دنیای وب

برنامه های پرداخت یک لایه

برنامه های پرداخت تک لایه بسیار شبیه به طرح جبران مزایای جداشده / مزایا بدون یک جز separate جداگانه است. برنامه های تک سطح به طور کلی محدودیتی در تعداد سطوح تولیدی که می توان در آن جبران کرد ، بدون محدودیت در عرض آن سطح ، ایجاد می کند. پیشرفت در سطوح بالاتر جبران با دستیابی به اهداف فروش ماهانه حاصل می شود.

مزایای برنامه های تک سطح

طرح های یک مرحله ای حق رای دادن دریایی از نظر ساختار و عملکرد بسیار ساده هستند. سادگی این نوع برنامه ها توضیح آن را برای توزیع کنندگان جدید آسان می کند ، زیرا فاقد مفاهیم پیچیده ای مانند نقص است.

برخلاف برنامه های ماتریسی ، طرح تک سطح هیچ محدودیتی در عرض خط مقدم فروشنده ایجاد نمی کند. یک خط مقدم بی نهایت گسترده ، توانایی بالقوه ساخت خط پایین را دارد.

بسیاری از برنامه های پرداخت ناهموار از مفهوم غیر مستقیم در ساختار غرامت خود استفاده می کنند. این مفهوم به طور کلی نرخ کارمزد بالاتر را در سطح سوم قرار می دهد. این به توزیع کننده دلیل می دهد تا سازمان خود را عمیقاً بسازد تا اینکه صرفاً در مقیاس. این استراتژی به دیگران در خط پایین کمک می کند خطوط مقدم خود را بسازند ، زیرا سطح سوم سازمان خط مقدم سطح نسل دیگر است.

بدون قطع ارتباط با کل حجم فروش به سمت اهداف تولید ماهانه توزیع کننده می رود. این همکاری باعث می شود تا فروشنده به سطح بالاتری از غرامت برسد.

معایب برنامه های پرداخت یک سطح

تیم هایی که از طریق برنامه های غیرهمسطح ایجاد می شوند ، با همتایان آموزش دیده / منشعب خود مقایسه می شوند ، کوچکتر هستند و کمیسیون های عمومی کوچکتر ایجاد می کنند. در یک طرح مقیاس گذاری / جدا کردن ، فروشنده می تواند کمیسیون ها را از سطوح عمیق تر و با استفاده از جبران خسارت خارج کند. پناهندگان همچنین اجازه می دهند حجم کار آموزش و نظارت بر سازمان در بین تعداد بیشتری از رهبران پخش شود. در طرح یک سطح ، بار نظارت بر عهده توزیع کننده است. هرچه سازمان بزرگتر باشد ، این وظیفه دشوارتر خواهد بود.

اشکال دیگر در مورد طرح های امتیاز دهی یک لایه ، طرز فکر مشتری ترجیحی است. این نوع طرح جبران خسارت MLM باعث جذب افرادی می شود که به یک سازمان می پیوندند تا بتوانند محصول را به صورت عمده خریداری کنند. این می تواند برای یک متخصص بازاریابی شبکه ای بسیار مشتاق خاموش باشد ، زیرا ممکن است سازمان فاقد جاه طلبی برای دستیابی به موفقیت مالی باشد.

همانند سایر برنامه های جبران خسارت MLM ، اگر اصول ساختن مشاغل حق رای دادن را بدانید ، یک طرح یک لایه می تواند بسیار سودآور باشد. پتانسیل طولانی مدت این نوع برنامه ها برای کسانی که خود را متعهد به تجارت خود کرده و از انصراف خودداری کرده اند بسیار پاداش آور است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا