگر گردش مالی در شرکت شما وجود دارد ، برنامه باید نقشه برداری و نوشته شود تا همه بتوانند برنامه را کنترل کنند. در نهایت ، تصمیم بگیرید که از چه بستر رسانه های اجتماعی استفاده خواهید کرد. آیا برنامه بازاریابی شما تقسیمات متعددی ایجاد یا حفظ می کند ، یا بر بخش شناخته شده تری تمرکز می کند؟ فراموش نکنید که چهار سیستم عامل اصلی – فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و LinkedIn – شما را به یک میلیارد نفر می فروشند. اگر تصمیم دارید از چندین دامنه استفاده کنید ، پس انداز می کنید تا همه دسترسی برای هر دامنه در Google Docs یا dropbox حفظ شود. به این ترتیب همه افراد در سازمان شما می توانند همه حساب ها را دریافت کنند. نتیجه نهایی: در مورد اندازه برنامه خود تصمیم بگیرید – بر وسعت یا عمق برنامه خود تمرکز کنید؟ این اولین مرحله ضروری در تجارت شما است. به طور خلاصه ، هنگامی که طرح کسب و کار خود را ایجاد می کنید ، مطمئن شوید که در مورد نتایج فکر می کنید ، سپس تصمیم بگیرید که چه کسی در سازمان شما برنامه را برنامه ریزی می کند. اجرا کنید و در مورد اندازه برنامه خود تصمیم بگیرید. آیا بر بسیاری از زمینه ها تمرکز می کنید یا بر مناطق بزرگتر تمرکز می کنید؟ هر تصمیمی که بگیرید ، به برنامه بازاریابی خود پایبند باشید و پیشرفت خود را دنبال کنید. تغییرات برنامه شما باید ماهانه و سه ماهه انجام شود. از همین امروز شروع کنید و یک برنامه بازاریابی اجتماعی ایجاد کنید و تجارت خود را در مسیر سریع تبدیل شدن به یک موتور بازاریابی ویروسی قرار دهید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا