ساختمان و مسکن

بهترین هتل های لوکس جهان

به بهترین استراحتگاه ها سفر کرده و از لوکس بودن بهترین هتل های جهان لذت ببرید. اگر جزو معدود افراد خوش شانس هستید که می توانید بهترین هزینه را داشته باشید ، با یک آژانس مسافرتی تماس بگیرید تا یک معامله خوب داشته باشید یا اینترنت را برای بهترین هتل های لوکس در مقصد مورد نظر خود بچرخانید.

هتل ریتز کارلتون ، واشنگتن ، ایالات متحده آمریکا در قلب این شهر واقع شده است ، اما با ورود به هتل ، آماده شوید تا شما را در پناه شکوه و جلوه ای از شکوه و زیبایی قرار دهید. سالن باشکوه و فضاهای بزرگ با ظرافت طراحی شده است تا احساس تجمل را افزایش دهد. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های جهان شناخته شده است و تجربه ارزش پول را فراهم می کند.

Sofitel لس آنجلس یکی از بهترین های جهان است. این هتل دارای ترکیبی چشمگیر از دکوراسیون فرانسوی ، معماری هالیوود و تختخوابهای پر فرح است که در نهایت می توان در لوکس فرو رفت. آبگرم و مراکز کنفرانس شامل جدیدترین تجهیزات و جدیدترین ها در ظرافت و ظرافت است. برای ناهار خوری خوب با استعداد بین المللی ، هتل Sofitel Lost Angel قول می دهد.

برج شراتون پارک ، در لندن ، انگلستان ، بدون شک یکی از بهترین هتل های لوکس در جهان نه تنها به دلیل موقعیت استراتژیک ، بلکه همچنین از خدمات عالی و مودبانه ای است که در طول سال ها ارائه کرده است. آشپزخانه بسیار عالی است و نمای پانوراما یکی از بهترین ویژگی های آن است

ویلا D’Este در ایتالیا برای یک منظره نفس گیر و یک استراحت عاشقانه ، در بهترین استراحتگاه ها و بهترین هتل های لوکس در جهان قرار دارد. از سال 1873 ، این اقامتگاه سابق اشراف در قرن شانزدهم به یکی از بهترین هتل های جهان تبدیل شده و با “سطح خدمات مشهور” خود از میهمانان استقبال می کند. حتی اگر فکر می کنید Villa D’Este خیلی گران است ، لوکس این هتل بسیار باشکوه و مجلل است.

برای “تجربه کامل با مارك ورساچه” ، Palazzo Versace در Gold Coast ، استرالیا به شما قول می دهد كه به عنوان یكی از بهترین هتل های لوكس جهان ارائه می دهد. این سبک کلاسیک و مدرن است ، و مبلمان با لوازمی که هر کالای گران قیمت به طور مستقیم از ایتالیا وارد می شود ، تجملاتی را به ارمغان می آورد. دوناتلا ورساچه شاهکاری را ایجاد کرد که به عنوان یکی از بهترین هتل های جهان امروز شناخته شد.

جزیره توکیو در ژاپن به عنوان یکی از بهترین هتل های جهان به شما امکان می دهد تا در مراکز لوکس و آرامشگاهی استراحت کنید ، این امر به میراث و فرهنگ ژاپنی به همراه جدیدترین فناوری نوآورانه اشاره می کند. هتل یکی از بهترین های جهان است و یک پناهگاه ایده آل از فشار و شلوغی زندگی روزمره است.

Capella سنگاپور در اوایل بهار سال 2009 افتتاح شد و به عنوان یکی از بهترین هتل های لوکس در جهان به عنوان بهترین هتل جهان شناخته می شود. اگرچه در قلب شهر ساخته شده است ، اما گذر طولانی از بادگیر باعث حریم خصوصی مهمانان می شود. این هتل با مشرف به اکثر اتاق های آن مشرف به دریای چین جنوبی ، یکی از بهترین هتل های لوکس جهان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا