دنیای وب

برنامه تجاری خود را می نویسید؟ پیشرفت حرفه ای خود را فراموش نکنید

این ممکن است برای افراد جدی تر یا باتجربه ای که از نردبان موفقیت بالا می روند ، آشکار به نظر برسد ، اما باید سعی در به روز بودن و سرمایه گذاری در زمینه پیشرفت حرفه ای داشت. بسیاری از برنامه های تجاری که بررسی می کنم در این زمینه کوتاه است و عدم دید در ابتدای روند برنامه ریزی می تواند در نهایت برای سازمان مهلک باشد.

وقتی یک کارآفرین بالقوه طرحی را به من نشان می دهد که گوشه و کنار را از راه های مهم قطع می کند ، مضطرب می شوم. رفتن به “Just Healthcare” ؛ اعضای خانواده که به طور رایگان کار می کنند. هیچ برنامه ای برای تعطیلات وجود ندارد. حقوق دیر یا پرداخت نشده گزاره ای مبنی بر اینکه تمام بازاریابی با “صحبت کردن” انجام می شود. بودجه ای برای پیشرفت حرفه ای در نظر گرفته نشده است: یک یا چند مورد از این اطلاعات قطعه قطعی اطلاعاتی است که در آینده در راه آهن کارآفرینی وجود دارد. می بینید که اگر محصول یا خدماتی که ارائه می شود واقعاً پایدار است ، دلیل بر این است که تجارت می تواند به اندازه کافی سودآور باشد تا بتواند هزینه های لازم تجاری را که شامل ایجاد محیطی مناسب برای انسان است ، در مقایسه با ماشین آلات تامین کند.

هنگام پرداختن به موضوع “توسعه حرفه ای” ، ممکن است آن را به دو عنوان فرعی تقسیم کنیم: چگونه یک نفر “چنین کاری می کند؟” و “چه مزایایی هزینه سرمایه گذاری را توجیه می کند؟”

دقیقاً توسعه حرفه ای چگونه انجام می شود؟

طی دو سال گذشته ، من ماهیانه به طور متوسط ​​دو یا سه کتاب خریداری کرده ام که مربوط به یک موضوع مورد علاقه برای من است ، یا در یک کتابفروشی ، یا زمانی که یک کلیپ باشگاه کتاب مرتبط با آن منطقه وجود دارد علاقه ای که به صندوق پستی من تحویل داده می شود. دلیل اینکه من منطقه مورد علاقه خود را تعریف نکرده ام این است که واقعاً اهمیتی ندارد ، در نکته اساسی ، این است که: شما باید کتابهایی با موضوع مورد علاقه خود بخرید و آنها را بخوانید. این عمل (که به دلیل کلوپ کتاب تبدیل به یک “عادت” شده است) ماهیانه حدود 50 دلار هزینه دارد.

من همچنین در حدود بیست نشریه (مجله و مجله) مشترک هستم. برخی از آنها خاص صنعت هستند ، برخی دیگر مجلات تجاری هستند و برخی دیگر مجلات مصرفی هستند. برخی از آنها اشتراک پولی هستند ، برخی دیگر اشتراک های رایگان هستند که براساس پیوندهای من با صنایع یا زمینه های خاص (و برخی دیگر در هزینه عضویت وجود دارد). هزینه اشتراک های من با هزینه ای در حدود 300 دلار در سال است.

حضور در کنفرانس ها و کارگاه ها نیز مهم است. اگر کسی به عنوان سخنران صحبت کند ، می تواند از چشم انداز کنفرانس کنفرانس به عنوان راهی برای برقراری ارتباط ، ایجاد اعتبار برای داشتن نوع خاصی از تجربه ، یادگیری از دیگران که دیدگاه ها یا رشته های مختلف دارند استفاده کند و هزینه های سفر را توجیه کند. اگر یکی از آنها به عنوان یک شرکت کننده برود ، می تواند بدون حضور در برنامه رسمی ، به بسیاری از اهداف مشابه برسد. قیمت کنفرانس بسیار متفاوت است ، اما هزینه های چند صد دلاری کنفرانس و 1500 دلار برای غذا ، محل اقامت و مسافرت ممکن است برای یک کنفرانس ملی چهار روزه معمول باشد. کنفرانس های منطقه ای معمولاً در سطح بین المللی هزینه کمتری دارند ، در مکان هایی با هزینه کمتر برگزار می شوند ، هزینه کنفرانس کمتری دارند و ممکن است در مسافت رانندگی باشند. من قصد دارم طی یک ماه آینده یا حدوداً در یک کارگاه آموزشی یک روزه در آتلانتا شرکت کنم. این هزینه 149 دلار برای هزینه های کارگاه و هزینه های مسافت پیموده شده (حدود سه ساعت با ماشین) هزینه می کند. سالانه شخص احتمالاً حداقل چند هزار دلار به این فعالیت ها اختصاص می دهد (مثلاً چهار یا پنج) و البته “آسمان حد است”.

شب های شبکه همه جا هستند. این امر در هر جامعه معینی به عنوان رویدادهای اجتماعی ، فرهنگی و تجاری رخ می دهد. سازمان هایی مانند اتاق بازرگانی محلی اغلب از گردهمایی هایی حمایت می کنند که به مردم اجازه می دهد با یکدیگر مخلوط شوند و برای نوشیدنی و میان وعده دیدار کنند. بسیاری از شهرها دارای باشگاه های شبکه ای صادقانه ای هستند که برای ارائه تبادل ایده ، منابع و تماس به صورت رایگان فعالیت می کنند. هزینه های ورودی اکثر این رویدادها کم است: 30 دلار معمولی است. هر چند وقت یکبار باید شرکت کرد؟ اوه ، من می گویم حدود صد دلار در ماه هر کسی را از متهم کردن شما به دور بودن منصرف می کند.

عضویت در حرفه نیز مهم است. برای هر رشته یا زمینه خاص خاص ، ممکن است سه یا چهار انجمن یا سازمان مشابه وجود داشته باشد که شخص باید به آنها بپیوندد. (نکته: تخفیف هزینه های کنفرانس ، نشریات و سایر مزایا معمولاً به عنوان انگیزه عضویت در اختیار اعضا قرار می گیرد.) عضویت فعال بودن نیز مهم است. علاوه بر پرداخت حق عضویت ، سعی کنید به نوعی کمک کنید. شما می توانید در کنفرانس ها شرکت کنید و از حامیان مالی سازمان (که سازمان را زنده نگه می دارد) پشتیبانی کنید ، در کمیته ها یا در سمت های رهبری کار کنید ، به اعضای دیگر پاسخ دهید ، خدمات رایگان یا موارد مشابه ارائه دهید. در حالی که هزینه و در دسترس بودن عضویت بسیار متفاوت است ، 1000 دلار در سال مکان خوبی برای شروع است.

برخی از آموزش های فوق در دوره کارگاه ها و کنفرانس ها ارائه می شود ، اما همچنین ممکن است بخواهید دوره ای رسمی را گاه به گاه انجام دهید ، یا حتی در یک برنامه مدرک یا گواهینامه ثبت نام کنید. در مقیاس کوچکتر ، می توانید نرم افزار بخرید ، دوره ها را بگذرانید و در اینترنت به روز باشید (انتظار می رود آموزش الکترونیکی یک روند اصلی باشد). اگر اکنون از اجرای پیشنهادهایی که در بالا ذکر کردم راضی هستید ، اما همچنان به دنبال کاهش هزینه ها هستید ، قطعاً می توانید مدتی را در کتابخانه ، آنلاین ، تحقیق و بررسی و به روز نگه دارید. من توصیه می کنم که سعی نکنید همه هزینه ها را کاهش دهید ، زیرا این بدان معنی است که من در مورد هدف این مقاله دوباره به سطح اول برگشتم. موضوع نظم و انضباط و ایجاد عادت های مثبت است. (به یاد داشته باشید ، من گفتم که بخشنامه باشگاه کتاب رفتار معمول من را تضمین می کند؟ اعلامیه های جلسه ، تمدید عضویت ، اشتراک ها و سایر یادآوری های منظم به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که این کار را دنبال می کنید – البته اگر ابتدا تصمیم دارید این کار را انجام دهید.)

مزایایی که هزینه سرمایه گذاری را توجیه می کند چیست؟

اکنون ، برخی از افراد خواهند گفت که نمی توانند در کتاب ها ، کنفرانس ها ، کارگاه ها و سایر ابزارهایی سرمایه گذاری کنند که به تلاش آنها برای به روز ماندن یا پیشرفت در کارشان کمک کند. من می خواهم پاسخ دهم که این مسئله موضع و برنامه ریزی است ، حداقل تا حدود زیادی.

آیا می توانید هزینه های توسعه حرفه ای خود را بپردازید؟

خوب ، این به خود شما ، وضعیت خاص شما و انتخاب هایی که درباره وظایف شغلی و شغلی خود انجام می دهید ، بستگی دارد.

توسعه حرفه ای یکی (و توسعه کارمند ، با فرض اینکه هنوز روی برنامه کاری خود کار می کنید) سرمایه گذاری بسیار بهتر از هر چیز دیگری است که می توانید بخرید. مراقبت از پیشرفت حرفه ای خود و پرداختن به ابزاری که در آن می توانید افراد موجود در سازمان خود را در صفحات برنامه کسب و کار خود رشد دهید ، به شما کمک می کند تا ثابت کنید که یک سرمایه گذاری دور اندیش ، سازگار و ارزشمند هستید ( اگر به دنبال سرمایه خارج هستید).

برای من ، من گمان می کنم که چندین هزار دلار که سالانه به سرمایه گذاری ادامه می دهم ، در نهایت بسیار ارزشمندتر از هزینه ای است که من خرج کرده ام. من می دانم اگر سرمایه گذاری نکنم چه چیزی نخواهم داشت: بدون دانش فعلی ؛ بدون ارتباطات بدون قرارداد بدون دانش صنعت و من توانایی این را ندارم که نشان دهم حتی تصوری از آنچه اتفاق می افتد ، به عنوان یک متخصص ادعا شده ، در میان همکارانم در دانشگاه یا جامعه تجاری دارم.

واقعاً قیمت بسیار بالایی خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا