ساختمان و مسکن

بهترین استراحتگاه ماه عسل در تایلند

ما به شما می بینیم که بهترین استراحتگاه های ماه عسل در تایلند را برای بهتر کردن داستان عشق خود به شما ارائه دهیم.

1. اقامتگاه ساحل Sala

آدرس: 10/9 Moo 5، Baan Plai Laem، Choeng Mon، Bophut، Ko Samui 84320، تایلند

هزینه: 40،000 روپیه

استراحتگاه ساحلی SALA در کوه سامویی تقریباً همه امکانات و خدمات دربان را در خود جای داده است. ویلا و ویلا سالسا سوئیت ویلا و بالکن لوکس بالکن در اینجا بسیار محبوب هستند. یک استخر ، آبگرم و ناهار خوری خوب نیز موجود است. با کافه ها و رستوران های ساحلی رمانتیک ، یک محدودیت زمانی شخصی و خصوصی را با دوست خود تجربه خواهید کرد.

2. خلیج تونسای

آدرس: 84 Moo 5، Bo Phut، Koh Samui، Surat Thani 84320، تایلند

هزینه: 25-30 هزار روپیه هندی

ماه عسل را در خلیج تونگسای سپری کنید ، جایی که بهترین تجملات را تجربه خواهید کرد. این مکان در ساحل واقع شده است و گزینه های اقامتی زیادی برای آن وجود دارد – مهم نیست که ویلا را برای دروازه عاشقانه خود انتخاب کنید – منظره های ساحل شما را شگفت انگیز نگه می دارد. با داشتن فضای سبز سرسبز در اطراف تفرجگاه ، امکانات آبگرم ، استخر و ماجراجویی های ورزش های آبی – خلیج Tongsay همچنین مکان بسیاری از فعالیت های تفریحی است. همچنین گزینه ای برای ثبت نام در کلاس های داخلی یوگا و مجسمه سازی میوه وجود دارد. ساحل Chaweng و Village Fisherman’s Village نزدیک این تفریحگاه خلیج فارس هستند.

3. ویلاهای آنانتارا مای خائو

آدرس: Soi Hat Pak Phra، Tambon Mai Khao، Chang Wat Phuket 83110، تایلند

هزینه: 30،000 روپیه

ویلا های آنانتارا مای خائو یکی از بهترین استراحتگاه های ماه عسل در تایلند است. با پارک ملی سیرینات درست در پشت آن – مکان هایی که در طول اقامت خود می توانید از آنها بازدید کنید – کوه سیره ، دهکده لاک پشت و جزایر سیمیلان است. خدمات ارائه شده در Anantara Mai Khao Villas به قدری خوب است که دل شما را برای ترک این مکان زیبا نخواهد داشت. ویلاهای بزرگ و دارای استخرهای خصوصی. بلافاصله بعد از ورود به ویلا لحظه ای از ترس و وحشت خواهید داشت زیرا سنت این است که به یاس از بازدیدکنندگان استقبال کنید. Tree House به دلیل داشتن کوکتل و تاپاس به سبک تایلندی مشهور است – در حالی که اتاق مزه دار بودن برای غذاهای خوشمزه و شراب های خوب است.

4- Resort Pimalai و Spa

آدرس: 5 کرابی ، اسکله لنگ سود – کوه لانتا ، تامبون کو لانتا یای ، آمفو کو لانتا ، چانگ وات کرابی 81150 ، تایلند

هزینه: 13 روپیه

در میان جنگل های سرسبز و ساحل سفید ، Pimalai Resort مکان مناسبی برای استراحت ماه عسل است. این ساختمان بکر و مجلل که در قسمت شرقی خط ساحلی آندامان قرار دارد یکی از استراحتگاه های آبگرم برتر در میدان کو لانتا است. حتما حراست از مانگروها و سازندهای سنگ آهک بزرگ. می توانید زمان استراحت خود را در استخر بی نهایت یا سواحل شنی در کنار عزیزان خود گذرانید. سواری با فیل ، قایق رانی ، پیاده روی و گشت و گذار از جمله فعالیتهای تفریحی است که می توانید بخشی از آن باشید.

5- Resort & Spa Renaissance Koh Samui

آدرس: 208/1 Moo 4، T. Maret، Beach Lamai، Koh Samui، 84310، تایلند

هزینه: 16،000 روپیه

با توجه به معماری رنسانس ، Marriott در منطقه کوه Samui ارائه می دهد Resort & Spa Renaissance Koh Samui. با روبرو بودن در حوضه آبشار کوه سامویی ، تفرجگاه آماده می شود تا از تماشای زیبایی جزر و مد به طور مستقیم از اتاق های شما لذت ببرد. با گزینه های عالی برای ناهار خوری ، خدمات دربان ، ماساژ در آبگرم Quan ، استخر ، قایق رانی و سایر مراکز تفریحی – اقامت در Renaissance Koh Samui Resort & Spa گزینه خوبی برای یک ماه عسل آرام است. دهکده ماهیگیر و مجسمه بودا مکان هایی در نزدیکی برای بازدید هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا