دنیای وب

بهترین ابزار وب سایت گوگل در سال 2018

گوگل تجزیه و تحلیل

در این عصر دیجیتال ، هرگز نباید اهمیت داده ها برای مشاغل / وب سایت ها را دست کم گرفت. در حقیقت ، بدون ردیابی مناسب ترافیک وب سایت ، تجارت به معنای واقعی کلمه از دست می رود ، به ویژه هنگامی که صحبت از چگونگی بهینه سازی وب سایت و استفاده کامل از آن می شود.

وب سایت شما چه به صورت یک وبلاگ شخصی ، پورتال خبری ، صفحه کسب و کار ، شرکت یا فروشگاه تجارت الکترونیکی اجرا شود ، Google Analytics ابزاری اساسی برای هر وب سایت است. هرچه بیشتر از این ابزار فوق العاده قدرتمند گوگل استفاده کنید ، ویژگی بیشتری نیز خواهید داشت.

Google Analytics سرویس تجزیه و تحلیل وب ارائه شده توسط Google است که ترافیک وب سایت را ردیابی و گزارش می کند. شما می توانید اهداف و پیگیری تبدیل را ایجاد کنید تا از اطلاعات تجزیه و تحلیل خود بیشترین بهره را ببرید و از آنها برای بهبود محتوای وب سایت ، تجربه کاربر و بهبود فروش آنلاین استفاده کنید.

از نظر بسیاری از ویژگی های موجود در Google Analytics ، معتقدم توانایی شناسایی منبع / رسانه وب سایت شما یکی از بهترین ابزارهای وب سایت است. بر اساس داده های نشان داده شده ، می توانید بفهمید که تلاش های بازاریابی شما نتیجه داده است یا خیر. این می تواند یک مرجع قوی برای تصمیم گیری بعدی شما در بهبود عملکرد وب سایت شما باشد.

گوگل استودیو داده

به من اعتماد کنید ، برای مبتدیان ، شما می توانید با کل داده های نمایش داده شده در Google Analytics غرق شوید. صادقانه بگویم ، گاهی اوقات شما فقط به یک گزارش ساده با نمودار ، نمودار یا پای برای خلاصه کردن عملکرد وب سایت خود نیاز دارید.

در اینجا ابزاری رایگان از Google به نام Google Data Studio ارائه شده است که به شما هر آنچه را که برای تبدیل داده های تجزیه و تحلیل خود به گزارش های آموزنده و قابل درک از طریق تجسم داده ها نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد.

Analytics همیشه یک چالش برای بازاریابی دیجیتال بوده است ، با این حال ، Google Data Studio به شما امکان می دهد یک تجسم و گزارش داده قابل تنظیم ایجاد کنید. به علاوه ، شما می توانید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید – یک امتیاز بزرگ به خصوص اگر با یک گروه بزرگ کار می کنید.

نکته سریع: برای کپی کردن نمونه های آن و ویرایش آن برای استفاده از وب سایت ، می توانید گالری Data Studio گوگل را بررسی کنید. سپس قادر خواهید بود مقیاس را تغییر داده و متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. واقعا شگفت انگیز؟

گوگل کنسول جستجو

قبلاً با نام Google Webmaster Tools شناخته می شد ، اکنون به Google Search Console تغییر نام داده و این وب سرویس رایگان برای وب مسترها طراحی شده است. به شما امکان می دهد وضعیت نمایه سازی را بررسی کرده و قابلیت مشاهده وب سایت های خود را بهبود ببخشید.

این ابزار رایگان برای سئو سایت ضروری است. توانایی ردیابی عملکرد جستجوی سایت شما با ارزش ترین داده ها برای درک خواسته های مخاطبان برای سایت شما است.

پس از ردیابی وب سایت توسط گوگل ، شما می توانید نتایج جستجوی ارگانیک را به همراه آمار عملکرد برای جستجوی ارگانیک مشاهده کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا چگونگی همکاری تبلیغات متنی و نتایج جستجوی ارگانیک را بهتر درک کنید. اگر به اندازه کافی عمیق تجزیه و تحلیل کنید ، بسیاری از فرصت ها مانند شناسایی جستجوی مربوطه را که از نظر ارگانیک کم است و هدف قرار دادن این کلمات کلیدی در Google AdWords پیدا خواهید کرد. این میزان بازدید کلی که متناسب با هدف وب سایت شما است را افزایش می دهد.

گوگل کسب و کار من

آیا شما در تجارت آجر و ملات هستید؟ اگر شما هستید ، این ابزارهای رایگان Google یکی از محبوب ترین استراتژی های محلی SEO برای تأمین انرژی وب سایت شما هستند. Google برای کسب و کار من ابزاری قدرتمند برای مشاغل و سازمانها است تا بتوانند حضور آنلاین خود را از طریق Google مانند جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنند.

با نزدیک شدن 100٪ نفوذ تلفن های هوشمند به مالزی تا سال 2018 ، اکثر مردم مالزی از تلفن های هوشمند برای پیمایش ، جستجوی پاسخ های فوری یا مرور سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. تجارت و نام تجاری شما باید با اطلاعات مناسب به صورت آنلاین پیدا شود.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات ذکر شده صحیح ، جاری و منعکس کننده تجارت شما هستند. به یاد داشته باشید ، این اطلاعات هنگامی ظاهر می شود که افراد از طریق Waze یا Google Map به جستجوی دفتر فیزیکی یا فروشگاه شما می پردازند. اغلب دیده می شود که برخی از شرکتها آدرس ، شماره تلفن و ساعات کاری خود را به جدیدترین مورد به روز نکرده اند. می خواهید ترافیک من را به وب سایت خود برسانید؟

شما باید ویژگی های جدید “Google برای کسب و کار من” به نام “اشتراک” را امتحان کنید. محتوای ارسالی شما عکس ، توضیحات کوتاه و پیوند دعوت به عمل به URL مقصد شما را نمایش می دهد. به عنوان مثال ، پست وبلاگ “آیا باید درخواست مشتری را در فیس بوک خود پنهان یا حتی حذف کنم؟” در پایین اطلاعات کسب و کار ما نشان داده می شود.

گوگل برنامه ریز کلمات کلیدی

ایجاد یک وب سایت بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی در طولانی مدت دست و پا گیر و زمان بر است. برای دستیابی به مشتریان مناسب با کلمات کلیدی مناسب ، باید از Google Keyword Planner برای کشف کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. وارد کردن این کلمات کلیدی در وب سایت شما از مرتبط بودن محتوای شما اطمینان می یابد.

* برای دسترسی به Keyword Planner ، باید وارد حساب Google AdWords خود شوید http://adwords.google.com/KeywordPlanner. ایجاد حساب کاربری رایگان و سریع است.

بله ، کاملاً رایگان است ، شما می توانید ایده های جدیدی درباره کلمات کلیدی مرتبط با محصول ، خدمات و مشتریان هدف خود پیدا کنید. Keyword Planner داده های حجم جستجو را در آمارهای تاریخی به شما نشان می دهد که یکی از مهمترین عوامل وب سایت شماست.

علاوه بر این ، داده های حاصل از ایده های کلمات کلیدی یک ابزار مفید SEO برای وب سایت شما است. اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به استراتژی بعدی بازاریابی محتوای خود تبدیل کنید. بر اساس داده های عبارت جستجو ، شما باید ایده های زیادی در مورد آنچه در متن خود قرار دهید داشته باشید تا آن را بیشتر به مخاطب خود مرتبط کنید.

گوگل مدیریت برچسب

این ابزار رایگان به شما کمک می کند تا برچسب ها و قطعه کد را در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود به سرعت و به روز کنید. می توانید برچسب های جاوا اسکریپت و HTML را که برای ردیابی و تجزیه و تحلیل استفاده می شود ، در Tag Tag و بدون تماس با پشت وب سایت ، استفاده کنید.

بسیاری از وب سایت ها به دلیل تزریق کثیف کد ، قابلیت ردیابی را منتشر نمی کنند یا جمع آوری اطلاعات غیرقابل اعتماد دارند. برای رفع این مشکل ، ما به شدت توصیه می کنیم از Google Tag Manager برای ادغام و مدیریت همه ردیابی ها یا اسکریپت ها استفاده کنید.

بهترین مثال استفاده از این ابزار استفاده از تبلیغات فیس بوک است. در حالی که شرکت های بیشتر و بیشتر برای تبلیغات فیس بوک هزینه می کنند ، بیشتر آنها Facebook Pixel را برای ردیابی تبدیل ، بهینه سازی و بازاریابی مجدد در وب سایت خود نصب نمی کنند.

Facebook Ads از قبل با نصب برچسب Google برای نصب آسان و آسان یکپارچه شده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بدون نیاز به کدگذاری پیچیده ، دستورالعمل های ارائه شده را کلیک کرده و دنبال کنید.

سایت من را از Think With Google تست کنید

برای اینکه بتوانید در جستجوی موبایل گوگل رتبه خوبی کسب کنید ، وب سایت شما باید دارای سرعت بارگذاری بالا و وب سایت بهینه شده برای موبایل باشد. برای بررسی نمره عملکرد موبایل وب سایت خود از ابزار Test My Site از Think with Google استفاده کنید. بعد از چند دقیقه ، توصیه هایی در مورد بهینه سازی عملکرد وب سایت در همه دستگاه ها دریافت خواهید کرد.

هیچ کس نمی خواهد منتظر وب سایت های کند باشد یا وب سایت های غیر موبایل را مرور کند. زمان پیشنهادی Google 3 ثانیه است ، به این معنی که اگر سایت شما ظرف 3 ثانیه به طور کامل بارگیری نشود ، بیشتر افراد احتمالاً به جای دیگری می روند.

فقط آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک تجزیه و تحلیل دقیق در مورد وب سایت خود دریافت خواهید کرد. محتوای گزارش ساده است ، اما بینشی در مورد نحوه رتبه بندی سرعت وب سایت توسط Google ارائه می دهد.

این گزارش به مرجع مهمی برای مدیر وب سایت یا توسعه دهنده وب برای بهبود بیشتر وب سایت تبدیل خواهد شد. اگر به گزارش دقیق تری درباره نحوه مشاهده و نمایه سازی Google از وب سایت خود نیاز دارید ، باید از PageSpeed ​​Insight استفاده کنید.

گوگل بینش PageSpeed

اگر توسعه دهندگان وب یا طراحان وب دارید که واقعاً می خواهند از عوامل موثر در سرعت وب سایت شما مطلع شوند ، ابزار PageSpeed ​​Insights را امتحان کنید و نمره سرعت وب سایت خود را بررسی و بهینه کنید.

اکنون آخرین نسخه داده های First Contentful Point (FCP) را نشان می دهد ، که این اندازه گیری هنگام مشاهده پاسخ کاربر از صفحه توسط کاربر است. محتوای DOM (DCL) بارگذاری شد ، زمان بارگذاری سند HTML اندازه گیری و تجزیه و تحلیل شد.

PageSpeed ​​Insights در ارائه بینشی درباره چگونگی نمایه سازی Google از وب سایت شما به صورت متفاوت برای نسخه های دسک تاپ و موبایل مفید است.

در اینجا برخی از نکات بهینه سازی سرعت وب سایت PageSpeed ​​آورده شده است:

  • از تغییر مسیر صفحه فرود خودداری کنید

  • از شر مسدود کردن JavaScript و CSS برداشته شوید

  • فعال کردن فشرده سازی

  • از حافظه پنهان مرورگر استفاده کنید

  • CSS را به حداقل برسانید

  • HTML را به حداقل برسانید

  • جاوا اسکریپت را کوچک کنید

  • عکس ها را بهبود ببخشید

  • محتوای بصری را در اولویت قرار دهید

  • کاهش زمان پاسخ سرور

گوگل جهت

آیا می خواهید آخرین روندها و داده های Google را ببینید؟ می توانید از طریق Google Trends هر چیزی را جستجو کنید و حتی محدود به کشور یا دسته خاصی شوید. این ابزار برای یافتن آخرین روندها یا اخبار ویروسی در سایت شما مفید است.

در حالت ایده آل ، پس از شناسایی روند ، می توانید پست های وبلاگ جدید ، تبلیغات یا ایده های جدیدی را که منعکس کننده روند گفته شده است ، بسازید.

فراموش نکنید ، همچنین می توانید با Google Trends ترافیک مورد علاقه را در عبارات جستجو مشاهده کنید.

با این کار می توانید بهترین زمان را برای راه اندازی یک کمپین خاص تعیین کنید. این برای کمپین فصلی یا تبلیغات سالانه شما مفید است زیرا می توانید بهترین زمان را برای کمپین های بازاریابی دیجیتال سفارشی کشف کنید.

گوگل هشدار

اگر می خواهید از یک موضوع خاص و همه اطلاعات مربوط به اخبار آگاه باشید ، می توانید همه موارد را به طور خودکار از طریق Google Alert دریافت کرده و هر زمان که کلمات کلیدی یا عبارات شما حاوی به روزرسانی های جدید باشد ، یک اعلان دریافت کنید.

Google Alert برای نظارت بر کلمات کلیدی ساده مفید است ، زیرا در هر ذکر این کلمات کلیدی که تقریباً در زمان واقعی به ایمیل اعلان شما ارسال می شوند ، به روز می شود. البته می توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یک بار آن را دریافت کنید – یک بار در روز ، یک بار در هفته یا حتی به محض بروز آن را دریافت کنید.

یک نکته مفید در هنگام ایجاد Google Alert این است که از استفاده از کلمات کلیدی عمومی خودداری کنید اما هشدارهای منحصر به فردی برای وب سایت خود ایجاد کنید. هرچه دقت کلمات کلیدی شما بیشتر باشد ، هشدارهای شما نیز بیشتر مرتبط هستند. بنابراین ، باید از فیلترهای جستجو در هر زمان ممکن ، مانند زبانها ، منطقه یا منابع استفاده کنید.

خلاصه

در اینجا همه چیز بالا است ، 10 ابزار رایگان Google وجود دارد که باید برای بهبود عملکرد وب سایت خود داشته باشید. برای دستیابی به هدف سایت خود از تمام ابزارهای تجزیه و تحلیل ، تحقیق یا نظارت کاملاً بهره مند شوید.

ابزارهای مورد علاقه Google شما چیست؟ آیا ابزار دیگری از Google را می شناسید که باید پوشش دهیم؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا