دنیای وب

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

تقریباً همه خرده فروشان دیجیتال تمایل دارند همیشه با چندین توپ دارایی کنند. آنها به ایجاد استراتژی ها، اجرای کمپین های متوالی و مدیریت کانال های ارتباطی کلیدی ادامه می دهند. خوشبختانه، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی در اینترنت وجود دارد تا کار ویرایش را به راحتی در دسترس قرار دهد. به شرح زیر

ابزار دیجیتال مارکتینگ ترجیحی است که هر خرده فروش باید آن را بشناسد و در سال 2018 از آن استفاده کند.

تست سرعت وب سایت استقامت

مشتریان بالقوه و بالقوه در سریع ترین زمان ممکن به دنبال اطلاعات هستند، زیرا مردم وقت ندارند، اگر زمان بیشتری را صرف آن کنند، به وب سایت شما وفادار نخواهند ماند، بلکه فقط به رقبا تبدیل می شوند. ارائه یک تجربه کاربری خوب مهم است که از کاربر و اولین تجربه وب سایت شروع می شود. نرخ تبدیل به زمان صرف شده برای آپلود صفحه بستگی دارد. در واقع، اگر بارگذاری صفحه بیش از سه ثانیه طول بکشد، نرخ تبدیل تا 32٪ افزایش می یابد. بنابراین، داشتن ابزاری برای نظارت بر تست سرعت دوام سایت مهم است. اگر ترافیک کمتری به وب سایت خود می بینید یا نرخ تبدیل بالاتری دارید، اکنون زمان بررسی و بررسی است

سرعت را ارزیابی کنید

2. ابزار تحلیل وب سایت را نصب کنید

یکی از بهترین تجزیه و تحلیل های ارائه شده توسط Google Analytics. نصب یک کد رهگیری کوچک در هر صفحه از سایت آسان است و به شما امکان دسترسی رایگان به داده های مربوط به عملکرد سایت را می دهد. حتی جمعیت شناسی و مکان بازدیدکنندگان را می توان ردیابی کرد، عملکرد صفحه، تعداد بازدیدها، دلایل پرش و بسیاری از جنبه های دیگر را با هم مقایسه کرد.

3. مدیریت روابط مشتری با عموم مدیریت روابط

Google Alerts به آن پاسخ می دهد CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و PRM (Partner Relationship Management) الزامات سایت. استفاده از آن بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک هشدار برای کلمه کلیدی انتخاب شده یا مورد نظر ایجاد کنید. اگر کسی در مورد کلمه کلیدی در اینترنت صحبت کند، گوگل یک ایمیل هشدار ارسال می کند. اگر اطلاعیه ای در مورد محصول شما وجود دارد، می توانید آن را از طریق یک پست در شبکه های اجتماعی خود مشاهده کنید. اگر ناراحتی در مورد شما ابراز شود، می توان از آن اجتناب کرد.

4. شبکه های اجتماعی را از طریق Social Media Manager نظارت کنید

فیس بوک همچنین ابزارهای مدیریت داخلی را برای همین کار ارائه می دهد، اما در حال حاضر تراکنش های رسانه های اجتماعی به یک پلتفرم مانند فیس بوک محدود نمی شود. حفظ تعادل در برنامه ارسال پست و همچنین نظارت و بررسی دستاوردهای آینده در صفحات مختلف رسانه های اجتماعی بسیار دشوار خواهد بود. خوشبختانه ابزارهای مدیریتی زیادی وجود دارد

برای اهدافی مانند

  • HootSuite

  • جوانه اجتماعی

  • بافر

5. ابزارهای بهبود نرخ تبدیل را نصب کنید

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) یک روش اثبات شده برای هزینه یابی تحقیق برای توسعه است شاخص های اصلی نمایش (KPI) در وب سایت. یک مرحله کلیدی در استراتژی جمع آوری داده های مربوطه، ایجاد یک پیشنهاد قابل اندازه گیری، آزمایش پیش بینی ها و ارزیابی نتایج برای سنجش اثربخشی آنهاست.

6. از ابزارهای ویرایش تصویر استفاده می کند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک بودجه لازم برای استخدام طراحان گرافیک تمام وقت یا انتشار پروژه ها را برای آژانس های شخص ثالث ندارند. Canva بدون در نظر گرفتن بودجه برای یک مدل طراحی عکس زیبا به همه دسترسی می دهد.

7. خالق کمپین بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین و پذیرفته‌شده‌ترین مکانیک‌ها برای اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است. مشتریان موجود و بالقوه رضایت خود را با به‌روزرسانی از جانب شما اعلام کرده‌اند. اکنون زمان ایجاد اعتماد و بهبود نرخ تبدیل است.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ مناسب و مناسب به طراحی مدل ها، استانداردسازی کمپین های قطره ای و نظارت آسان بر نتایج کمک می کند.

8. با استفاده از ابزار SEO عمومی

ابزارها باید با دقت به منظور طراحی استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به حداکثر سود مورد استفاده قرار گیرند. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به نظارت بر محتوای وب سایت شما کمک می کند و انگیزه هایی برای کلیک ها فراهم می کند. استفاده از ابزارهای سئو عمومی خدماتی مانند تحقیق کلمات کلیدی، تحقیقات رقبا، تجزیه و تحلیل بک لینک های تولید شده، نظارت بر PPC و غیره را ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا