دنیای وب

بهترین تجارت اینترنتی

بهترین کار در اینترنت چیست؟

غول های میزبان وب زیادی در اینترنت وجود دارند که مارک های خصوصی را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کنند. اگر تازه در بازاریابی آنلاین فعالیت خود را آغاز کنید ، این بهترین فرصت برای “بازگرداندن” تجارت مستقر شده است. این پرتال ثروت نامحدود به دلیل افزایش تقاضا برای بازاریابی دیجیتال در مناطقی خارج از این شرکتهای بزرگ امکان پذیر شده است.

این شرکتهای وب برای به دست آوردن سهم در بازار ، شرکتهایی را برای شرکتهای کوچک که محصولات و خدمات خود را به دست می آورند ، به توزیع کننده پیشنهاد می دهند ، آنها را تغییر نام داده و با سود به صاحبان مشاغل می فروشند. این محصولات شامل خدمات نام دامنه ، میزبانی وب ، ذخیره سازی آنلاین ، نرم افزار بهره وری کسب و کار و ابزارهایی هستند.

یک خرده فروش مشاغل کوچک یک مزیت بزرگ دارد زیرا فرد قادر است تجارت خود را بصورت محلی تنظیم کند و نیازهای بازار رو به رشد خود را در شبکه جهانی وب برآورده کند. بیایید نگاهی به تعریف بازاریابی دیجیتال بیندازیم تا درک کنیم که چرا تقاضا طی دهه های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بازاریابی دیجیتال در رابطه با میزبانی وب چیست؟

بازاریابی دیجیتالی شامل کلیه مشاغل جهت ارتقاء مشاغل آنلاین است. این شامل محصولات محدود شده و محدود به محصولات زیر مجموعه ای از قبیل ثبت نام دامنه ، میزبانی وب ، بازاریابی ایمیل ، طراحی وب و توسعه ، برنامه های نرم افزاری ، فروش ، بازاریابی ، بازاریابی و مشاوره در مورد رسانه های اجتماعی و کلیه رسانه هایی است که از طریق آنها شرکت ها و افراد محصولات خود را بصورت آنلاین تبلیغ و بازاریابی می کنند.

بازاریابی خرده فروشی آنلاین

بازاریابی خرده فروشی اینترنتی به فعالیتهایی گفته می شود که به سمت کاربران نهایی راه حلهای تجاری مبتنی بر وب مانند ثبت نام دامنه ، خدمات طراحی وب ، برنامه های کاربردی نرم افزاری برای استفاده تجاری ، استفاده شخصی ، مدیریت رسانه های اجتماعی ، میزبانی وب و سایر فعالیتهایی که باعث تقویت ارتباط آنلاین می شود ، می باشد.

با افزایش نیاز به راه حل های تجاری ، کارآفرینان به طور فزاینده نسبت به برآورده کردن الزامات صنعت آنلاین نگران می شوند و به این ترتیب جوانب مثبت و منفی تجارت اینترنتی اهمیت می یابد.

منفی

ممکن است کسی تصور کند که هرچه مشتری بیشتری داشته باشید ، سود بیشتری کسب خواهید کرد اما حقیقت می گوید ، چالش شغلی شما به دلیل رقبا ، نیاز به پهنای باند آنلاین ، خلاقیت وب ، منحصر به فرد بودن و نیاز به خدمات بیشتر است. مشتریان به دلیل افزایش سوالات مشتری و نیاز به پشتیبانی فنی.

مثبت

خوشبختانه ، برخی از برنامه های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب با یک تیم خدمات مشتری مستقل ارائه می شود که نگرانی ها و سوالات مشتری را از طرف آنها مدیریت می کند. نکته مثبت دیگر در مورد توزیع کننده دامنه ، رسیدگی به پرداخت و پردازش فروش است. به عنوان یک فروشنده میزبان وب ، به شما این فرصت داده می شود که محصولات خود را مجدداً قیمت گذاری کنید تا بتوانید از تجارت خود استفاده کنید.

حامی دیگر توزیع کننده این واقعیت است که شروع به کار در بازاریابی دیجیتال نه برای هزینه های مؤثر و نه به عنوان محصولات اصلی در مقایسه با سایر پروژه های آنلاین ، نه به هزینه های راه اندازی گران و نه سربار زیاد نیاز دارد. محصولات توسط توزیع کنندگان به فروش می رسند ، اما پوستر شما در فرآیند فروش به صورت محرمانه نمایش داده می شود و بنابراین کسب و کار شما اعتبار کسب می کند!

چگونه می توانم نماینده فروش میزبانی وب باشم؟

برای تبدیل شدن به یک نماینده فروش میزبان وب و ثبت نام دامنه دو روش وجود دارد. می توان به عنوان یک شرکت فرعی یا یک فروشنده فیزیکی مشترک شوید.

  • شرکت های وابسته با استفاده از پیوندها و نمادها در وب سایت های تأیید شده ، کمیسیون تبلیغات محصولات آنلاین را که توسط شرکت وب (تأمین کنندگان) به بازار عرضه می شود ، دریافت می کنند.

  • توزیع کننده از مارک خاص خود برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت وب (ارائه دهنده) با نرخ بازده بالاتر استفاده می کند. کاربران نهایی محصولات و خدمات نماینده فروش را به عنوان یک برند برای شرکت خود می دانند ، نه یک تصویر شرکت وب.

شرکت های وابسته نام عمده فروش یا ارائه دهنده (شرکت وب) را از طریق تبلیغات بنر و سایر فرم های بازاریابی اینترنتی ، مشابه آرایش حق رای دادن ، نمایش می دهند.

هزینه اجرای میزبانی وب و نام دامنه چقدر است؟

بسیار نگران کننده است که بدانید هزینه واقعی شروع کسب و کار خود از طریق اینترنت. با توجه به ارائه دهنده یا شرکت وب ، اشتراک مجوز فروش مجدد سالانه 89 تا 499 دلار متغیر است. بیشتر افراد ترجیح می دهند با شرکت های وب که محصولات و خدمات متنوعی را با قیمت مناسب ارائه می دهند ، برخورد کنند. پس از خرید برنامه تجاری ، بلافاصله می توانید فروش آنلاین را شروع کنید.

برخی از شرکتهای وب زمینه جستجوی خرده فروشی را در قسمت جستجوی نام دامنه ارائه می دهند. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • تیم خدمات مشتری ویژه را برای مشتریان خود پشتیبانی کنید

  • برنامه بازاریابی برای کمک به تبلیغ آنلاین برند وی. انتظار می رود که توزیع کنندگان نام دامنه خود را برای شروع تبلیغ در تجارت آنلاین خود برای فروش خرده فروشی ، خریداری کنند.

هزینه اولیه

هزینه راه اندازی اجباری برای مشاغل میزبانی وب وجود ندارد ، با این وجود پیشنهاد می شود حداقل با 300 تا 500 دلار شروع کنید. این شامل هزینه برنامه اشتراکی ، نام دامنه برای ایده کسب و کار شما ، یک طراح وب برای سفارشی کردن فروشگاه (اختیاری) ، کارت ویزیت و سایر ابزارهای بازاریابی برای کمک به دسترسی بیشتر به بازار هدف می شود.

پشتیبانی توزیع کننده ، صفحات انجمن ، بروشور و پشتیبانی آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند در کسب و کار خود سودآوری داشته باشید.

روند شروع یک تجارت آنلاین ساده است و با وجودی که ممکن است چالش هایی در تأمین یک بازار پایدار در منطقه شما وجود داشته باشد ، محدودیت های جغرافیایی وجود ندارد. اپراتورهای تجاری فصلی شانس بیشتری برای کسب درآمد باقیمانده واقعی باقیمانده سالانه ، در یک زمان نسبتاً کوتاه دارند.

به عنوان نماینده فروش میزبانی وب انتظار چه چیزی را دارید

صاحبان مشاغل می توانند از ثروت عظیم صنعت بازاریابی دیجیتال استفاده کنند ، زیرا آنها هرگز نمی خوابند! غالباً گفته شده است که می توانید در حالی که می خوابید ، درآمد کسب کنید و از آنجا که اینترنت بیش از یک میلیارد دلار در روز تولید می کند ، تعداد بیشتری از افراد از این واقعیت رنج می برند. در حال حاضر ، فروشندگان میزبانی وب هستند که 10 تا 30 هزار دلار (دلار آمریکا) در هر ماه درآمد دارند.

وقتی صبور باشید ، در جستجوی فرصتهای شغلی آنلاین و اشتیاق به ارائه راه حل های تجارت آنلاین برای افراد و شرکت ها ، آماده باشید تا آماده امپراتوری دیجیتال خود شوید.

پس از خواندن این مقاله ، اگر از شما سؤال شود: بهترین تجارت اینترنتی چیست؟ من کاملاً مطمئن هستم که شما در موقعیت بهتری برای پاسخی منطقی قرار دارید. با این حال ، شما باید بدانید که هر چقدر فرد ماهر و یا چه تعداد مشتری برای همکاری با آنها به دست آورد ، موفقیت واقعی از طریق کار تیمی هوشمند حاصل می شود. مرحوم استیو جابز یک بار نقل قول می کند. “کارهای بزرگ در تجارت توسط یک نفر انجام نمی شود بلکه توسط تیمی از افراد انجام می شود.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا