دنیای وب

بزرگترین تغییر در شبکه های اجتماعی در سال 2018

با شروع سال 2018، منطقی است که در این سال جدید می توان انتظار داشت که بزرگترین تغییر در رسانه های اجتماعی باشد.

به طور کلی، دنیای رسانه های اجتماعی شاهد رشد فناوری و نوآوری بوده است. هر روز یک به روز رسانی جدید کشف می شود، یا شنیده جدیدی شنیده می شود.

بنابراین، بیایید در مورد روندهای بالقوه امسال و نحوه برنامه ریزی مدیران رسانه های اجتماعی برای ایجاد این تغییرات صحبت کنیم.

1.افزایش مداوم محتوای ویدیویی زنده.

فیسبوک اخیراً تغییراتی را در الگوریتم News Feed اعلام کرده است که بسته به نوع محتوای کاربر که از دوستان و خانواده کاربر به نوع محتوا یا صفحه ای که دنبال کنندگان انجام می دهند تغییر می کند. همچنین به این معنی است که وقتی کاربران محتوا را در شبکه خود به اشتراک می‌گذارند، گفتگوی قوی بین کاربران آغاز می‌کنند.

2. برنامه پیام یک راه عالی برای برقراری ارتباط خواهد بود.

اکنون برنامه های پیام رسانی مختلفی مانند WhatsApp، Facebook Messenger، WeChat و غیره وجود دارد. نزدیک به 4 میلیارد نفر از این نوع برنامه های پیام رسانی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. این نوع برنامه‌ها راه سریع‌تر و آسان‌تری برای ارتباط با افراد ارائه می‌دهند. در واقع، استفاده از پیام رسانی برای خدمات مشتری بسیار گسترده تر است و هزینه کمتری برای مشاغل و خدمات مشتری دارد.

3. واقعیت مجازی با ظهور یک تجربه بازاریابی بهتر.

در عصر هوش مصنوعی، واقعیت مجازی سرفصل های بزرگی را به خود اختصاص داده است. با ویژگی های منحصر به فرد، تجربه ای فراموش نشدنی را بر خلاف هر رسانه دیگری در فضای بازاریابی ایجاد می کند. در واقع به خاطر این برند بلافاصله ارزش آن را تشخیص می دهد.

4. جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تغییر دهنده بازی خواهند بود

با ادامه پیشرفت‌ها، دستگاه‌های فعال صوتی که به سرعت به دستورات کلامی پاسخ می‌دهند، به شدت به هوش مصنوعی متکی هستند. همانطور که در بازار دیده ایم برخی صداهای کنترل شده برای کمک شخصی وجود دارد که در چند دستگاهی که ما از آنها استفاده می کنیم مانند بلندگو، تلویزیون و غیره تعبیه شده است.

نوآوری دیگری که هوش مصنوعی دارد این است که نقش مهمی در فناوری خودروهای شخصی ایفا می کند. بر اساس این فناوری، مشخص شده است که فعال سازی صدا برای رانندگی خودروها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا این نوع خودروها دارای قابلیت‌های فعال‌سازی صوتی خواهند بود که به راننده این امکان را می‌دهد تا بدون برداشتن دست از روی فرمان، کارهای دیگری مانند برقراری تماس تلفنی را انجام دهد.

5. پیشرفت پخش زنده

یک پخش زنده منتشر خواهد شد و ما بیشتر از آن خواهیم دید. در صورت کارکرد، در دسترس بودن پخش زنده افزایش می یابد. به عنوان مثال از طریق این فناوری به روز رسانی های روزانه گوشی را دریافت می کنیم.

6. Hangouts آنلاین دستور روز خواهد بود

کنفرانس آنلاین به سرعت در میان نسل Z که به با هم بودن و مهمانی بیشتر اعتقاد دارند محبوب می شود. در واقع، Hangouts آنلاین در ارتباط با VR کار می کند.

7. اینفلوئنسر مارکتینگ در نقطه کانونی ارتباطات رسانه های اجتماعی خواهد بود

ایمپکت مارکتینگ یک شرکت بزرگ با میلیاردها دلار سرمایه است. در واقع، بسیاری از افراد تا 6 رقمی را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ پرداخت می کنند.

این تأثیر زیادی بر روی هزاره ها در انتخاب شغل و انواع انتخاب هایی که در زندگی روزمره انجام می دهند مانند نوع محصولاتی که می خواهند بخرند دارد.

8. در اینستاگرام استوری بسازید

در بخش بازاریابی، تاریخچه اینستاگرام در مقایسه با سایر پلتفرم های بازاریابی ارزش زیادی خواهد داشت. تاریخچه اینستاگرام زیادی با تقریبا 10000 فالوور وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا