دنیای وب

برنامه خلق پول خودکار

بازاریابی وابسته یک مدل تجاری است که در آن شرکت وابسته محصولات دیگران را به صورت آنلاین می فروشد و براساس آن فروش ها پورسانت کسب می کند.

بیشتر بازاریابان وابسته از فناوری دیجیتال از جمله پاسخگویی خودکار ، نرم افزار ساخت وب سایت ، نرم افزار صفحه فرود و سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد تجارت خود استفاده می کنند. این فناوری ها در واقع نوعی “نرم افزار پول ساز خلبان خودکار” هستند.

به طور معمول ، بازاریاب ها لیست های ایمیل را ایجاد می کنند و این کار را با تبلیغ مشتری های مناسب که در سیستم عامل های مختلف تبلیغاتی پیدا می کنند ، شروع می کنند. به عنوان مثال فیس بوک ، یوتیوب ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتر همه بسترهای بازاریابی پولی را برای بازاریابان وابسته که از آنها برای یافتن مخاطبان هدف خود استفاده می کنند ، ارائه می دهند.

سپس آنها تبلیغات خود را به صفحات مشخصی هدایت می کنند که در آن می توانند اطلاعات مشترکان را در ازای دریافت رشوه قانونی جمع آوری کنند. معمولاً این به صورت یک محصول دیجیتال قابل بارگیری یا برخی از محتوای ویدیویی یا دیجیتالی است.

از آنجا مشترک به یک سری ایمیل های خودکار دسترسی پیدا می کند که معمولاً اطلاعات ، ارزش را ارائه می دهند و البته محصولات دیجیتالی یا فیزیکی را برای این مشترکان تبلیغ می کنند.

همه این فرایندها البته خودکار هستند و بازاریاب شرکت های وابسته آزمون ابتدا از آنها استفاده می کنند و بازاریابی خود را اندازه می گیرند تا ببینند آیا می توانند سود کسب کنند. با گذشت زمان ، با آزمایش و اندازه گیری قابل توجه ، بازاریاب ها استراتژی هایی را یاد می گیرند که بیشترین سود را به آنها می دهد. به محض رسیدن به آن مرحله (و در صورت رسیدن) ، می توانند تبلیغاتی را که عملکرد خوبی ندارند ، کوچک کرده و تبلیغاتی را که در حال اجرا است گسترش دهند.

با داشتن یک استراتژی بازاریابی که مخاطبان زیادی دارد و محصولات شما را در سطح جهانی تأمین می کند ، می توانید فقط با “بالا بردن” تبلیغات در این شرایط فروش خود را شروع کنید.

محصولات دیجیتال مخصوصاً برای این کار مناسب هستند زیرا به محض اینکه کسی آنها را بخرد به انتشار فیزیکی احتیاج ندارند. دسترسی مستقیم به محصولات دیجیتال از طریق اینترنت امکان پذیر است. محصولات نرم افزاری و محصولات ارگانیک دو نمونه از محصولات دیجیتالی هستند که بازاریابان وابسته می توانند به صورت آنلاین بفروشند. آنها نیازی به مالکیت شخصی کالایی ندارند زیرا می توانند هر محصولی را که یک برنامه وابسته به آن ضمیمه کرده است ، به صورت آنلاین تبلیغ و فروش کنند.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی وابسته ، آمازون است. اکنون بیشتر مردم با خرید از آمازون احساس راحتی می کنند. بنابراین این می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. با این حال ، محصولات آمازون عمدتا محصولات فیزیکی هستند که پورسانت بسیار کمتری نسبت به محصولات دیجیتال پرداخت می کنند.

از آنجا که محصولات دیجیتال از نظر ارسال ، ذخیره سازی و ساخت هزینه های بسیار کمتری دارند ، می توانند پورسانت های بسیار بیشتری را به بازاریابان وابسته پرداخت کنند. محصولات فیزیکی آمازون معمولاً 3 تا 10 درصد حق کمیسیون پرداخت می کنند. این را با محصولات دیجیتالی مقایسه کنید که 40٪ – 50٪ پورسانت فروش پرداخت می کنند.

بنابراین اگر می خواهید برای درآمدزایی یک سیستم خلبان اتوماتیک بسازید ، می توانید ببینید چرا محصولات دیجیتال راهی مناسب برای پیش بردن است. بنابراین چه مقدار از این سیستم در واقع یک آزمایش رباتیک است و چه مقدار کار نیاز است؟

با مشاغل آنلاین ، کارهای زیادی همراه با اتوماسیون وجود دارد که می تواند به ساخت و مقیاس آنها کمک کند. ابتدا باید برای گسترش کار خود درآمدزایی کنید. اگرچه مشاغل آنلاین وابسته مقیاس پذیر هستند ، بسیاری از شرکتهای وابسته حتی بدون ایجاد لیست ایمیل 1000 مشترک ، شکست می خورند و منصرف می شوند.

این می تواند به هر دلیلی باشد. از طرف دیگر ، بازاریابی وابسته یک بازار آزاد است. بنابراین هرکسی می تواند “امتحان” کند. موانع ورود برای مشاغل اینترنتی بسیار کم است. هزینه های کمتری در مقایسه با نوع تجارت “آجر و ملات” وجود دارد. تمام آنچه واقعاً نیاز دارید لپ تاپ و اتصال به اینترنت است. برای اداره کار خود به ساختمان و پرسنل احتیاج ندارید و می توانید هر جای دنیا را بفروشید.

اما موانع کوچکتر ورود به این معناست که بسیاری از افراد تلاش می کنند و منصرف می شوند. مطمئناً شروع کار آسان نیست. اما اگر صبور باشید و به اندازه کافی تمایل داشته باشید ، هرکسی می تواند از سیستم های تجارت آنلاین و استراتژی های موجود در اینترنت برای فروش محصولات دیگران بهره ببرد.

برای افرادی که به مدت کافی در بازاریابی وابسته ادامه می دهند تا بازده خوبی را ببینند ، پاداش های بزرگی در نظر گرفته شده است. در نهایت این یک مدل تجاری است که می تواند درآمد تمام وقت را تأمین کند. همچنین می توانید این درآمد را افزایش دهید تا بیش از درآمد فعلی خود ، هر کاری که می کنید انجام دهید.

اما شما هیچ توهمی ندارید که تجارت اینترنتی نوعی تجارت “سریع ثروتمند شدن” است. مطمئناً این نیست! هنوز هم باید ساعت های دیگر را کنار بگذارید و “تجارت خود را یاد بگیرید” مانند هر مشاغل دیگر. رویای کار در خانه جذابیت قدرتمندی برای بسیاری از افراد است. با این حال ، در نهایت ، رشته مورد نیاز و رقابت برای توجه آنلاین می تواند مانع موفقیت آنلاین برای بسیاری شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا