دنیای وب

بهترین ابزار جستجوگرها برای سال 2014

با وجود بروزرسانی های مختلفی که توسط Google انجام شده ، SEO هنوز در سال 2014 زنده است و به نظر نمی رسد که به زودی متوقف شود. بنابراین بهترین ابزارها در سال 2014 چیست و چرا باید استفاده از آنها را در نظر بگیرید؟ برای به دست آوردن ایده هایی در مورد این موضوع ، خواندن این مقاله را ادامه دهید.

نوار ابزار Moz

با بروزرسانی های روابط عمومی PR به طور فزاینده ای نامنظم ، برای بازاریابان مهم است که روش های دیگری برای ارزیابی کیفیت سایت های خود پیدا کنند. اینجاست که Moz Toolbar مفید است. نوار ابزار شاخص های مختلفی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا سایتی برای دریافت پیوند از آن ارزش دارد یا خیر. Domain Domain و Page Authority از مهمترین شاخص هایی هستند که شما بطور مکرر از آنها استفاده خواهید کرد.

اهورف

این یکی دیگر از ابزارهای عالی هنگام ارزیابی داده های پیوند عمیق است. علاوه بر سئو مجلل ، این یکی از بهترین ابزارها در هنگام دریافت اطلاعات دامنه یا تجزیه و تحلیل پروفایل بک لینک رقبا است. بنابراین دفعه بعد که شما می خواهید یک دامنه یا سایت افتاده را در نظر بگیرید ، ممکن است بخواهید از Ahrefs استفاده کنید تا نشانه های بهتری از لینک های موجود داشته باشید.

Buzzstream

آیا ارتباط زیادی دارید؟ آیا باید مرتبا با وب مسترها تماس بگیرید؟ اگر این مورد باشد ، Buzzstream ابزاری برای تعالی است. شما قادر خواهید بود تا تمام جزئیات تماس با مدیرانی که با آنها ارتباط برقرار می کنید را همراه با پیوندهایی به سایت شخصی خود نگه دارید. این ابزار ویژگی های بسیاری مانند جستجوی و تجزیه و تحلیل این لینک ها را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب در مورد Buzzstream این است که همه داده ها در یک مکان قرار می گیرند و در هنگام تصمیم گیری به شما کمک می کند. قطعاً برای همه کسانی که می خواهند بازی سئو را جدی بگیرند توصیه می شود.

فریاد قورباغه

اگر در مورد بهینه سازی صفحه جدی هستید ، این ابزاری است که باید در سال 2014 به آن استاد شوید. Screaming Frog به شما امکان می دهد محتوای تکراری را در صفحه خود بیابید ، یک توضیحات متا ایجاد کنید و یک ممیزی سئو عمیق برای صفحه خود ایجاد کنید. این ابزار سایت شما را خزیده و خطایی را در صفحه نشان می دهد که ممکن است به رتبه شما آسیب برساند.

این فقط یک لیست کوتاه از بهترین ابزارهای جستجوگرها در سال 2014 است. ابزارهای دیگری نیز وجود دارد و نکته اصلی این است که سعی کنید آن را بررسی کنید تا پاسخگوی نیازها و نیازهای شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا