دنیای وب

بهترین روش ها برای بازاریابی در توییتر


رسانه های اجتماعی اینجا هستند و ادامه استفاده از آنها برای بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد زیرا افراد بیشتری این کانال را برای تهیه و دریافت اطلاعات می پذیرند. این مقاله به توئیتر متمرکز است زیرا این اصول اساسی را می توان در شبکه های اجتماعی یا حتی در مورد تکنیک های سنتی بازاریابی به کار برد. این ایده ها مشکلی ندارند.
اگر فقط 140 توییت فعال دارید مانند “این چیزهای عالی را بخرید! به سایت من پیوند دهید” ممکن است یکی دو فروش داشته باشید. هک ، اگر لیست کافی دارید ، احمقانه است که باور کنید کار می کند. ممکن است سریع پاسخ دهید ، اما پاسخی طولانی مدت نخواهید داشت ، مگر اینکه به کسی دلیل دهید تا ارتباط خود را قطع کند
به سوی ارزش. این اولین و مهمترین قانون تجارت است. کسب ارزش در را برای شما باز می گذارد تا تعریف کنید که “ارزش” برای شما و بازار شما چه معنی دارد. سعی کردم این مقاله را بنویسم. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن این مقاله (و مطالب مشابه) یا با ارسال نقل قول هایی که به دیگران الهام می گیرند و ارزش آنها بیش از این است ، ارزش خود را اضافه کنید. خیلی ساده است شما بدهی یکسانی را روی هر یک از دستان خود می گیرید.
جالب و متنوع کنید. همه مقالات نباید خسته کننده ، جدید یا خاص موضوع شما باشند. نقل قول های عالی ، فیلم های جالب یا خنده دار ، روش های صرفه جویی در هزینه ، سازماندهی یا صرفه جویی در وقت یا فقط ارسال عکس های جالب. این دارای محتوای با کیفیت نامحدود است که می توانید آن را سفارشی کنید بنابراین به جای اینکه با خود بگویید “در اینجا ما دوباره یک مورد دیگر را می فروشیم” و به جای اینکه با خود بگویید “برای فروشنده دیگر توییت می کنید” ، روی “حذف” کلیک کنید.
توییت های بیش از حد “فروش” شما را برنده نمی کند. در مورد زمان قرار دادن یک توییت تجاری در چرخه خود نظریه های مختلفی وجود دارد. این مقایسه ها از یک توییت فروشگاهی در هر سه تا یک در ده است. من می خواهم در یکی از ده سیستم عامل ثبت نام کنم. ترجیح می دهم مردم همیشه با من تماس بگیرند تا اینکه “توییت ها” را بخرند. در سیل. آیا اگر کسی با شما چنین کاری کند ، آن را حذف نمی کنید؟
پاسخ به پیام های مستقیم (DM) این یک روش بسیار موثر برای ایجاد روابط با پیروان شما است. من همچنین از افرادی که در مورد مطالب خود نظر داده اند یا بازنویسی کرده اند تشکر می کنم. فراموش نکنید که توییتر یک خیابان دو طرفه است – ارسال مطالب فقط برای شما مناسب نیست. باعث ایجاد روابط خواهد شد. لحظه ای وقت بگذارید و برخی از وب سایت ها و پیوندهایی را که پیروان شما به آنها ارجاع می دهند پیدا کنید و درباره شما بازخورد دهید. مردم عاشق ستایش هستند و می دانند که شما “گوش می دهید”.
ایجاد اتصال توییتر یک روش سریع و آسان برای برقراری ارتباط با مردم و گشودن مکالمات واقعی است. هنگام ملاقات با مردم ، شانس بیشتری برای خرید کالاها یا خدمات خود دارید. بالاخره مردم خرید نمی کنند. آنها احساسات را می خرند. وقتی با افرادی که به آنها تعلیم می دهید تعامل دارید ، برای روابط پایدار و فروش ضروری است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا