دنیای وب

بهترین استراتژی بازاریابی ایمیل بصورت آنلاین

آیا واقعاً بهترین استراتژی بازاریابی ایمیل اینترنتی وجود دارد که می توانید از آنها برای تولید ثروت استفاده کنید؟ راههای بهتری برای بازاریابی لیست شما وجود دارد؟ آیا نکاتی وجود دارد که باید هنگام ارسال پیام به آنها ، پاسخی بهتر از لیست خود دریافت کنید؟

یک استراتژی بازاریابی آنلاین الکترونیکی بهتر وجود دارد ، و راه بهتری برای ایجاد پاسخ بهتر و کسب درآمد بیشتر با لیست خود وجود دارد. در اینجا 3 نکته مفید برای به خاطر سپردن هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی ایمیل وجود دارد.

بهترین مشاوره بازاریابی ایمیل شماره 1 – لیست خود را تبلیغ نکنید

وقتی روزانه به لیست خود ارتقا می دهید ، آنها از شما بیمار می شوند. شما باید در ذهن آنها باشید اما آزار دهنده نشوید. یک قانون خوب برای ارتقاء لیست شما در هر هفته است.

بهترین مشاوره بازاریابی ایمیل شماره 2 – چیزی را با ارزش برای لیست خود ارسال کنید

اگر تنها آنچه شما ارسال می کنید ، توصیه‌ها و تبلیغات محصول هستید ، خوانندگان شما خواندن پیام شما را متوقف خواهند کرد. شما باید یک مقاله رایگان ، کتاب الکترونیکی یا ابزار مفید برای آنها داشته باشید تا آنها را برای بیشتر بازگرداند. این کار را هفته ای یک یا دو بار انجام دهید و احتمالاً هنگام تبلیغ آن را خریداری می کنید.

بهترین نکته استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل شماره 3 – با مشترکین خود شیک باشید

وقتی با مشترکین رفتار می کنید که گویی آنها دوستان جدید شما هستند و به این ترتیب برای آنها بنویسید ، به جای اینکه یک شرکت بزرگ باشید و آنها فقط یک شماره در بانک اطلاعاتی شما باشند ، پاسخ بهتری خواهید گرفت. این کار را امتحان کنید و شگفت زده خواهید شد که مشترکان جدید چقدر دوست دارند پیام های شما را بخوانند.

شما 3 نکته بسیار مفید برای ارتقاء بازاریابی ایمیل دارید. این فقط بخشی از آنچه می تواند بهترین استراتژی بازاریابی از طریق پست الکترونیکی به صورت آنلاین در نظر گرفته شود است. چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و استفاده کنید ، اما این باید شروع شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا