دنیای وب

برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان – 3 اشتباه مرگبار که باعث شکست 97 درصد افراد می شود

من فکر می کنم شما به دنبال یک برنامه بازاریابی مرتبط هستید که مبتدیان می توانند از آن استفاده کنند – و بلافاصله روی آن کار کنند، درست است؟

آیا می دانستید که 97 درصد از بازاریابان آنلاین در اینترنت شکست می خورند زیرا سه اشتباه مرگبار در اینترنت مرتکب می شوند؟

بله، سه اشتباه مرگبار وجود دارد و کاری که من انجام خواهم داد این است که با شما در میان بگذارم که چگونه از این اشتباهات جلوگیری کنید، بنابراین به عنوان یک مبتدی در بازاریابی وابسته نه تنها از آنها اجتناب می کنید بلکه به دنبال راه حل هایی برای کمک به شما و راهنمایی شما هستید. شما به سمت موفقیت

گام اول مرگبار – برنامه کمیسیون پایین

بنابراین، به عنوان یک مربی، یک برنامه کمیسیون دارید که به شما حقوق خوبی می دهد. اغلب با برنامه‌های وابسته مانند آمازون، بیشترین میزانی که می‌توانید از فروش محصول دریافت کنید حدود ۷ تا ۸ درصد است و حتی با برنامه‌هایی مانند ClickBank، ۷۵ درصد بالاترین پورسانتی است که دریافت می‌کنید.

این فقط بدتر می شود زیرا کمیسیون های یک بار 75٪ که باقی نمی مانند … در اکثر موارد …

اما خبرهای خوب هم هست. اکنون یک برنامه کمیسیون 100٪ وجود دارد که درآمد باقی مانده را در پایان اول اجازه می دهد (درآمدی که بارها و بارها به شما بازپرداخت می کند) و یک محصول نهایی در کانال آنها وجود دارد که حداکثر 100 دلار، 500 دلار، دلار پرداخت می کند. 1000 و 35000 دلار کمیسیون برای شما!

یک برنامه وابسته را پیدا کنید که 100٪ کمیسیون پرداخت می کند، با این گزینه که درآمد باقیمانده و درآمد بالا داشته باشد.

اشتباه مرگبار دوم – بدون آموزش بازاریابی مناسب

این برای موفقیت بسیار مهم است و مردم اغلب آن را نمی بینند. بهترین آموزش از طریق یک فرد واجد شرایط در چاله انجام می شود، خونریزی تا زانوهایش می آید و روزانه روی یک استراتژی بازاریابی خاص کار می کند.

فرض کنید می خواهید SEO را یاد بگیرید و سه گزینه از سه نفر برای یادگیری دارید:

انتخاب اول: استاد دانشگاه هاروارد که دانش سئو خود را از طریق کتاب های درسی به دست آورده است

گزینه دوم: یک مرد جدید در دفتر که برای تجارت به مدرسه رفت و به بخش SEO در شرکت پیوست – او بسیار هیجان زده و خوشحال است.

گزینه سوم: دو برادر SEO که با گوگل پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار مبارزه کردند، به طور مداوم در رتبه اول در صفحه اول بسیاری از عبارات جستجوی گوگل قرار می گیرند و هر کدام به حدود 200000 می رسند. -ماه فقط از طریق SEO – فروش دیگری ندارند و دارند. فروش روزانه

واقعاً می خواهید چه کسی را مطالعه کنید!؟

بله، آخرین گزینه زیرا شما شواهد محکمی دارید که این روش ها در حال حاضر کار می کنند و می توانید از طریق این روش تجاری به نتایج ثابتی برسید.

سومین اشتباه مرگبار – نداشتن جامعه یا گروه مغزی

این باید برای همه مرگبار باشد، زیرا بدون یک تیم یا گروه اصلی و گروهی از افراد می توان به راحتی طعمه “بدبختی” و “شکست” و “شکست” شد، زیرا بازاریابان وابسته برنده شده اند. من گروه پشتیبانی ندارم که به آن برگردم.

وقتی گروهی از افراد به طور فعال درگیر هستند و موفقیت بیشتری را به دست می آورند، شانس کل تیم به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا در حال حاضر شواهد اجتماعی وجود دارد، یک گروه پشتیبانی برای پرسیدن سؤالات و مهمتر از همه، ایمان وجود دارد که می توان در مورد آنها انجام داد. صنعت.

بنابراین، وقتی به دنبال یک برنامه بازاریابی هستید، باید گروهی از افراد را داشته باشید که بتوانید به آنها اعتماد کنید.

هنگامی که این سه جنبه را با هم ترکیب می کنید و شروع به آموزش کسب و کار مناسب، جامعه مناسب و برنامه کمیسیون پردرآمد می کنید، مسیر موفقیت شما ساده و معنوی می شود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا