دنیای وب

بستنی موزی را با آبمیوه گیری Greenstar یا Champion درست کنید

من اولین باری که بستنی موزی کاملاً طبیعی را با آبمیوه گیری GreenStar درست کردم تعجب کردم! بگذارید صریح بگویم.

آبمیوه گیری گرین استار یک آبمیوه گیر سنگین خرد کن دنده دوتایی است. معنی آن این است که دارای دو دنده بهم پیوسته برای آسیاب میوه ها و سبزیجات و استخراج آب است. در بالای چرخ دنده ها ، می توانید یک ضمیمه صفحه قرار دهید تا در هنگام صاف شدن و دفع خمیر ، آب از واحد عبور کند. با این حال ، هنگام خرید یک دستگاه آبمیوه گیری GreenStar ، آن نیز همراه با یک ضمیمه “خالی” است که می توانید از آن در مکان صفحه استفاده کنید. می توانید از ضمیمه خالی برای تهیه مواردی مانند کره بادام زمینی ، شربت ، غذای کودک و اردک استفاده کنید.

آبمیوه گیری قهرمان چیدمان مشابهی دارد ، تنها تفاوت این است که به جای چرخ دنده های دوتایی ، آبمیوه گیری چمپیون دارای یک ابزار جویدنی به شکل مته است.

دلم می خواست بستنی موزی درست کنم. یکی از دوستان به من گفت بهترین راه این است که مقداری موز رسیده بردارید ، آنها را کاملا از روی پوست جدا کنید ، در کیسه فریزر بگذارید و حداقل 24 ساعت فریز کنید. برای دستیابی به بهترین سازگاری حاصل از GreenStar ، آنها باید کاملاً منجمد باشند.

بنابراین من موز را همانطور که در بالا توضیح داده شد منجمد کردم. بعد از یك روز یخ زدگی ، آنها را بیرون آوردم و با پیوست “خالی” در محلول آب میوه گیری GreenStar قرار دادم. من تعجب کردم و خوشحال شدم که آنچه بیرون آمد دارای شکل و قوام بستنی نرم است! این طعم عالی است ، حاوی لبنیات ، چربی و قند اضافی نیست. من فهمیدم که بستنی خیلی شیرین است.

من همچنین یک دستورالعمل برای یک شربت شکلات طبیعی (به نام “تار سیاه”) یاد گرفتم که از شکلات استفاده نمی کند ، اما دارای شکل ، طعم و قوام شربت شکلات Hershey است. این یک نوشیدنی طبیعی است و آنها کاملاً گول خورده اند – هرگز شکایت نکرده و در مورد طعم آن اظهارنظر نکرده اند. تهیه آن کاملاً طبیعی و آسان است. نحوه کار:

  • 3 فنجان شربت افرا طبیعی (چیزهای واقعی را تهیه کنید ، نه شربت افرا جعلی)
  • 2/3 فنجان روغن زیتون
  • 2 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
  • 1 فنجان پودر خرنوب طبیعی (در بیشتر فروشگاههای تغذیه مانند Whole Foods یا EarthFare یافت می شود)

مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید. درون یک ظرف یا ظرف مناسب دیگر بریزید و خنک شوید. آن را در یخچال نگه دارید زیرا در صورت بیرون ماندن خراب می شود. وقتی بستنی موز درست می کنید ، می توانید مقداری شربت “قیر سیاه” روی آن بریزید و واقعاً خوشمزه است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا