ساختمان و مسکن

برنامه خانه عروسک باربی: چگونگی ایجاد یک طرح اصلی

با طراحی خانه عروسک باربی اغلب شروع و پایان با شماست. آنچه می خواهید تعیین می کند که چه چیزی بدست می آورید. در مورد موارد موجود در خانه خود به روشهای مختلفی فکر کنید. بیشتر اوقات ، خواهید فهمید که چه کسی در هر زمینه ای از زندگی شما ، از جمله آنچه برای عروسک باربی پیدا می کنید ، به عنوان یک مجموعه تأثیر می گذارد. به ویژه خانه عروسک جدید او.

چه کسی برای شما باربی است؟

بله چه کسی باربی است و چگونه او را به خانه عروسک صدا می کند؟

  • برنامه خانه عروسک باربی می تواند خلاقانه ترین باشد. بیشتر به دلیل روشی که باربی توسط خالقش تبلیغ کرد. همه ما عروسک های باربی را دیده ایم یا با آنها آشنا هستیم. او قبلاً در آنجا بود و تقریباً در هر موقعیت ممکن ، او این کار را کرد.
  • بسیاری از کودکان او را دوست داشتنی و خیالی می دانند. ناگفته نماند که ما بزرگسال هستیم. شما نمی توانید ساعت ها طولانی بچه ها و بزرگسالان را با خیال راحت باربی در دنیای او شوخی کنید. کافی است کودکی را با آن تماشا کنید و متوجه آن شوید.
  • سؤال اصلی که باید از خودتان هنگام شروع یک طرح جدید عروسک خانه بپرسید این است: چه چیزی باعث می شود در کودکی زندگی ما به راحتی زندگی کنیم؟ شاید این راهی باشد که ما به ما یادآوری زیادی می کنیم. فکر می کنی؟ یا این را به ما یادآوری می کند که چه کسی می خواهیم باشیم؟ شخصی که ظریف ، اعتماد به نفس یا موفق باشد؟
  • شاید کسی که آن را خلق کرده است ، ممکن است بخشی از آن را به عنوان یک کودک فکر کند. شاید آنچه ممکن است آنها را سرگرم کند. این وضعیت روحی است که اگر قصد تهیه یک نقشه خانه عروسک باربی را برای خود یا شخص دیگری دارید باید ادعا کنید. شما برای ارائه این چالش چه مشکلی دارید؟
  • باربی همچنین هر سبکی را که می توانید تصور کنید داشت. اما اگر شما هرگز این کار را برای او نکرده اید ، او هرگز از قبل سبک و سیاق شما را نخواهد داشت زیرا هیچ دو نفر به همان اندازه خلاق نیستند. بنابراین وقت آن است که طرح خود را در آنجا قرار دهید تا خود یا دیگران از آن بهره ببرند.

بنابراین باربی به این دلایل یک عروسک مد بسیار شخصی است.

اما چگونه می توان یک خانه عروسک اصلی برای باربی بود؟

مرحله 1: پیدا کردن آنچه دوست دارید یا دوست ندارید …

برای لحظه ای تصور کنید که به دنبال خانه جدیدی هستید. درست است ، شما به دنبال چه چیزی هستید؟ چه چیزی را دوست دارید یا دوست ندارید؟ با ذکر تمام این ایده ها شروع کنید. سپس هر اتاق را در این خانه عروسک بکشید همانطور که می بینید.

شاید باربی آنچه شما می خواهید را بخواهد. ما همیشه به مردم می گوییم زندگی خود را بگذرانند و سعی نکنند زندگی خود را در فرزندان خود زندگی کنند. خوب ، این منطقه ای است که احتمالاً می توان انتظارات خودمان را زندگی کرد.

بله ، هر آنچه را برای خودتان آرزو می کنید سعی می کنید باربی را به دست بیاورید یا به دست آورید. در یک تصویر کوچک

آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، مطالعه ، سرگرمی یا اتاق لباسشویی ایده آل خود را تصور کنید. در این مناطق همیشه چه می خواهید؟

بله ، خرید این نوع کالاهای طراح باربی بسیار دشوار است. بله ، یک مجموعه پلاستیکی به جای آن ، درست است؟ ما سختی تلاش برای یافتن مواردی را که قبلاً ایجاد شده ، درک می کند و باعث می شود شما آنها را بخواهید درک کنیم.

به این دلیل که به ندرت یافت می شوند.

اما خبر خوب: اینجاست که وارد می شوید. هیچ دو نفر یک چیز را ایجاد نمی کنند. بنابراین پیش بروید و تمام برنامه ها و موارد مورد نظر خود را بسازید و اشتیاق به آنها داشته باشید.

مرحله 2: تکنیک ها و طرح های دیگران را مطالعه کنید …

امروزه با اینترنت ، مطالعه فن آوری ها و طرح های افراد دیگر نسبتاً آسان شده است. ما واقعاً جهان را در دسترس خود داریم.

بنابراین جستجوی آنلاین را برای ایده های مختلف شروع کنید. مطالعه کنید که مردم چگونه طرح ها را با هم قرار می دهند. وب سایتهایی که با آنها روبرو می شوید را لیست کنید و مطمئن شوید که آنها را به عنوان موارد دلخواه خود ذخیره می کنید.

در اینجا چند عبارت جستجو وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد: یک خانه (ها) عروسک باربی ، خانه (های) عروسک مد ، خانه های عروسک ها ، خانه های عروسک ها ، خانه های عروسک ها یا خانه های عروسک ها. این اصطلاحات ممکن است از نظر ماهیتی مشابه به نظر برسند ، اما هر یک از آنها نتایج متفاوتی از گذشته به دست خواهد آورد. فراموش نکنید که برای جمع کردن جمع و همچنین مفرد جستجو کنید. می توانید یک جواهر خاص را که قبلاً از آن آگاه نبودید ، پس بگیرید.

علاوه بر جستجوی افراد با استعداد به طور هدف در منطقه شما. حتی اگر شخص درگیر در پروژه های ساختمانی محلی در مقیاس انسانی باشد. آنها ساخت و ساز “چگونه (ها)” را می دانند ، و می توانند سرنخ هایی را برای شما فراهم کنند تا شما را در جهت درست راهنمایی کنند.

همچنین اگر در منطقه خود یک سازنده خانه عروسک دارید ، این یک مزیت عالی برای رفتن و دانستن مدتی است که چه می کنند و چه کاری انجام می دهند. از آنها بخواهید که آیا می توانند مدتی بعد از ظهر بگذرانند یا خیر. پرسیدن ضرری ندارد.

بنابراین ، اگر اجازه این کار را دادید ، یادداشت های زیادی کنید (وقت و زمان خود را هدر ندهید) و مطمئن شوید که اگر تمایلی به سؤال زیادی ندارند ، از آنها بخواهید که بخواهید خوب بپرسید. بیشتر افراد پست شما را دوست دارند. با این حال ، برخی گفتند نه. بنابراین مجوز بخواهید که آنها را برای انجام عملیات خود پاسخگو بدانید.

کارگاه های آنلاین Dollhouse شما را به صورت آنلاین یا آفلاین اطلاع می دهند و جلسات یا گروه ها شما را از بینش های ارزشمند در مورد نحوه اداره مطلع می کنند. بنابراین آنها را فراموش نکنید. این می تواند ماده مفقود شده در تلاش های آموزشی شما باشد.

همچنین ، در مطالعه خود در مورد فناوری های افراد دیگر ، جستجوی سایت های کتاب در اینترنت را برای کتاب های شگفت انگیز قدیمی و جدید موجود فراموش نکنید. کتاب ها یکی از شگفت آورترین محرک ها و محرک ها هستند. بنابراین ارائه کتاب را مطالعه کنید و هر آنچه را که می خواهید ببینید بنویسید.

سپس با تمام یادداشت های خلاقانه خود ، برنامه های خانه عروسک باربی خود را تنظیم کنید. فقط شما را در داخل غافلگیر می کند و باید آن را با دنیای عروسک باربی به اشتراک بگذارید.

مرحله سوم: خود را در شغل خود قرار دهید …

پس از اتمام تمام تحقیقات و اکتشافات ، در مورد طراحی خود از خود سؤال کنید.

  • آیا چیزی در طراحی من از دست رفته است؟
  • واقعاً این معدن را چه می کند؟
  • آیا باید از متخصصان نظر خود را بپرسم؟
  • آیا به هر گوشه ای نگاه کرده اید؟
  • آیا چیزی به سادگی بی معنی حذف می شود؟
  • آیا باید خانه عروسک را به عنوان واحد شروع کنم یا در هر اتاق جداگانه کار می کنم؟
  • هزینه طراحی چقدر خواهد بود؟
  • آیا مناطق سختی را می بینم که باید اصلاح شوند؟
  • آیا پیچیدگی طراحی من را زیاده روی کردید؟
  • ادامه دهید تا زمانی که از تمام نتایج برنامه خود راضی شوید و احساس کامل بودن کنید.

حتماً این نقشه خانه عروسک باربی را که عمیقاً از نگاه شما است ، تکمیل کنید. برای کمک به ساختن این طرح ، همه چیز را در داخل بی نظیر کنید. در داخل شما تنها راه واقعی و واقعی ساختن این طرح اصلی باربی است.

همه این لمس های شخصی اضافی که اضافه می کنید باعث زنده می شوند و برای شما کار می کنند. بنابراین ، اگر فکر می کنید ، “سلام ، چطور می توانید باربی را یک سولاریوم درست کنید” ، اما هرگز ، شما قبلاً چیزی از ارزش خود را از دست نداده اید.

بنابراین هرگز راه خود ، ایده های خود و یا افرادی را که در هر فرآیند طراحی قرار دارید ، کنار نگذارید. به همین دلیل تجارت شما ثروتمندتر خواهد شد.

راه حل اصلی خانه عروسک باربی نسبت به آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است …

بله ، راه حل اصلی برنامه های عروسک باربی در خانه شما است. بنابراین به آنچه می خواهید در زندگی روزمره بیندیشید فکر کنید … به فکر ساختن خودتان با کمک دیگران باشید … در مورد یادگیری نحوه تعالی فکر کنید …

واقعاً این جواب هر معضل خانه عروسک باربی است … برای یادگیری خودتان. این واقعاً پروژه ای است که می توانم انجام دهم. به شما می آموزد که چگونه برای خودتان ایجاد کنید.

چه چیزی می تواند سرگرم کننده تر و پاداش دهنده تر از بیرون آمدن با وسایل عروسک باربی باشد؟ از جمله محل زندگی خودشان! به ساعات تفریحی پیش رو فکر کنید …

اگر سعی کنید این کار را انجام دهید … ایجاد بازی باربی می تواند یک سرگرمی جدید باشد. تصور کنید که اگر می توانید در مورد آن فکر کنید …

همچنین تصور کنید که بعد از اینکه کارهای اصلی خود را در زندگی باربی به پایان رساندید ، ممکن است راحت تر روی خودتان کار کنید. مخصوصاً بعد از تمام مطالعه ای که تازه تکمیل کردید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا