بازرگانی

بهترین مارک یخچال چیست؟ + معرفی 4 بهترین مارک برودتی

بهترین مارک چیلر
تجهیزات برودتی یک سیستم تهویه مطبوع با کیفیت بالا و کاربردی است. این دستگاه ها با توجه به جدیدترین فناوری های روز دنیا در ظرفیت ، ابعاد و اندازه های مختلف خنک کننده طراحی و ساخته می شوند. بر این اساس ، یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد مراکز و ساختمان هایی با کاربردهای مختلف است. در عین حال ، بهترین مارک چیلر را بخرید این یک چالش و نگرانی جدی برای خریداران شده است.

لازم به ذکر است که دستگاه های تبرید کندانسور مورد استفاده در ساختار آنها در دو کلاس آب سرد و هوای سرد (آب و هوا) موجود است و روند خنک سازی بر اساس چرخه خنک کننده فشار کار می کند.

برای انجام این فرآیند ، قطعات و لوازم جانبی مختلف موثر و کارآمد هستند. کمپرسور ، خنک کننده ، شیر انبساط ، خازن اواپراتور را می توان به عنوان یکی از مهمترین اجزای موجود در ساختار کولرهای گازی تحت فشار در نظر گرفت. در همین راستا ، لازم به ذکر است که برندهای زیادی در حال حاضر در زمینه طراحی و تولید چیلر و چیلر کوچک کار می کنند. برای آشنایی با بهترین مارک چیلر ، برخی از تولید کنندگان معروف خارجی را بررسی و ارائه می دهیم.

بهترین مارک چیلر را بررسی کنید
1- پرونده سبز
یکی از بهترین و بهترین مارک های چیلر کولر گازی سبز است. این دستگاه ها طبق آخرین فناوری و استانداردهای روز دنیا ساخته و پرداخت می شوند. این دستگاه که به مکانیزم های خنک کننده جدید و پیشرفته مجهز است ، در بهبود قدرت خنک کننده و خنک کننده سیستم تأثیر مثبت دارد. یکی از محبوب ترین مدل های کولر گازی سبز ، کولر گازی مدولار سری H است. چیلرهای مدولار در ساختار شما دارای چندین مدار برودتی و تعدادی کمپرسور هستند تا از قدرت و قدرت بهره مند شوند. این ویژگی در کنار افزایش قدرت و کارایی سیستم ، باعث کاهش مصرف برق دستگاه می شود.

گفتنی است مبدل حرارتی برای خنک کننده استاندارد سبز در نظر گرفته شده است و با 10٪ بازده گرمایی بالاتر در مقایسه با سایر مدل ها یکی از بهترین مارک های چیلر است.

همچنین اواپراتور در ساختار این مدل از نوع پوسته و لوله یا محفظه ای و لوله ای است که از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. 16 مبرد مجهز به مبرد r410a می توانند به یکدیگر متصل شوند و عملکرد در دامنه دما از 21 تا 49 درجه سانتیگراد ، عملکرد بدون لرزش و کم صدا بودن را می توان از دیگر ویژگیهای مهم این مدل دانست.

2- کولر فشار AUKS
X Compression Chiller نیز در این لیست از بهترین چیلرهای قراردادی برند است. این مدل از سیستم تهویه مطبوع مناسب برای نوع کندانسور در مدل های آب و هوایی موجود است. طراحی متمایز ، اندازه متناسب و ابعاد بهینه شده از ویژگیهای مهم این چیلر تبر است. کمپرسور به کار رفته در بدنه این تجهیزات از بازده و عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. تجهیز کولر کمپرسور Axe به فن دمنده بهبود یافته علاوه بر عملکرد راحت و بی صدا ، از حجم تجهیزات می کاهد.

کلاس انرژی کولرهای فشاری کلاس X درجه A است. اندازه بهینه دستگاه ضمن صرفه جویی و به حداقل رساندن فضای نصب ، از اشغال یک محیط مفید در سازه جلوگیری می کند.

3- پرونده رسانه ای
کولرهای رسانه ای به دلیل ظرفیت خنک کنندگی بالا ، نیازهای خنک کننده محیط ها و ساختارهای مختلف را به خوبی برآورده می کنند.کمپرسور مورد استفاده در ساختار چیلرهای فشرده سازی مارک رسانه از نوع نظرسنجی است. تبرید و خنک سازی این دستگاه ها بسته به نوع و مدل آنها با مبرد r22 یا r410a انجام می شود. طبق اطلاعات موجود در کاتالوگ ، حداقل و حداکثر ظرفیت خنک کننده دستگاه از 4500 تا 145000 BTU در ساعت است. همچنین ، میزان صدای خنک کننده با توجه به نوع مدل حداقل 60 دسی بل و حداکثر 67 دسی بل اعلام می شود.
4- کولر ال جی
کولر گازی ال جی به عنوان نمونه ای از بهترین مارک چیلر بر اساس آخرین فن آوری و مکانیزم های خنک کننده طراحی شده و در مرحله تولید است. مبرد مورد استفاده برای کولرهای گازی ال جی r410a است. این نوع مبرد کاملاً سازگار با محیط زیست و برای لایه ازن ایمن است. طراحی مدولار دستگاه باعث انعطاف پذیری و کاهش فضای نصب دستگاه می شود.

مجهز به فناوری اینورتر و کنترل پایدار دمای آب خروجی. نصب سیستم کنترل متمرکز از ویژگی های منحصر به فرد این تجهیزات است.

استفاده از فناوری Hipor نیز در افزایش کارایی و کارایی کمپرسور دستگاه نقش مهمی دارد. علاوه بر این ، فناوری تزریق مبرد باعث بهبود بار خنک کننده دستگاه می شود. لازم به ذکر است که فروش بهترین انواع کولر گازی در مجتمع تاسیسات و توسط متخصصین در زمینه تجهیزات تهویه مطبوع بصورت حضوری و بصورت آنلاین از طریق سایت نصب امکان پذیر است.
با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان دریافت کنید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/best-brand-of-chiller/
تاریخ انتشار:
2021-04-07 10:00:05.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا